Vie Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Blacky, vlij ze, en lekker eten vanavond, gij carnivoor. En goed dat je het zegt, ik moet de postbus beneden leeghalen en het deurtje openzetten voordat het vanavond opgeblazen wordt. Lijkt me wel lekker rustig hoor, zonder vuurwerk. Allemachtig, ik ga stopjes in mijn oren steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Zo! De olietrollen en appelgrappen zijn klaar en de oliebolletjes-met-gehakt zijn erg schattig en lekker geworden, bedankt voor de tip.De worstebroodjes laat ik maar, het is best wel veel nu al, voor maar 3 personen...nu even bijkomen met een sjekkie, ik heb er nog maar 4 gerookt vandaag, normaal zat ik al op een stuk of 15, met het oog op D-Day morgen.Straks een beetje huishoudelijk doen, maar niet overdreven hoor, en dan hupsakee de douche onder, mooie blouse aantrekken en let the game begin!Goh, nuchter het nieuwe jaar in, dat had ik me enkele weken geleden niet kunnen bedenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Boodschappen binnen, nog drukker dan met de kerst Zo mij een beetje optutten en dan los.... maar zonder JWW!Ik drink Rivella uit een champagneglas (tip Benthe) om 00.00 uur. In mijn eentje een fles J & J lijkt mij veel teveel. De rest is uiteraard wel aan de champ.Hier erg veel vuurwerk, veel zelfgemaakt, dus geen normale knallen maar ware ontploffingen. De ruiten zitten er gelukkig nog in!!Tina,geweldige prestatie, dat vereiste heel wat moed om een andere hulpverlener te vragen. Heb je mooi maar gedaan! En die tranen....laat maar komen die hap!BB,het teiltje al geleegd?? Ik voel ook dat de verandering bij mij in gang is gezet. Af en toe heel eng, maar ook in 2008 wil ik aan mezelf werken, zoals ik medio dit jaar begonnen ben!Ik ga er tussenuit.Iedereen een heel goed uiteinde!! Ik ben dankbaar dat ik dit forum gevonden heb en mede dankzij jullie nu een aantal maanden droog sta.Morgen meld ik me weer!Voorzichtig met vuurwerk!! Hou de beesten binnen, ik hoop dat ze het zonder al teveel stress deze periode overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Marieke, ja is een tip van Dani, en is een echte aanrader!Gewoon oliebollenbeslag, niet laten rijzen, en dan platgedrukte balletjes door het beslag heen halen...kruiden naar smaak, ik heb er vooral veel knoflook in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Cacao heb jij Joodse roots? Wat jij beschrijft is kreplach.Ik zat net heel rustig met mijn twee bontjes in mijn nek en op schoot een mooi boek te lezen, gaat er weer zo'n veertigknaller af. Katten alle kanten op, gatver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 De afwas is gedaan, het droogrek hangt vol, het bed is verschoond... Nog 1000 dingen te doen...En het gemoed? Dat schiet soms vol. Waarna ik me ineens weer wat vrolijker voel. Alles op het ritme van de liedjes op de radio.Dacht vandaag ineens terug aan wat mijn Schotse lover me schreef in zijn eerste brief, lang geleden. Hij schreef wat zijn allereerste indruk van me was: A ship, lost in the night. Looking for love in all the right places and not finding it.Ik blijk nog steeds datzelfde schip te zijn, zoveel jaren later.Ik heb ervoor gekozen om thuis te blijven vanavond, en niet naar Antwerpen te gaan. Misschien kruip ik met een boek op de bank. Misschien kijk ik nog een keer naar Tosca en pleng ik opnieuw tranen van ontroering om zoveel schoonheid.Ach ende wee, de melancholie slaat weer toe, geloof ik.Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Benthe, niks joods aan mij, misschien Dani?Wel leuk om te weten overigens, vandaag lekker aan de kreplach Kreeg net onverwachts visite, die is nu weer weg, kan ik eindelijk even het park in met Bulletje, en dochter mag even wat rotjes afknallen...tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 "Houden van" is een WERKwoord..."Liefhebben" is een WERKwoord...Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling vanavond...Wij gaan vanavond lekker op de bank zitten en oudjaar vieren met ons gezinnetje... kids willen opblijven tot 0:00 (ze zijn 4 en 5 jaar oud dus ik zal amazed zijn als het ze lukt hahaha...)Heerlijk.. ik hoef nergens naar toe... Net al drie pijlen afgestoken in de achtertuin..mijn kleine ventje is in extase (net zoals zijn vader hahaha)...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Lieve Francesca,"The ship is love itself"Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Hoi Cacao,Bij mijn weten zit er geen joods bloed in mijn genen. Maar ja, misschien was onze melkboer wel van joodse origine en ben ik daarom wat tegengesteld aan de rest van mijn familie? Volgens mij is het door mij opgegeven recept niet datgene wat in de joodse keuken bekend staat als Kreplach. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je met gehakt gevulde oliebolletjes door de kippensoep gooit en dat het er dan uit ziet als ravioli. Als je deze combinatie toepast dan krijg je volgens mij hetzelfde blurp-effect als Bam deze morgen had met een ontbijtje van 6 oliebollen. Het recept (of de tip als je het zo wilt noemen) heb ik 10-tallen jaren geleden gekregen van een kok van een AC-restaurant. Het bleek daar nogal een toppertje te zijn tijdens de feestdagen.Groet, Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Kreplach of niet: het maakt mij geen oliebal uit...ze zijn lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Hoi Ziza,Ook die 2 boys van mij hadden op die leeftijd soortgelijke plannen. Ervaring leerde echter dat ze om 22.00 uur compleet ingedommeld op de bank lagen en zelfs door het vuurwerk heen sliepen. Ben benieuwd of het je beter af gaat. Zo ja .... dan zijn het echte die-hards.Dani. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Och, arme Bull van mij...net tijdens het uitlaten issie gegrepen door een mastino-achtige, heeft nu een paar gaatjes in zijn wang en een litteken op zijn kop...en dat op de laatste dag van het jaar.Als het nu meer dan een week geleden was gebeurd, was ik uit mijn vel gesprongen en thuis had ik er nog wel een paar extra ingenomen, en nu...nu ben ik de relativiteit zelve...peace man, het valt allemaal wel mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Er wordt hier in huis gedronken en ik doe lekker niet mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Cacao,Wederom een tip.Is me ooit ook overkomen met mijn toenmalige hond. Hij was echter zo aan stukken gereten dat hechten onder algehele narcose nodig was. Lol....mijn hond was nog wel een Mechelse herder maar een lafbek 1e klas. Uiteraard was de baas van de "dader" niet bereid de kosten van de dierenarts te vergoeden.Dus hier mijn tip.... zorg dat je een tennisbal of een kiezelsteentje bij je hebt als je de hond uitlaat. Richt zeer bewust op de achterhand van de "aanvallende""hond of achter zijn achterpoten. Als het maar een schrikeffect geeft. Dat geeft je de tijd om de honden uit elkaar te halen zonder zelf in de strijd verwikkeld te raken.Goed dat je dit relativerend kunt doorkomen. Ik weet van mezelf dat ik toen in alle staten was.Hier knallen de putdeksels door de straat momenteel. Mijn katten weten niet waar ze het moeten zoeken. Nog 6,5 uur te gaan en we hebben het weer gehad. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 WE hebben onverwacht een drinkemaatje te eten maar die gaat om een uur of acht naar de echte feest huizen..met hem kwam natuurlijk ook het bier maar ik zit heel stoer aan de Royal Club Cranberry met een vleugje basilicum:DMijn man heeft zichzelf twee halve liters bier gekocht..ook stoer vind ik hoor voor een Schot.Ik heb wel de nodige gremlins gehad tijdens de fietstocht vandaag...je weet wel...ach een klein flesje van 25cl kan toch geen kwaad...het is toch feest en al dat soort onzin werd er in mijn oor gefluisterd door de gremlins. maar ik ben ze door nog harder te trappen kwijt geraakt.Toen kwam er nog eentje met het drinkemaatje de deur binnen, vooral toen ik hem vertelde dat dit mij eerste alcoholvrije Oud en Nieuw werd, sinds mijn 12deen hij zei: Zou je jezelf dat nou echt aan moeten doen met Oudejaarsavond, het is toch feest..Nou bij mij is het ook feest...met SAP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Sapi met sap! kan het nog beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Hahahaha trees dat is een goeie!! Die houden we erin!! Ik geloof dat het me echt gaat lukken vandaag want ik heb gewoon geen zin in alcohol.Ga zo heerlijk een ovengerecht eten en de koelkast ligt vol met lekkere dingen voor op de toastjes...hmmhmhmmhEn Trees ..GEEN KATER MORGEN!! Wat een super beloning!En hoe gaat het bij jouw??Ik las dat je zoon goed geland is, zijn mobieltje is vergeten en dat de eerste indruk was al verwacht,...druk, vies, stinkend en vreemd!En vriend van me ging jaren gelden naar India en zodra hij op het vliegveld aankwam wou hij al weer naar huis...het went wel zeggen ze.En hij is er 5 maanden,wat een ongelofelijke mooie indrukken zal hij opdoen. Ik ben jaloers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Dani, bedankt voor de tip, tennisbal zit al in mijn zak!Safi, toppie hoor, je hebt het echt moeilijk en wordt nu ook echt op de proef gesteld...zet door, hou vol, je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Deltatango, kan de sfeer NOG beter dan?En proficiat met je 9 maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Delta, welkom terug! Ik zie dat je je icoontje aangepast hebt: top!Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Kransgenoten, allemaal 'n gezegend, zalig, ontspannen en zo droog als je het WILT 2008 gewenst. ADBers en drogen gelijk!Zelf net thuis, beschouw het maar als 'n gewone dag. Rond tienen op bed, morgen nog 'n dagje werk en dan 2 vrij. Vrees dat ik vanavond niet veel op het forum zal zijn, zat bezigheden hier.En de nieuwelingen natuurlijk 'n hartelijk welkom, Cacao en Albertina doen al lekker mee, hou het droog, Dames!Mach's gut, alle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Iedereen een fijn 2008 met veel positiveit!!!Ik ga vanavond bij googhelaars op bezoek dus voor het komende jaar zal ik ze een verdwijnselspreuk voor alle gremlins/freggles vragen.Groetjes,Spud het forumvirus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 RV,Jij ook een fantastisch uiteinde hè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Trees, leuk joh, dat je zoon de wereld overgevlogen is! Hoop dat jullie allebei 'n leuke tijd hebben.Nog 'n mooi mobieltje in de aanbieding, hahaha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden