Spring naar bijdragen

dinsdag 2 januari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi CPAS,

Ik ben me heel goed bewust van wat wel en niet kan, heb ook niet te bedoeling om iemand onderuit te halen of te kwetsen(voel me ook niet aangevallen hoor!!!!!).
Deze site is bedoeld om elkaar te steunen en van elkaar te leren daarom heb ik me ook aangemeld, en tot op heden hele lieve en leuke dagdraadjes gelezen en er veel aan gehad, ik hoop ook voor andren wat te kunnen betekenen!!!

Liefs Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier is HoutjeTouwtje........

GRRRRRR had gisteren vreselijk hoofdpijn en geen DRUP GEDRONKEN.

Neiging om een laken uit het raam te hangen met: @IEDEREEN: IK HEB GEWOON KOPPIJN IK HEB GEEN DRUP GEDRONKEN.

GRRRRRR.

Mijn kids zijn ook een dagje weg naar mijn zus. Dus ik heb eens even alle admini van 2007 wat er nog lag geruimd.....een berg dus. Voordeel van laten liggen = het is per brief/rekening/ding minder tijd je schuift er drie tegelijk in een map.

Ik heb ook al boodschappen gedaan. Nog extra cranberries gekocht voor www.goedkope-cranberries.nl daar zit natuurlijk geld als water in.

Ik moet alles nog lezen dus ik reageer verder niet. Wat een ramp als je een dag niet bijgelezen bent !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben weer op m'n eigen erf!!!

Beetje moe, dat wel. Ze zit me wel achter de vodden. Goed voor een beetje inert figuur.
Alles was in harmonie verlopen, ik hield het niet voor mogelijk!!
Men ziet, de wonderen zijn de wereld niet uit.

We gaan maar weer voor een zinvol Forum verkeer. Aan mij zal het niet liggen.
Ben niet van het type ruzie en eindeloos argumenteren. ook geef ik mijn mening graag voor een betere!

Mensen, het ga jullie goed!

Soothe.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doorvreten, doorvreten... welnee, mijn katjes vreten me alles van het brood. Hond is nog aan de brokken te houden, maar katjes zijn hier de baas. Als ik een stukje zalm grill, is maar een-derde voor mij. Ach wat, binnenkort kunnen ze zelf konijnen en hazen gaan vangen. En dat noem ik wel natuurlijke orde.
Grappig (en ook een beetje triest) is dat veel mensen nu weer bezig zijn lege kratten en flessen terug te brengen naar de super. Wat een ruzie, wat een opgeblazen hoofden. Een vrouw hoorde ik tegen haar man zeggen: Ja hallo jij moest zonodig dronken worden, dan ken ik dat flessie wijn ook wel hebbe.
Wat brengt dat toch een ruzie teweeg.

Safie kun je het een beetje hebben, alleen in je huis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Soothe dat tikt al aardig verder!

Ik heb het wel naar mijn zin in mijn eentje...zal alleen vannacht in bed een kruik mee moeten nemen, want ik heb een normaal een levend kacheltje in bed.
Vanmiddag de kerstboom weggedaan en het hele huis is spik en span! Wat gaat dat toch veel sneller als je alleen thuis bent en niet wordt afgeleid met kopjes koffie en praatjes.
Straks lekker veggie shoarma broodjes eten en voor de buis hangen.

Ik moet van mijzelf eigenlijk schrijven maar vandaag mag ik het rustig aan doen van mezelf en alleen dat doen waar ik zin aan heb.

Tapas..helemaal vergeten...wat HEERLIJK dat niemand drank bij zich had en ik ben zo jaloers op je geweest om de rust. Hier was het verschrikkelijk en een dikke smog van vieze stinkende gore KUCh ,KUCH, lucht. Wel toevallig dat die dikke smog er altijd is als er vuurwerk wordt afgestoken:angry:
Volgend jaar als het geld toelaat volg ik je voorbeeld. Mijn man wordt misschien binnenkort klusjesman.

BB..ik was aan het fietsen door de sneeuw..en ook al stelde het niets voor het was toch even zo;n OH WOW gevoel...en ik voelde me gelijk jaren jonger:D

Houtje...migraine...zwaar kl%%ten! Beterschap en kus op je zere bolletje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben jaloers op al die eetlust, ik wordt al misselijk als ik eten ruik, kwaad kan het niet want ik kan wel wat kilotjes kwijt..........maar toch gisteren gekookt vreselijk mijn best gedaan na 2 happen had ik het helemaal gehad.
Wie weet heb ik morgen wel een beetje zin in eten, ik kan mij uit mijn vorige stopperiode nog herinneren dat ik 15 kilo afviel nou dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Heeft iemand nog een advies om een beetje eten naar binnen te krijgen?
Als ik weer zo mager wordt ben ik daar niet zo blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie ook wel eens van die associatie-dingen? Ik heb het hier op het forum vaak wel zo, waarschijnlijk omdat het relatief langzaam gaat allemaal.
Maar met de sneeuwvlokjes van BamBam moest ik denken aan een liedje over een geweldige sneeuwstorm waar iemand in zit, maar die toch ondanks alles thuiskomt. Een heel oud liedje. Maar van wie? Nou die ene die ook zong van: Put your sweet lips a little closer to the phone....
Toen schoot ik in de lach omdat dat zo'n ontzettend melig lied is. Ja Jim Reeves, dus.
Maar dat lied van die sneeuwstorm weet ik nog steeds niet, het ging zo van: and she's only fifty miles from home... ofzo.
BamBam alle sneeuw is hier weggesmolten, maar toen het sneeuwde was het wel erg mooi.
Succes meid, je zei dat je er niet meer over wilde praten dus ik zeg er niks over, maar toch veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...