Spring naar bijdragen

zaterdag 5 januari


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sandra, je hebt Zwaarden Vijf.
"De angst opheffen. Blijkbaar moet je iets doen met de angst die je nu hebt, maar die een angst is die je al van vroeger kent. De tijd waarin je je klein en nietig voelt ligt achter jou. Je kunt de angst die in je zit gebruiken om te doen wat je echt wil. Je moet nog iets vergeven, misschien iets in jezelf, voordat je naar de toekomst kan gaan".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Benthe nu je het over kaartjes hebt.
Karel hier komt je kaartje was het helemaal vergeten:$

Nou hier is ie danVandaag ben ik bereid mijn emoties te voelen zonder mij er door te laten meeslepen

Corinne wat eng...door je schrijven ben ik erachter gekomen dat ik er ook meerdere heb gehad...hou je daar blijvend iets aan over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
Zou het niet weten of je er blijvend last van kunt hebben.
Iig hou ik nog steeds grote afstand van de perronrand, de stoeprand en zorg dat er iemand in de omgeving is als ik op een ladder ga staan. Verder moet ik gewoon door de angst voor vallen heen, anders kan ik niet eens meer in mijn huis met nodige trappen blijven wonen.
Aan die laatste val heb ik een linkerschouder die minder belast kan worden overgehouden. Maar zo is die dan weer in evenwicht met mijn rechter die al sinds mijn klaplong minder belast kon worden.
't Is maar hoe je valt en dat heb je bij een insult helemaal niet in de hand. Het (nood)lot beslist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een heeeeeeeele dikke boterham met pindakaas en sambal gegeten met een heeeeel groot glas cola. Gelukkig ben ik toch nog even gaan lezen en ik haal een put diepe zucht van... opluchting.
Het komt allemaal wel weer goed.
Nu ga ik echt naar bed, morgen weer vroeg op. Allemaal het allerbeste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Corinne
mijn vallen gebeurde meer dat ik tijdens dikke zuip akties opeens kon wegvallen maar vaak zat ik dan dus ik weet niet zeker of het soms ook niet gewoon black-outs waren maar dat zijn toch meer dat je je zaken de volgende dag niet meer herinnerd.
Ik heb wel eens bij iemand op het stoepje gelegen op weg naar de voordeur en werd dan wakker met het slijm uit mijn mond en kon me dan alleen nog herinneren dat ik aan het zuipen was maar niet meer hoe ik bij dat stoepje kwam.
En 1 keertje zat ik gewoon in een cafe en viel ik zo van me stoel.
Zijn dat insulten denk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An,
Welterusten. Ik hoop je morgen weer te zien.

@Pippi,
En deze stomme, zieke alcoholist bleef maar drinken. :(

@Safi,
Die laatste zou een insult kunnen zijn. Van die andere kan ik het absoluut niet beoordelen.
Was het een knip licht uit zonder waarschuwing? Je voelt echt niets vooraf, wat op een aankondiging lijkt.
Je weet precies waar je was en wat je deed voor het gebeurde.
Aardige kaart, wel een beetje rare zin met dat hebben en ben. Moeilijk te verwezenlijken, maar noopt wel tot overdenkingen. Dank je.

@Sandra,
Met welk leuk studieboek duik jij het bed in?
Slaap lekker.

@Marjo,
Ik doe ook niet mee aan een film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, het is hier de hele tijd een film.
Safi je hebt Bekers Tien.
Het is voor jou vandaag belangrijk dat je in je gevoels- en redeleven de nodige balans aanbrengt. Je hebt vandaag te kampen met je vrouwelijke en mannelijke kanten die met elkaar in conflict zijn. Je wil je gevoelens kwijt maar je houdt ze ergens in je tegen omdat je het niet durft te uiten.
Je kunt je grote emoties uiten omdat je talenten hebt waarin je ze kan vatten, bijvoorbeeld een talent dat je hebt.
Corinne nu ik toch bezig ben met kaartjes, zeg maar welke ik voor je moet trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne je hebt "De Zegewagen",
Kijk maar:
De belangrijkste relatie in ons leven is die welke we met onszelf hebben. Het is nu belangrijk welke instelling je tegenover jouw eigen lot neemt. Je leeft niet voor jezelf alleen, je hebt je lot met anderen verbonden. Jouw lot, hoe jij dat zelf bepaalt, is belangrijk voor degenen met wie jij jouw lot hebt verbonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...