Spring naar bijdragen

Zondag 30 december! Het is bijna 2008!


Leeuw

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem.je vraagt me of het beter gaat met mijn sombere gedachten en het antwoord is...het gaat.
Ben niet.... 'a bundel of joy'...maar ook niet depri.
Hang er zo'n beetje tussen in..maar heb wel zin in het nieuwe jaar waar ik voor het eerst in tijden alleen thuis zal zijn...maar voor een weekje hoor dus ik denk dat ik veel zal lezen en hier op het forum zal zijn.
Mij werd laatst in een Pb gewezen op het feit dat ik het forum wat domineerde en door het organiseren van de de receptie en het boek zal dat ook wel zo voor anderen voelen . Vandaar dat ik me wat rustiger houd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, dat is the spirit, gewoon iets aanpakken en wat gaan doen. Helpt heel goed tegen de eenzaamheid en de wanhoop.
Ik weet niet of jij een partner en/of kinderen hebt?

Ondertussen begint het hier zachtjes te sneeuwen.

Ik kreeg een verschrikkelijk leuk kadootje met de kerst. Mijn zwager weet nooit wat hij me moet geven. Het afgelopen jaar heeft hij al zijn losgeld opgespaard en in een pot gegooid, met een strik er omheen. Dus ik ging daags na kerst naar huis met een paar kilo losgeld. Heb het zojuist geteld, kom bijna aan de 100 euro. Hihi, wat zullen we daar nou eens voor leuks van gaan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, gewoon hier blijven schrijven! Je krijgt meestal, of vaak in ieder geval snel antwoord! En alle tijd die je hier doorbrengt drink je niet! Ik vind het heel moedig om de dag voor oudjaar te stoppen!
Geen flauwekul van : volgend jaar, 1 januari, nee, gewoon nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee helaas heb ik geen partner en geen kinderen, dat vind ik heel erg vooral het feit dat ik geen kinderen heb........dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op als je je alleen voelt.
Je kan dan niet echt bij iemand terecht en moet je het zelf maar een beetje zien te redden.
Ik ben gelukkig niet de enige die er zo voor staat en dat geeft toch wel een beetje steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, je schrijft dat zo van die puntoortjes (er zit er hier eentje naast me keihard te snorren, dag Kaia, zegtie) maar is er in jouw leven momenteel geen plaats voor poezen? Of ben je nog in de rouw van je vorige schat en wil je niet zo snel weer een nieuwe harige huisgenoot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee echt Karelke, het sneeuwt hier een beetje. Als het regen was zou ik zeggen, motregen, maar het woord motsneeuw bestaat geloof ik niet.

Losgeld, ja dat klinkt ook wel wat raar, net alsof er iemand gegijzeld is. Nou ja, hij heeft dus al zijn losse centen in een pot gegooid.

Albertina, blijkbaar had je dus graag kinderen willen hebben. Trouwens, wat ik hier zo lees, zijn dat nou niet precies mensen tegen wie je aan kan praten maar juist (zeer geliefde) handenbindertjes.
Is dat zomaar zo gekomen dat je geen partner en kinderen hebt, of een keuze, of wat?

Safi, jij domineert nooit. Knettergek ben je wel natuurlijk :D

En voor ik het vergeet, alle mensen die een mijlpaal vieren, van harte. Ik raak de draad kwijt met al die mijlpalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan erover meepraten, de lieve handenbindertjes en ben net zoals Pip van de leg als ze er niet zijn. Hoewel gisteren Dochter uit logeren was en dat was heerlijk met Zoon alleen, zo'n sliert van een kind die dan tegen je aan komt zitten op de bank.....:D

En Anna snap ik ook heel erg goed, lekker bij Soothe en dan toch denken of ze het thuis wel redden....dat trekje heb ik ook hoor.

En Albertina, je bent meer dan welkom hier.

Trees, je begint meer en meer een heerlijke stabiele factor te worden. Fijn dat je er steeds meer bent.

Safi, de mensen die het voortouw nemen zijn ook vaak de klos (leuke woordspeling met touw en klos dacht ik zo) maar er zijn altijd duwers, trekkers en mensen die op de rem gaan staan. Houd je aub niet in en wees jezelf. Uiteindelijk heb je daar zelf het meeste aan.

Benthe, je gaat me inhalen met de berichten en dat in amper 5 maanden tijd (al heb ik er vóór de reorganisatie ook tigduizend gepost maar dat weet niemand meer).

En tenslotte kan ik jullie wensen voor Mathilde die het loei- en loei zwaar heeft, vanmiddag persoonlijk geven, ze zit nl. in mijn forum 2006 clubje zal ik maar zeggen.

En nu vergeet ik TIG mensen, maar dat geeft niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bnthe,

Nee dat is beslist geen eigen keuze, ik kan helaas geen kinderen krijgen wel ivf gdaan maar niet gelukt, toen had mijn man er genoeg van en is van de ene op de andere dag weggegaan.
Dat is inmiddels alweer een aantal jaren geleden maar het lege gevoel geen kinderen te hebben blijft toch nog regelmatig aanwezig.
En nu ben ik 50 dus te oud!!!!
Ik bedoel ook niet dat ik kinderen zou willen om tegenaan te kletsen maar gewoon ik houd er van om voor mensen te zorgen, en ik weet ook wel dat kinderen hebben niet altijd zaligmakend is maar toch..........Het gemis zal altijd blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Be-babbelkous Houtje.
Geef vooral mijn beste wensen aan Mathilde.

Albertina ik kan daar niet zo goed in meeleven, dat verdriet van geen kinderen hebben. Mijn keuze is geweest om het niet te doen, omdat het niet in mijn leven paste en ik niet het gevoel had dat ik er goed voor zou kunnen zorgen of me er voldoende voor te kunnen inzetten. Natuurlijk heb ik wel de hormonenkriebels gehad bij tijd en wijle. Maar toch maar niet gedaan, en ik ben daar niet ontevreden over.
Inmiddels krijg ik binnenkort door een huwelijk gratis en voor niks een kleindochter plus kleinzoon, kant en klaar.
(Oma Benthe, grrrr)
Maar een gemis in je leven is iets ergs. Ik hoop dat je daar vrede mee kan leren hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste forumleden,

In december probeerde ik sociaal te drinken en neem van mij aan het is faliekant mis gegaan. 2007 heb ik het behoorlijk droog kunnen houden, met hier en daar een bingeperiode, de laaste 4 maanden waren fantastisch totdat ik probeerde sociaal te drinken en ja, ik was de rem weer kwijt. Vandaag weer de eerste dag nuchter. Nog een paar uren en dan ben ik weer 24 uur nuchter. Nu stop ik definitief. Ik hoef niet meer sociaal te drinken. Vanaf nu kies ik voor mezelf.

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Username,

Nee momenteel weet ik me echt geen raad.........normaal kom ik de dag wel door heb een drukke baan maar ben net uit het ziekenhuis dus thuis vreslijk!!!!!!!!!
Zal blij zijn als ik weer aan het werk kan gaan, maar dat kan helaas nog wel even duren.
Jij ook sterkte met je alleen gevoel.

Liefs albertine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...