Spring naar bijdragen

Zondag 30 december! Het is bijna 2008!


Leeuw

Aanbevolen berichten

Albertina ..ik heb ook geen kinderen, maar ik heb ze ook nooit gewild en als ik nu zie bij vrienden en lees hier op het forum wat een dwingelandjes het zijn dan ben ik blij met mijn besluit.
Mijn leven is mijn leven en niet die van de kinderen of voor de kinderen.

Had ik wel kinderen gehad dan had ik het vanzelfsprekend met alle liefde gedaan hoor. Dus respect voor iedereen die wel kinderen heeft en van ze houdt.

Had ik wel kinderen gewild maar ze niet gekregen dan had ik het ook heel moeilijk gevonden. En ik snap dat gemis wel...want heel , heel soms denk ik ook wel eens als ik een babietje zie...hoe zou die van mij en mijn man eruit hebben gezien??? Maar blijkbaar is dat het enige wat me benieuwt...of ze op mij of mijn man zou lijken....Ik merk nu pas dat ik dan gelijk aan een ZE denk..wat vreemd...alsof ik mijn leven nog een keertje over wou doen...hmm moet ik over nadenken.
Maar goed mijn man werd thuis veel geslagen en er was veel alcohol in het spel en bij thuis eender dus wij vertrouwden onszelf niet...dus hebben we bewust gekozen voor geen kinderen.
Ik heb er echt geen spijt van als ik zie hoe de levens mijn vrienden beheerst worden door hun kids...dat zou mij verschrikkelijk benauwen ...dus ik denk dat mijn keuze een goeie was.

Zou je geen werk kunnen gaan doen met kinderen? Er eentje ondersteunen als coach, dat soort projecten heb je nu toch overal? Of in een kindertehuis als vrijwilliger aan het werk gaan en daar dan eentje 'adopteren'??? Misschien niet officieel maar toch in je hart???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sandra,
jammer dat gebleken dat jij ook niet sociaal kan drinken!!
Succes en sterkte met je eerste dag. Albertina gaat ook voor de eerste 24 uur. Wellicht kunnen jullie samen een team vormen? We hebben tenslotte meer setjes hier!
Fijn dat je de draad weer gaat oppakken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, geef dat snorremansje maar even een knuffel van me (als ie er klaar voor is hoor, ik wil natuurlijk niet storen in z'n snoezelmoment met jou ;-) ik probeer het even zonder poezies, want ik wil veel gaan reizen en vond het altijd bezwaarlijk als anderen daarvoor op moesten draaien, waardoor ik dus nauwelijks ging en als ik wel ging dan mistte ik ze en maakte ik me zorgen, en die laatste jaren met pillen en dieeten kon ik helemaal geen kant meer op.....ik mis ze nog steeds maar voel wel m'n vrijheid nu, kan ja zeggen op dingen die eerder niet konden, ik denk ook dat ik nu vooral heel veel van mezelf moet houden, en het dan misschien maar eens met een mensch probeer??? :D Hee geniet van je "schat" !!!

Safi, ik verbaas me over de pbtjes die hier blijkbaar achter de schermen verstuurd worden?? Sjonge, wat ben ik dan impopulair, mooi is dat :P Anyway: ik ben het er absoluut niet mee eens dat jij de boel hier zou domineren, en nog meer ben ik het niet eens met dat jij je daardoor weg laat jagen.....dan doe je dus iets leuks voor het forum (organiseren zit jou nu eenmaal in het bloed en ik zie niemand anders dat hier doen!) en daardoor zou je low profile moeten houden??? Lieverd, dit forum is er voor ons allemaal evenveel, please come back :heart:

Blacky, ik gaf je slechts 1 roosje voor de overwinning op jezelf van gisteren, maar nu zie ik dat je er veeeeeeeeeeeeeeel meer hebt verdiend: proficiat meid!!!

Delta, hier op het forum ben je net een knipperlicht die steeds met veel bombarie denkt aan en uit te moeten gaan, maar ondertussen sta je dus al 9 maanden droog en dat vind ik dan weer geweldig van je! Op naar het jaar! :moon::rose::musicnote::moon::rose::musicnote::moon:

Sandra, SUPER, ga ervoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het druk !!!!!!!!

En Saf, die van mij zijn GEEN dwingelandjes voor de goede orde maar gezonde, puberende, veeleisende, lastige, lieve, computerende, geld-verslindende, tv-verslaafde, rust-verstorende, schoolgaande, onwillige enz. enz. kinderen.

Maar soms....... behang !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Safi,

Nee joh ik heb een hele drukke baan en zou niet weten waar in de tijd vandaan moet halen om vrijwilligerswerk te doen heb er trouwens wel over nagedacht, maar het is niet te combineren, ik werk in wisseldiensten.
Wel geweldig dapper jullie besluit zeker na zo een verleden!
Tja ik denk ook wel eens ik wou dat ik mijn lven over kon doen maar ja wie weet..........

XX Albertina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd, als ik dacht aan een kind, dan dacht ik ook altijd aan een meid. Geen idee waarom, misschien omdat ik van haar had willen maken wat ik zelf niet kon zijn destijds. Dus des te beter maar dat ik geen kind heb gekregen, het arme wicht had zich van alles opgedrongen gekregen.

Pippi ik heb ook al gedacht om aan Trees te vragen of ik haar icoontje mag delen nu ik toch oma word. Ik sla gewoon even een generatie over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...