visje Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Halloooooooo Bammie, beetje hyper?Ik moet eigenlijk strijken en stofzuigen, maar heb geen zin!!!.Hier wat motsneeuw, mooi gezicht, maar geef mij de zomer maar.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Beetje maar Visje, beetje maar:DYIHAAAAAAAAAAAAAAA, gna, gna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Visje, dat werk loopt niet weg hoor. Dat blijft wel liggen. Relax. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Blacky, ken je hier ook ff komen kuisen. De keuken is een zwijnestal en aangezien jij toch niet stil kunt zitten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Heerlijk zo'n forum. Zeg nou zelf, tegen wie kon ik anders aanlullen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Ha, ha Bammie, klets jij maar lekker verder hier, maar ik ga mijzelf bij de lurven grijpen( waar die ook mogen zitten) en ga echt wat doen. De kabouters heb ik nog nooit gezien hier. Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Goeiemorgen... Mieke, Trees en Meedoen, ook van mij de felicitaties... elke maand erbij is toch een mooie prestatie. En zo kun je zomaar opeens op een jaar zitten..als je maar rustig doorgaat zo die gaat.Bammie, tjonge, ben je al aan het tollen geweest vanmorgen?? en dat zonder drank... je hebt inderdaad mazzel gehad dat er geen directe omstanders waren. Gaat het verder wel een beetje, lieve druktemaker?Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens heerlijk geslapen en vanochtend nog een half uurtje in bed naar de radio liggen luisteren.. Geen hondje in huis, dus ik kon opstaan wanneer IK dat wilde.. zalig. Voel me weer een stuk beter nu. Het weer laat hier te wensen over. Grauw en grijs, weinig wit te zien.. maar in huis is het lekker warm, ik hoef er niet uit vandaag, dus wat wil ik nog meer???Ik ga ook maar eens een beetje aan de kuis in huis. Op m'n dooie gemakkie met af en toe een koffiepauze.. het lijkt wel een sprookje............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Oke, ff een serieus bericht.Kreeg gister via, via te horen dat de partner van een vriendin van mij, die ik al jaren uit het oog was verloren, overleden was. Had haar al wel 10 jaar niet gesproken ofzo. Ik wist ff niet zo goed wat te doen. Een keertje langs gaan, kaartje sturen, bellen?Had haar telefoonnummer niet maar dat gevonden op internet. Half uurtje lopen ijsberen want ik durfde niet zo goed te bellen maar toch de stoute schoenen aangetrokken.Ze was thuis en ik heb een half uur met haar gesproken. En dat was fijn. Ik was, en ben, zo blij dat ik gebeld heb. Ze vond het heel fijn om me te spreken en dat vond ik ook. Ik was van harte welkom om een keertje langs te komen en ik ga dat zeker binnenkort doen. Jeetje, haar partner was nog maar begin 50. Wat zijn we dan toch kwetsbaar. En je geliefde verliezen is erg, heel erg. De vertrouwdheid die niet meer is. Dat heb je bij een scheiding ook maar dat is toch anders.Nou ja, het nieuws moet bij mij nog wat bezinken maar het houdt me erg bezig.Haha, ze zei nog wel tegen me dat ik niet meer zo ratelde aan één stuk door:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 hoi hoi , ik kom vlug piepen ik heb in mijn leven nog niet veel sneeuw gezien , zwarte sneeuw ja die wel , hoop dat die tijden nooit terug komen bambam innige deelneming met het overlijden van je kennis .mogelijk is jou spin de reden dat ik niet naar buiten ga , hier ook alles wit , maar denk niet van de sneeuw .ik ben met een poging bezig om een accordeon deur in de nieuwe toilet te hangen , lijkt mij een enorm puzzelwerk , plus het feit dat het daar ijskoud is 2 graden , nu ja van te werken krijgt men het warm maar ja wie niet waagt niet wint .zo peukje is binnen en de senseo ook , dus ik schiet weer in het werk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Tapas ik zend vanuit hier wat warmte en sterkte en liefs naar jou toe. :light: Hou je taai en blijf verre van dingen die je vandaag niet aan kan. Ja ik ken dat, katjes die zonder handschoenen niet aan te pakken zijn. Och kon je ze maar vertellen dat het voor hun bestwil is en dat je het echt niet kwaad bedoelt!BamBam dan heb je toch het beste gedaan wat je kon doen. En ik ben blij dat je zo goed uit je spin bent gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Dank je wel Benthe... dat had ik echt even nodig!!Bambam, snap dat je hyper bent, na al die gebeurtenissen en ook nog eens eventjes in de slip met je auto!! Rustig aan he, adem in adem uit.. door de neus geloof ik schijnt te helpen maar ik ben zelf ook hyper momenteel dus .....Blacky en Benthe, is het echt wit bij jullie? hier ligt een heel dun laagje poedersuiker, geeft een vaag idee van sneeuw maar is het net niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Benthe, daar ben ik ook blij om. Dat had wel heel anders af kunnen lopen:oEn ja, ik ben tevreden over mn actie van gisteravond, voelt goed. Als ik ook niet had gebeld had ik er vast de hele nacht aan liggen denken, los van het feit of ze nou wel of niet thuis was geweest. Snap je?Kohtje, met mij is het goed hoor.Ben vandaag de hele dag en nacht bij mn hondjes in mn '' eigen' huis zeg maar. Heerlijk. Ik skip vanavond misschien de AA wel. Ga morgen ook al, we hebben een feestje, 1 iemand 1 jaar droog en 1 iemand 10 jaar droog.Duik lekker op de bank, mét mn 2 bakbeesten, en houtkacheltje lekker opstoken, mmmmmm. Beetje tv kijken, slap ouwehoeren met jullie of serieus, kan ook.Morgen hoef ik de hele dag nix, fijn.Was vanochtend bij mn huisarts en ik sta er een stuk beter voor vergeleken met de laatste x dat ik bij haar was, pfffffffffff. Tja, factor tijd doet toch een heleboel. Soms moet het eerst heel erg worden voordat ik weer vooruit kom. Zo gaat dat.Sh*t, moet morgen naar de tandarts....ik denk dat ik dat ga afbellen, schijtlaars dat ik ben. Maar dan hoef ik ook niet vroeg op te staan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 wat voor honden heb jij BamBam? deense doggen?? fijn dat je huisarts bevestigen kon dat het goed met je gaat, ik was er gisteren ook en kreeg ook complimenten over het niet drinken en hoe ik alles opgelost had enzo, dat is toch fijn om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 @ Bammie, tegenwoordig kan je voor alles een verdoving krijgen bij de tandarts:$@ Tapas, wat zul jij trots zijn geweest met deze reaktie van de huisarts!Ik ga weer even verder kuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Hier geen sneeuw, zit wel pot dicht van de mist. Ik hoop niet dat er meer mensen zich in het hoofdhalen om te gaan spinnen oprotondes, maar beter uit de buurt blijven.Bammetje, dat was dus een kleine waarschuwing, je temperament niet in de auto uitleven hé!Heel goed zeg, dat je je vriendin gebeld hebt. Is even een drempel om te nemen, maar zo zieje hoe fijn mensen het kunnen vinden even een belletje.Koh, dat voelt vast een heel stuk beter na een goede nachtrust.Handschoenen zijn met dit weer voor vele doelen geschikt!Tapas, je kunt je beschermen met lange mouwen en handschoenen aan met het katje medicijnen toedienen. Althans als ze niet schrikt van je handschoenen.Blacky, klussen met deze kou, voor jou handschoenen zonder vingertoppen misschien een oplossing?Mens wat ben jij crea in het doe het zelve!Tja, en ik ga lekker geen huis opkuizen. Laat de gordijnen lekker dicht, tegen de kou. Kerstboom aan en nog wat kaartjes schrijven. Om 16. uur weer lekker naar bed, kleine omschakeling maken naar hetnachtleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 STIENTJUUUUUHHHHHHH,voel je je nog jarig????Fijn he, elke dag ZONDER kater wakker worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Tapas, heb een kruising Rotweiler/bouvier, groot, zwart en al oud. Lieffffff.En een kruising herder, rigdeback/jachthonderig iets. Ook groot maar ietsje minder groot. Ga zo ff lekker wandelen. Heb ze volgende week ook een paar dagen, lekker hoor. Heb ze gemist.Ja fijn he, dat iemand soms ff bevestigd dat je op de goede weg bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 BamBam nou zie ik ineens een ouwe reclame voor me met allemaal huppelende kindertjes die onverstoorbaar opgewekt zingen: "Wij zijn niet bang voor de tandarts, want we hebben goed gepoetst, met colgate bifluor..."Meid ga toch gewoon wel, anders blijf je er maar tegenaan hikken. Je kan er maar weer voor een half jaar vanaf zijn.Ja Tapas, het sneeuwt hier echt. Prachtig is het, net een heel sentimenti-kerstkaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Stien, dat uitleven in de auto is moeilijk hoor, om dat niet te doen.Ik weet van mezelf vaak ook hoe ik ervoor sta als ik in de auto rij:o En ik had weer es haast, was te laat opgestaan, en dan krijg ik dat. Niet slim maar ik ben echt zoveel dommer dan een ezel. Echt waar. Hoe vaak ga ik diezelfde fouten nog maken???? Heel vaak nog ben ik bang:wacko:Nou ja, easy does it. 24 uur vooruit kijken en dat is te doen, ja toch, niet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Is waar Benthe maar ik mag al zo vroeg.... K*tsmoes ik weet het wel. Ik denk er nog ff over na.Met jou alles goed? Ben je nog misselijk?En die reclame weet ik ook nog, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 BB, ja da's Heeeeeeerlijk!!!!! Ben bijna vergeten hoe dat voelde Soms sta ik 's ochtends vroeg op het treintje te wachten en bedenk dan dat er keren waren dat ik nog aan het ontnuchteren was. De nacht was dan wel zéér kort geweest. Kon ik amper blijven staan en moest vaak een bankje opzoeken zó licht in het hoofd en toch ook zo zwaar. In de trein hééééél veel water drinken, nadorst lessen, pillen tegen de kater.En dan over op flink veel koffie, keihard werken, vergeten te eten, en dan 's middags als het ware in elkaar donderen want op was op!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Ziza schreef wel es dat het waanzin was en alcoholisten geestelijk gestoord zijn. Dat vond ik dan altijd wat overdreven. En het zijn niet Ziza's eigen woorden, het staat ook in het Big Book.Maar het is wel zo. Althans, dat vind ik nu van mezelf wel. Elke dag een kater, mezelf idd, net zoals jij schrijft, naar mn werk slepen, mega verpakkingen paracetamol er tegenaan gegooid, en zooooo blij zijn dat het bijna vijf uur was want dan mocht ik weer....En dan wéér teveel drinken, wéér een kater, mezelf wéér waardeloos voelen en schuldig. Bah, wat was dat toch rot.Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef, zo blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Tja, zodra de kater zakte al weer bedenken waar de boodschappen te halen.En dan altijd met boodschappen terug komen die ik eigenlijk helemaal niet nodig hadmaar voor de vorm toch mee nam, want alleen flessen stond zo raar.Gisteren nog even in de winkel gespiekt of mijn favoriete fles er nog stond, heb iknooit meer naar om gekeken. Is ie niet meer verkrijgbaar vast een andere merk ofverpakking geworden. Misschien was ik wel de enige en is ie nu uit de handel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Haha, straks failliet. Jouw schuld Stien, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 december 2007 Rapport Share Geplaatst 20 december 2007 Toch niet nog een schuldgevoel erbij? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden