Spring naar bijdragen

vrijdag 28 december 2007


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zou ik naar de winkel toe moeten gaan? De politie heeft me net in duidelijke taal laten weten dat ik een 0900 nummer moet bellen en op mijn verzoek dat ik geen beltegoed had werd gezegt nou jammer dan mevrouw....stel je voor dat er hier iemand vermoord werd??

Water dat doet me genoegen, ik hoop dat het ook anderen aan spreekt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

De tranen lopen me hier over de wangen, ze is weer thuis en het klinkt niet alsof het een leuk welkomsfeest is. Moet ik dit dan laten begaan???



Spud, er zit niks anders op. De kit kan ook niet zien wie of wat jij bent, ze zien alleen dochter a van familie b, die hoort daar. Verzin 'n langetremijn planning, schrijf 'n brief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mezelf opkomen kan ik wel, maar ik heb nu even geen zin om op de discussie in te gaan. En persoonlijk vind ik het érg lief dat iemand het voor me opneemt :heart: Heb ik in mijn leven nog niet zo heel vaak meegemaakt!

Spud, ik vind het erg lief van je dat je dat meisje wil helpen, maar helaas worden goede bedoelingen in deze gekke wereld nogal eens verkeerd uitgelegd. Ik hoop dat je tegen dat proces in beroep kunt gaan, en de kans krijgt jouw standpunt te verdedigen. En gewoon nogmaals bellen! Dat wordt geregistreerd, en kan je helpen jouw punt én je bedoelingen hard te maken! Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoofdpijn gevoel ken ik helaas maar al te goed. Pas goed op jezelf Anna. Het werk blijft er langer dan jou! Maar ik snap je afweging. Maar ik ga er vanuit dat de mensen op je afdeling je nu toch wel een beetje kennen, ze zullen niet denken dat je 'spijbelt'.

Ziek zijn is rot. Beterschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan ik ooit kindermishandeling bevechten? Weer een tel. gehad, Uw telefoontje eerder is bekend maar vanuit jeugdzorg is het geen probleem! Wat ik dan moet doen aan wat ik hoor, een klacht in dienen voor geluidsoverlast....... Sorry hoor! Maar ik vind dat dit niet eerlijk is!!!
Ze mogen mij nooit vertellen dat die --- hulpverlening ooit iets gedaan heeft, want in dit geval is het zwaar ---.
Ik ga m'n emotisch bij elkaar rapen, en ga m'n vriendinnetje door de schutting bij staan als dat lukt. Morgen dan want nu zit ze op de zolder. Auw, dit doet erg veel pijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Hoe kan ik ooit kindermishandeling bevechten? Weer een tel. gehad, Uw telefoontje eerder is bekend maar vanuit jeugdzorg is het geen probleem! Wat ik dan moet doen aan wat ik hoor, een klacht in dienen voor geluidsoverlast....... Sorry hoor! Maar ik vind dat dit niet eerlijk is!!!


Ze mogen mij nooit vertellen dat die --- hulpverlening ooit iets gedaan heeft, want in dit geval is het zwaar ---.


Ik ga m'n emotisch bij elkaar rapen, en ga m'n vriendinnetje door de schutting bij staan als dat lukt. Morgen dan want nu zit ze op de zolder. Auw, dit doet erg veel pijn!



Spud, nogmaals, je kunt er NU niets aan doen. Die mensen weten niet wat jij weet, en niet eenieder is op z'n woord te geloven. Trek 'n lange termijn plan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...