Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Welkom Twisty! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Mensen,Welterusten en morgen weer fris en fruitig op staanFerry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Een hele goeie avond allemaal,Ik zit in een hevige tweestrijd, zal ik of zal ik niet, ik weet dat als ik een of twee borrels pak ik de trein even kwijt ben, ff wat rust, weet ook dat ik dan weer opnieuw moet beginnen..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Hee, pssst, weet je wat ik doe? Ik kom hier wel weer eens over een paar dagen kijken. Lijkt me een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Karel, mij werd altijd verteld: Bij twijfel, NIET doen!Ik hoop dat je niet overstag gaat, je weet dat je er spijt van zult krijgen...Zet door!Kun je ergens wat afleiding zoeken?Sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 quote: Originally posted by: karelKEen hele goeie avond allemaal, Ik zit in een hevige tweestrijd, zal ik of zal ik niet, ik weet dat als ik een of twee borrels pak ik de trein even kwijt ben, ff wat rust, weet ook dat ik dan weer opnieuw moet beginnen..................... Gewoon niet doen, Karel, morgen is ook gewoon weer morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Benthe, je moet natuurlijk doen wat goed voor je is, persoonlijk zal ik je inbreng wel gaan missen!Liefs, C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Mag ik wel mee discusieeren ondanks dat ik me nog niet heb voorgesteld bij "wie is wie"? Ik lees namelijk al een heel lange tijd mee, maar ik kan me voorstellen dat julie liever niet zo'n vreemde eend in de bijt erbij willen hebben...!Lfs Twist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Karel, doe het NIET. De dag is over 54 minuten voorbij. Drink een glas thee, ga douchen en naar bed. Morgen ben je blij dat je het niet gedaan hebt. Hup, peper in je r**t en voortmaken met die hap, ik wil vlokken schuim zien dansen en je vals horen zingen onder de douche.ER IS GEEN REDEN DIE GOED GENOEG IS OM NU TE GAAN DRINKEN.Kom je nog even melden dat je niet gedronken hebt? Dan wacht ik even op je.Drijfhoutje drinkt ook niet!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marjan Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Zou ik ook nog een kaartje mogen? De tien?Marjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Dank je, Benthe, voor die kaart.Twisty,Welkom op ons forum en onze dagdraad.Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen.Ons aller doel is de alcohol de baas te worden. De een door rigoureus te stoppen, de ander door te trachten met mate te drinken.Daarbij helpen we elkaar door steunende en aanmoedigende berichten.We (ik) schrijven hier over o.a. hoe we toch tot drinken zijn gekomen, wat we er aan gedaan hebben of doen, hoe we met de ontwenningsverschijnselen omgaan, wat ons daarna nog te wachten staat. Zo leren we van elkaar en helpen mekaar.Succes met het bereiken van je doel.@KarelK,Heel korte rust, want je weet dat je dan weer bij af bent, bent kwaad op jezelf, krijgt schuldgevoel.Blijf dus maar hier aan de computer hangen. En mocht je je verplaatsen, kiep dan onderweg alles aan alcohol door het gootsteenputje.Vertel hoe je nu bij die gedachte komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Twisty, wat mij betreft ben je welkom hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Jazeker, mag jij meteen meedoen. Voorstellen bij de wie is wie is geen verplichting. Het is alleen handig voor medeforummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Hoi Twisty,Welkom hier (en daar) Kijk ook even op het draadje met de naam 'woorddomino'.Daar heerst een meer ontspannen sfeertje dan 'hiero'.Ik benthe'r net even geweest.Groetje en succes,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marjan Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Karel, alsjeblieft.. kun je ons geruststellen? Zo ja; fijn! Zo nee, pak de draad weer op, morgen weer een dag.Marjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marjan Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Twisty, welkom. Gewoon meedoen. Doe ik ook. Nog maar pas, maar voelt goed!Marjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 KarelK,Waar ben je? en hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Twisty, welkom, gewoon meedoen hoor!Karel, don't. Niets is het waard om te gaan drinken. Gun jezelf een frisse kop morgenvroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Karel, je bent nog ingelogd...wil je nog even wat van je laten horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 De kurk zit nog op de fles, ga het zo nog 's proberen, ben nou al zo'n end op de goeie weg, sunt ( zeggen ze bij ons ) , omdat nou weg te gooien. Maar af en toe zou ik me wensen om gewoon doof te zijn. Echt stilte te voelen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Ah, Karel zoekt helemaal geen roes, Karel zoekt Zen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Karel, oorstoppers misschien?Als ik jou was, en dat ben ik natuurlijk niet, zou ik die fles weggooien, meteen!In ieder geval positief dat je hem nog niet hebt ontkurkt, het is de ellende niet waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 KarelK,Ik vond het ook zonde om het weg te kiepen, maar ik heb het gedaan.Ik heb gekozen voor mijzelf en ik ben toch meer waard dan een fles al dan niet duur BOCHT / GIF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Beter door de gootsteen, dan door je strot.Geeft meer voldoening, uiteindelijk, echt waar, heb t zelf ook gedaan 22 december 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Voor diegenen die het niet kunnen voorstellen, pak je mp3speler of je walkman, zet er een 50 hz brom op en kijk eens hoe lang je het vol houdt............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden