Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 gekke griet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 @ Koh,Moi?Ikke gek? Hoor ik wel vaker................maar wel heel lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 jaja... dat dan ook wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 gewoon zoals zovelen hier... lief gek........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 @ Koh,gaat het weer een beetje qua emoties? Beetje tot rust gekomen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 ik zal nogmaals vermelden dat ik nu onder invloed ben.. ik hoop dat ik geen reden tot radio-stilte ben... ik wens jullie een fijne avond verder... ik trek mij trug en beperk me tot meelezen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Jij ook een fijne avond verder Koh, en ik hoop dat je morgen komt zeggen "ik heb er eens een nachtje goed over geslapen en..." .En volgende keer eerst hier komen, voordat je die fles openmaakt, oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 "I started to imitate some of the things the winners were doing. I got caught up in AA(NA). I felt good..."Basic text, p. 233We often hear it said in meetings that we should "stick with the winners."Who are the winners in AA? Winners are easily identified. They work an active program of recovery, living in the solution and staying out of the problem. Winners are always ready to reach out their hands to the newcomers. They have sponsors and work with those sponsors. Winners stay clean and sober, yust for today.Winners are recovering addicts who keep a positive frame of mind, but they still attends meetings and share openly about it. Winners know in their harts that, with the help of a Higher Power, nothing will come along that is too much to handle.Winners strive for unity in their service efforts. Winners practise putting "princeples before personality."Winners remember the principle of anonymity, doing the principled action no matter who is involved.Winners keep a sense of humor. Winners have the ability to laugh at themselves. And when winners laugh, they laugh with you, not at you.Who are the winners in AA? Any one of us can be considerd a winner. All of us exhibit some of the traits of the winner; sometimes whe come close to the ideal, sometimes whe don't. if we are clean and sober today and working our program to the best of our ability, we are the winners!Just for today: I will strive to fulfill my ideals. I will be a winner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Kohtje,Van mij ook welterusten en verder sluit ik mij aan bij Water.Mieke,De draden van gisteren en vandaag bijlezen dat is ook een hele klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 @ KohDoe kalm aan en denk aan jezelf.Ben benieuwd of er voor je nog wat te lachen valt op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 " ...living in the solution and staying out of the problem. "Dat laatste lukt de laatste tijd redelijk, maar het gevoel ontbreekt soms nog wel bij dat eerste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Winnaars en verliezers. Zo voel ik me nu al maanden: de grote verliezer. Alsof ik niks te bieden zou hebben. Pffff. De taal alleen al. Winners. And loosers. Geen winnaars zonder verliezers. Nou ja. Ben ik maar een looser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Jee, wat een dag. Ik zou er nog heeeel veel overw illen zeggen maar dat ga ik niet meer doen.Ik ga slapen. See you later.Rat, laat ik geen rare dingen lezen morgen he!!!!!Succes met klussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Francesca,In het streven om alcohol de baas te worden zijn er alleen winnaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 BamBam,slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Slaap lekker grote rat.......tot horens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Water doe je nick eer aan ik lees je graag. Verder ben ik niet echt blij met de sfeer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 @ Franh,Het contrast is wel erg zwart/wit..............winnaars/ verliesers. Net of er niets tussen zit en je faalt als je een verliezer bent.Zijn wij juist niet diegenen die moesten presteren en het allemaal maar goed doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 En Fran bedankt voor het uitloggen..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Pardon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Hey Q, klopt, de sfeer hier is (kuch) niet optimaal soms, maarja that's life, morgen is een nieuwe dag en dan gaat alles anders. Misschien is het wel goed als er dingen uitgesproken worden, ik weet het ook niet. Hoe is de sfeer bij jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Ach stelletje waardevolle mensen,Er bestaan geen verliezers, alleen winnaars.Welterusten en voor mij is ieder mens een bron van liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Srry Fran, maar je was opeens foetsie.Zal niet meer zo prompt reageren als het lijkt dat iemand uitgelogd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Een hele grote nachtzoen voor iedereen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Dank je Kaia welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden