BamBam Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Nee Benthe, dan denken ze echt dat je gek bent:angry:1 tel vanmiddag, 1 tel dacht ik aan drank maar nee..... geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Nee BB, ze gaat toch niet naar buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Hangt er bij jullie ook al zo'n smog....bah wat is dat vies...nu maar even met de hond uit want straks zal het nog veel erger zijn...hier is de mist al echt vreemd dik.Benthe geweldig dat je niet gegaan bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Je wordt bedankt KarelK, nou ga ik het nieuwe jaar in met dat lied.Delta voor jou een dikke Want je weet dat je die helemaal verdient. Al zou ik best willen dat je je eigen hoofd weer neemt. Beetje vertrouwd, gewoonte....Heeft er iemand op de valreep nog een heel mooi nieuwjaarslied? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Marieke voor op je neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 in spanje is de traditie ook , dat bijna iedereen vanavond een rode slip en bh en de mannen en rode onderbroek of boxer schort aan heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Oh, nu weet ik het Marieke, en ik weet zeker dat jij het ook kan spelen:"Diep in mijn hartKan ik niet boos zijn op jouBlijf ik je toch altijd trouwZal je dat NOOIT vergeten...."Nou, als we zo over onszelf blijven denken dan is er al veel gewonnen, vinden jullie niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 @SafiJa hoor hier is het vreselijk mistig van al dat vuurwerk, vroeger was ik helemaal krankjorrum daarmee, vandaag nieuwe hardloopschoenen gekocht, is veel beter besteed dan geld de lucht in knallen. @BentheGoed van je dat je niet gegaan bent, ik heb nu ook wel moeite om me in te houden tussen al de visite in die nu absuluut niet stoppen met 3. Daarom nu ff op zolder meelezen met de ditjesdatjes & dagenraad. Even lezen waar stoppen ook al weer om draait. Zo en nu weer gezellig doen bij de rest beneden, cola light is ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Mijn persoonlijke favoriet:(Gloria Gaynor- I will survive)First I was afraid, I was petrifiedKept thinkin' I could never live without you by my sideBut then I spent so many nights thinking how you did me wrong,and I grew strong, I learned how to get along.And so you're back from outerspace,I just walked in to find you here with that sad look upon your faceI should have changed that stupid look, I should have made you leave your keyIf I had known for just one second you'd be back to bother me.Go on now go, walk out the door.Just turn around now, cause you're not welcome anymore.Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye?You think I crumble? Did I'd lay down and die?Oh no not I! I will survive!Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive.I've got all my life to live,And I've got all my love to give,I'll survive, I will survive!Hey hey..It took all the strength I had not to fall apart,Kept tryin' hard to mend the pieces of my broken heart.And I spent oh so many nights just feelin' sorry for myself, I used to cryBut now I hold my head up high,And you'll see me, somebody new;I'm not that chained up little person still in love with you.And So you felt like dropping in and just expect me to be free,But now I'm saving all my lovin' for someone who's lovin' me,Go on now go, walk out the door.Just turn around now, cause you're not welcome anymore.Weren't you the one who tried to break me with goodbye?You think I crumble? Did You think I'd lay down and die?Oh no not I! I will survive!Oh as long as I know how to love I know I'll stay alive,I've got all my life to live,And I've got all my love to give,I'll survive, I will survive!Oh..Go on now go, walk out the door.Just turn around now, cause you're not welcome anymore.Weren't you the one who tried to break me with goodbye?You think I'd crumble? You think I'd lay down and die?Oh no not I! I will survive!Oh as long as I know how to love I know I'll stay alive,I've got all my life to live,And I've got all my love to give,I'll survive, I will survive!I will survive..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 I will survive!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Lol Coca,Dat lied heb ik hier ook als favouriet geplaatst een aantal maanden geleden.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Die ken ik ook Cacao, heel erg mooi, maar ik zing nu even met Marieke mee. 't Is een Nederlandse schlager maar wel erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 No problem, ieder zijn meug...I will survive!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 EN IK VERVEEL ME TE PLETTER!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 En nu ga ik naar bed, het lijkt een beetje een stap voor mij maar ik doe het, een beetje alsof ik iets helemaal alleen ga doen wat ik de hele avond niet durfde te doen. Lieve postings van jullie, lief mailtje van geliefde, maar juist nu besef ik dat ik het alleen moet doen, alles wat ik ook ga doen. Trouwen, vrienden maken, verder leven, maar wat er ook gebeurt, ik doe het zelf.Kusjes en tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Je hebt gelijk, Benthe. Slaap lekker, tot volgend jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Trees, ik verveel me ook, dus je bent niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Benthe,welterusten!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Weet je?Als je dan toch het jaar aan het overdenken bent dan kan ik me maar 1 ding bedenken. Het moment dat er straks hier in Nederland voor 60 milj. de lucht in wordt geschoten. Praat je over een moment van bezinning dan is dit er 1 van me. De wereld is oneerlijk..... Voor die 60 milj. had ik wel een andere bestemming geweten. Wellicht verklaard dit mijn afkeer tegen feestdagen en oud en nieuw.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Dani,Zonde van het geld, veel mensen hadden het goed kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Ja Dani, en daar zit voor 40 euries van mij bij...als ik er over na ga denken, ga ik me schamen, maar het is óns moment... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Ik rond het ouwejaar in ieder geval af met een vette prijs in de staatsloterij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Vertel, Karel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Weet niet of ik zo'n bedrag zal mogen noemen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Tja Sandra. Een actie van radio 3FM leverde hier afgelopen week een bedrag op van 2,6 milj. Wat door de regering is verdubbeld tot 5,2 milj. Ik ben wellicht weekhartig maar vraag me af hoeveel goede waterpompen nu de lucht in worden geschoten. Ik heb hier een heel wrang gevoel over.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden