Spring naar bijdragen

Maandag 24 december 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

Op deze kerstavond had ik toch nog onverwacht visite :D

Eindelijk heeft m'n zwerfkatertje zich weer eens laten zien! Nou hopen dat ie de weg naar binnen ook weer weet te vinden en dat m'n katten nu ook wat meer "kerstgedachtes" hebben...
Al heeft ie nu een schrompel oor, ben blij dat ie terug is want ik had 2 maanden geleden behoorlijk naar over 'm gedroomt. Een welkom cadeautje om de kerst mee te beginnen! :)

Voor iedereen, fijne en warme dagen gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor Kohtje,

Be courageous and follow your heart. You need to walk your own unique

path in order honor yourself and fulfill your spiritual purpose. If your life

direction makes other people uncomfortable then they do not have to

share the journey with you. Don't be disappointed, if this is the case.

When others choose to leave it is usually because they must move

in a different direction to honor themselves.



-- Everyday Wisdom

Love and peace

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Benthe,

Ik hoop dat ik mijn katten en hem zover weet te krijgen dat ie i.i.g. met oud en nieuw veilig binnen zit.
Hij weet het kattenluik wel te zitten maar mijn katten schoppen 'm eruit zodra ze het in de gaten hebben.

Denk dat ik een plekkie ga maken in de schuur. Zit ie in ieder geval ook beschermd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Het is weer even reklame en deze keer geen andere dingen te doen. Dus even snel gelezen.

Benthe, Laat je niet gek maken.

Ziza, Kohtje leest niet graag Engels en slaat alles wat niet in het Nederlands geschreven is over.
Als je hem een goede raad wilt geven of een hart onder de riem steken: graag in onze eigenste Nederlands.

Zo het gaat weer verder geloof.

Tot straks en laat jullie niet kennen. Samen zijn we sterk genoeg om dat eerste glas te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog niet klaar met lezen maar toch wil ik dit even kwijt hoor!

Ik kan me best voorstellen dat mensen het aanstootgevend of confronterend kunnen vinden wanneer mensen hier onder invloed schrijven.
Maar van de andere kant vind ik ook dat wanneer je een uitglijder hebt gemaakt en hier toch schrijft voor steun of eventueel afleiding of what ever, ik het toch een behoorlijke schop na vind wanneer zo iemand voor langere tijd geband wordt. Deze site is er toch ook om je gedachtes te kunnen ventileren wanneer het goed gaat of niet?

Hoe wordt dit eigenlijk beoordeelt? Lijkt me niet dat je dat aan ieders schrijfstijl kan afleiden toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, kom net weer terug na mijn rit op en neer naar het Zuiden de Lands.

Beetje telleurgesteld in mijn moeder, kom ik straks op terug als ik op mijn werk zit.

Heb even de berichten bekeken. Heftige discussie over Koh die gebant is. Ik hoop dat de regels overeenkomen dat mensen die zich uitlaten over alcohol problemen niet zomaar gebant dienen te worden. Al vond ik het wel heftig en maakt het me heel bewust waar we staan, op de rand van een afgrond turend in de diepte... constant.

Koh, hoop dat je hulp hebt gevonden! En dat je gehoord wordt en gesteunt! Sterkte!

Iedereen die het vandaag droog heeft gehouden, gefeliciteerd! Je bent een kanjer :D

Haddock, ben je alweer wakker? Ik zie geen berichten meer van jou!

Anyway, ga nog even wat boterhammen smeren, opruimen, volgende was inladen, spullen voor morgen klaarzetten en mijn bed mooi opdekken. Na mijn werk 4 uur slaap voor ik de volgende dienst inrol :D hou mezelf gewoon lekker druk, er is gewoon geen ruimte voor alcohol. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Benthe


Nou, ik ben vanavond bang. Ik weet niet hoe de toekomst is, ik ben bang dat ik weer ga drinken, ik ben bang dat ik niet zal voldoen in mijn nieuwe leven, en dat is eigenlijk het meeste: zal ik voldoen?


Ik weet dat het een onzinvraag is en dat het wel weer allemaal goed komt.


En vooral dat ik niet drink. Maar wel dat ik bang en onzeker ben.



De angst ken ik helaas, bang en onzeker. Maar ik vlieg over de brug tegenwoordig, geweldig ik ben daar zo blij om!

Ik wilde dit zonder meer versturen en nu denk ik ineens van dat ik niet wil, dat dit gebruik wordt voor een eventueel boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Ik denk dat ie mij ook uitgekozen heeft alleen hij heeft nogal vaak klappen gekregen van mijn katten.
Ben op een ochtend wakker geworden van een kabbaal van jawelste. Hadden ze de arme zwerver in de badkamer ingesloten, 't arme beest kon geen kant uit.
Na mijn katten weggehaalt te hebben kon ie naar de achterdeur maar toen ging ie niet weg. Heb ze toen maar allemaal een strijdbijlen maaltijd gegeven waarop zwerver na de maaltijd weer vertrokken is.
Ik hoop gewoon dat mijn katten gaan dimmen en hem uiteindelijk accepteren want hij blijft het proberen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was een gezellige avond. Na de chips en toastjes bedacht ik me dat ik nog appeltaaart had gekocht, dat ging er ook nog bij ze in, tjonge tjonge met zijn twee een halve appeltaart op.
En nu ga ik naar bed.

We hebben genoten van Harry Potter (ik zeg maar niet dat ik de DVD heb, op TV is veel leuker). De Spa Rood was heerlijk, niets mis mee en nu ga ik slapen. Morgen om 10 uur ter kerke.

Slaap lekker allemaal!

Kerstknuffels !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, je hebt vast voorhuwelijkse kriebels.. nee serieus, er gaat zoveel veranderen, ten eerste ben je gestopt met drinken, wat al heel heftig is... je hebt een huis gekocht, je ziekte waar je mee aan het vechten bent en de afloop nog niet van weet, een aanstaand huwelijk, een verhuizing, weer samenwonen... pffft.. Ik kan me voorstellen dat het je even allemaal teveel wordt.. en dat mag ook gewoon.. en probeer er naar te kijken net zoals met het niet drinken, per dag!!!! Je hoeft alleen maar aan jezelf te voldoen.

wat mij nog wel eens helpt als ik me zo voel is een lijstje te maken met de gedachten die je zo onzeker maken.. en dan die gedachten gaan weerleggen, dat kan soms ook wat rust geven.

pfft, mijn kerstzang zit erop, ik was gevraagd om foto's te maken, leerzaam, in het donker.. dus van de 80 zitten er toch nog wel 15 goeie tussen.. daarna naar de kroeg, als enige aan de fris met van die dure dames en heren.. heel veel complimenten gekregen voor het ontwerp wat ik gemaakt had voor de kerstsamenzang.. ze vonden het jammer dat ik zo snel weer wegging en heb uitgelegd dat ik niet meer dronk en dat sindsdien kroegen niet mijn favoriete plek zijn.. dat vonden de dames met hun wijntjes voor zich wel heel flink van mij hihi... en zo kon ik keurig op mijn eigen tijd naar huis....

En nu ben ik zooooo moe!! Ik ga nog even de kerstshow van la Bloemen afkijken en dan slapen, nuchter, en morgen weer zonder kater op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnee Q, dat weet je toch wel, er gaat niets over mensen van het forum verteld worden. Weet je wat het is? Ik heb al behoorlijk veel verteld over mezelf, daar heb jij toch ook nooit misbruik van gemaakt? En andere mensen hebben dat ook niet gedaan. Dat zijn wel dingen die ik over mezelf heb verteld. Er zijn ook boze dingen bij geweest die ik heb gedaan. En er zijn ook boze dingen terug gekomen van anderen.
Jij hebt al 1 dingetje over jezelf verteld, nou, viel toen de hele wereld over je kop?
Jij hoeft het niet te vertrouwen. Ik denk alleen dat je erg behoefte hebt om iets of iemand te vertrouwen.

En echt, er is de eerste keer dat je over die brug rijdt, en dat heb je al een keer gedaan. Wat jij verder nog gaat doen met die brug moet jij helemaal zelf weten. Wel vind ik het fijn om te lezen als andere mensen ook stappen nemen waarvan ze eerst niet wisten dat ze het durfden. Want daar leer ik ook altjid weer van, ik vind het fijn om met anderen verder te komen. En trouwens, ik durf ook nog maar net over de Spijkenisserbrug te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter aanvulling maar wel grappig

In augustus heb ik kattenluiken laten plaatsen en sindsdien had ik het mistery dat mijn katten i.p.v. voor 3 voor meer aten. Nooit gedacht er is een mee eter...

Blijkbaar toch want op een middag zat ik thuis en ik hoorde een kat eten in de keuken. Geen probleem.. Totdat 1 van mijn katten opvloog en naar de keuken rende. Ik keek nog naar de tuin en toen zag ik 'm gaan. Diezelfde dag is ie nog een keer of 4 binnen gekomen waarop ie weer wegjaagd werd.
Zo ging dat weken aan een stuk. Zelfs mijn katertje sliep 's nachts niet meer bij mij die was nachtdienst aan het houden en haalde overdag z'n slaap in terwijl de anderen aan het opletten waren.

Ondanks de nare welkomsten blijft hij het toch proberen... Is dat niet lief!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!
Heeft iedereen al zin in de komende 2 dagen??
Ik wel in ieder geval :D

Zaterdag ben ik weer nuchter uitgeweest, en het was echt super.
Weer met veel dronken mensen gesproken, en ik kon alleen maar denken: stop toch met drinken... Het irriteren werd gelukkig al minder ;)

Ik heb voor de kerst chocomel en ice tea ingeslagen, dus dat komt helemaal goed.
Fijne feestdagen allemaal, en geniet van de gezelligheid en het lekkere eten!
Liefs, Estrella

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens over dat hele boekenverhaal. Is het gek dat ik best nieuwsgierig ben hoe jullie dat allemaal gaan aanpakken en de vorderingen van het boek verlopen? Lijkt me best leuk om daar zo af en toe eens wat over te lezen op het draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reageer blijkbaar weer verkeerd, sorry dat ik leef mensen.

En 1 dingetje verteld over mezelf nee dat heb ik niet, ik heb meer dingen verteld. Trouwens het laatste "dingetje" was niet zo heel erg klein, vind het niet fijn dat je het zo af doet Benthe. Maar ik begrijp je hopelijk verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, ik heb puur de zenuwen, echt waar, hoe ga ik dit klaarspelen, hoe ga ik die sterke vrouw zijn? Daar heb je helemaal gelijk in en dat heb je goed gezien. Zelfs zo nerveus dat ik de plasticjes tussen de plakjes kaas zit op te vreten.
Maar jij hebt het vanavond weer voor elkaar. Hartstikke goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,
Heb vertrouwen.

Voor jou en alle anderen hier, nogmaals:

http://www.youtube.com/results...+liefde&search=Search


Zolang de liefde maar blijft winnen

Zolang de Oostenwind blijft waaien
Zullen bladeren blijven vallen
Zolang de boer zal blijven zaaien
Zal de molen blijven draaien
Zolang de zon zal blijven schijnen
Komen bloemen uit de knop
Zolang de kippen blijven leggen
Komen kuikens uit de dop

Zolang het vuur zal blijven branden
Schieten vonken naar de sterren
Zolang de zee rolt op de stranden
En er werk komt uit de handen
Zolang de kinderen blijven zingen
En alles gaat zoals het moet
En als liefde maar blijft winnen
Komt het allemaal wel goed

Zolang de lente maar blijft komen
En dan de zomer
Dan de herfst
Als de winter maar blijft dromen
Van nieuwe bladeren aan de bomen
Zolang de maan gewoon blijft zorgen
Voor het zilveren licht en eb en vloed
En als de liefde maar blijft winnen
Komt het allemaal wel goed

Paul de Leeuw; tekst en muziek Daniël Lohues


Spud,
Van grote honger worden kleine katjes heel erg dapper.

Slaap lekker allemaal.

Ik heb knikkebollend Harry Potter uitgekeken.
Ik geloof dat ik aan de slaapziekte lijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...