haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: pippiKan dus wel, maar dan krijg je dus een straatverbod. Kan je weinig hulp verder meer bieden denk ik..Maar goed, bij crisis doe je veel.. Dat zal toch vast door 'n rechter bevestigd moeten worden, anders ga ik subiet zuidelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!Voorgaande tekst was zo neerslachtig had een aanpassing nodig ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Goed zo, Spud, use your head, not your mouth! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Pip, mail, BamBam is er toch niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 hebben jullie dan een date? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud,Idd beter je verstand te gebruiken bij zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ik met Bambam? Ammenooitniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Lagen jullie er ook even uit bij Tactus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Oh, sweet Oz!The guvnor of Vandiemensland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ja Corinne, even een server error. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 ja ik wel, misschien om een back up te maken van sneeky info Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: CPASLagen jullie er ook even uit bij Tactus? Nee, zuidelijke storing, denk? Hoe laat?De 1 hikje gehad hebbende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Was denk ik vuurwerk, heel snel was het er en ook snel voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Oh, dan was ik het.De snelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 haddock, heb je weer met de lichtschakelaar zitten spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 My switches are unmarked. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Zo spud, weer een beetje rust aan het front? Ik ga denk ik inpakken. Beetje moe!!!Tenzij iemand nog een sprankelende conversatie heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 ADHD, Pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Sjonge, da ben ikke, was dat plaatje jaren kwijt. Ikke was de kapitein!Vrij naar de Zuyderzeeballade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 bij gebrek aan beter dat is een hart aas pippi harte aas natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: Spudbij gebrek aan beter dat is een hart aas pippi harte aas natuurlijk Jij maakt egte vrienden hier, Potat.... eh, Spud!Sylvain Poons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ Allen,Ik ga afsluiten en zo naar de schaapjes toe.Morgen weer vroeg uit de wol en hard aan het werk in mijn nieuwe huis.Gelukkig komt mijn zoon, hij doet het sauswerk. Kan ik lekker gaan aflakken.Hoop mijn huis hier snel te verkopen, want dan is het definitief.Slaap lekker en tot spreeks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ soothe,De komende dagen zal het wel rustig zijn ja, dat hoop ik tenminste. Iedereen geschrokken en onder de indruk. Ben echt benieuwd of ik nu een hengel moet gaan halen om rotzooi uit m'n tuin te halen volgens de regels van de wet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Eens ging de zee hier tekeerMaar die tijd komt niet weer't Water ligt nu achter de dijkWaar eens de golven het land bedolvenGolft nu een halmenzee, de oogst is rijp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden