Spring naar bijdragen

vrijdag 28 december 2007

ferry

Aanbevolen berichten

Spud, blijven melden, dat is het enige wat je kunt doen. En dat is moeilijk, I know.

Misschien als je een naam weet bij Jeugdzorg kun je die nog bellen. Maar het is moeilijk om dingen boven tafel te krijgen in gezinnen. Triest maar waar. Sterkte en laat die eerste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Mieke

@ Haddock,

Ik heb eerst een test periode gedaan qua dosering en ik ben erg blij met de medicatie die ik nu heb.

De trek naar alcohol is dusdanig afgenomen dat alleen dat me al heel veel waard is

De chaos hier nu begint voor het eerst als thuis te voelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Francesca,
Jij gebruikt geregeld de afkorting btw. Waar staat dat voor?
Vast niet belasting op de toegevoegde waarde of burgers tijdig wurgen.

@Safi,
En dan komen we weer bij LOSLATEN. Wat vind ik dat moeilijk.

@Soothe,
Leuk idee die zevenklapper! Maar niet doen hoor! Is veel te gevaarlijk! Stel je voor dat het lontje te kort is!

@Spud,
Eerst en vooral droog blijven en zoals BB aangeeft: blijven bellen naar de politie en het meldpunt kindermishandeling bellen. Helaas kun en mag je niet meer doen. Al vind ik het wel erg dat je daarvoor een PV hebt gekregen. Daartegen kun je beroep aantekenen (je moet wel eerst betalen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou er geen boek gemaakt kunnen worden over burocratie? Want dat is het toch? Ik heb het zelf ervaren, ik zie het bij me m'n buurmeisje. Wat kan het gewone volk doen om dit te stoppen? Het enige pos. in dit geheel is wel dat ik nuchter wil blijven. Ik ben zo hyper als wat en zou er graag aan de deur gaan maar ik heb een straat verbod uitgeschreven gekregen vanavond. Handig als je buren bent....
Gaat dat meteen in of is dat pas als het de brievenbus van justitie heeft bereikt? Want ik weet dat pa en ma nu zo laveloos zijn dat vriendinnetje best mee gelaten gaat worden. Lost niks op want morgen moet ze weer terug... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...