Spring naar bijdragen

donderdag 3 jan


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee nog niet marieke,

Je kan je ook aanmelden bij de universiteit voor tandheelkunde in amsterdam, heeft een vriendin van mij ook gedaan, je wordt dan behandeld door studenten die bijn afgestudeerd zijn, zij was er erg tevreden over, haar gebit is prachtig geworden.....alleen moet je wel de gelegenheid hebben om er veel tijd in te steken ivm je eventuele werk en het is vrijwel kosteloos, je kan het vinden in je verzekeringspolis en ander ff googelen, het is het proberen waard toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind jouw nieuwe uitzwaaier trouwens wel erg leuk Safi! Misschien ga ik ook wel een nieuwe verzinnen, alleen deze past nog steeds zo goed bij me.
Tina je vertelt hier gewoon wat je kwijt wil. Zolang je niet scheldt of apel*zerus op het forum verschijnt, heb je daar recht toe. Ik dacht trouwens dat je zei jij klaar was met die negatieve pbees?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Marieke, sorry als ik het niet helemaal goed begrijp, maar jij bent toch baas in eigen mond? Als jij alleen maar wil dat je gebit wordt gesaneerd, en verder geen veranderingen van kaakstand, dan heb je het toch zelf voor het zeggen?
Ik vind het wel leuk te lezen dat je besloten hebt dat jouw overbeet goed is zoals die is. Want daar zat je een tijdje geleden over in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar heb ik iets "stoppends" in de conversatie gezegd. Sorry.
Ik zat ondertussen even te internetten op natuurlijke slaapmiddelen. Uiteraard komt melatonine vaak voor op die sites en ook middelen zoals van dr. Vogel.
Bij mij werken nog steeds het beste een kop warme melk met honing en yoga, douchen voor het slapen gaan en mezelf voornemen dat ik me overdag druk maak om dingen waar ik iets aan kan doen, me niet druk maak om dingen waar ik op dit moment niets aan kan veranderen en me 's nachts al helemaal niet druk maak. Want dat is pas echt wakkermakend: 's nachts gaan liggen piekeren over je hypotheek of je huwelijk of wat dan ook. Je kan er op dat moment toch niets aan veranderen.
Als je bij wijze van spreken om vier uur 's middags bedenkt:
Heb ik vandaag iedereen gebeld die ik moest bellen;
Heb ik vandaag het werk afgekregen wat ik moest doen;
Heb ik vandaag alles op de post gedaan wat op de post moest...
En vervolgens maak je even een lijstje van wat je de volgende dag gedaan wil krijgen. Dan hoef je 's nachts nergens van wakker te liggen.
Welterusten, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ziza:

Ja, als ik schrik ga ik 'schelden'.... soort reflex.

Ja hoor, best lekkere dagen gehad. Oud en nieuw laat gemaakt, uurtje of 6 naar bed... tussen de slikkers en de drinkers gezeten (viel ik om een uurtje of 2 binnen), maar nee.... laat maar. Ik had weer een frisse volgende dag. En wat was het mistig zeg.. Wel spannend hoor om doorheen te rijden. Wist soms niet zeker of ik nou aan het spookrijden was of niet.

En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Ik ga zo de draad eens even doornemen.
Het was een lekker en verfrissend dutje, daarna nog wat dingetjes gedaan, gekookt en gegeten.
Zit nu alweer een tijdje aan de computer. Mail afhandelen (met de feestdagen is e.e.a. blijven liggen), de andere draden gelezen en nu hier dus.
Morgen ga ik tijdig opstaan en eerst alle papieren uitsorteren, een paar ordners kopen en de boel er in stoppen. Misschien kom ik ook toe om e.e.a. ook nog te verwerken. Ik trek er 3 - 4 uur voor uit en maak er echt een soort werkdag van.
Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...