Sammy Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Safi, wanneer komt je man weer thuis?? En heeft hij een leuke week gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Dank je Safi, ik hoop dat de anderen die het zo nodig hebben er ook wat aan hebben (en dat is géén geslijm maar oprechtheid) want het valt ook NIET MEE dit soort toestanden als je dat overkomt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Ik ga even eten maken (het is bijna klaar) voor mijn kids.... en vanavond hebben wij op Strijkkanaal 11: house en.... een nieuwe serie die me vrij gruwelijk lijkt maar dat zien we dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Morgen nacht zo tegen twee uur...en ja hij heeft het erg leuk gehad...en het niet zo droog gehouden als hij had gewild maar ook niet zoveel gezopen als anderen hadden gewild.Hij heeft een reünie gehad met 20 oude school en stap vrienden en daar heeft hij veel gelachen maar daar waren de drugs en drank wel erg sterk aanwezig.Ik heb wel genoten van de rust in huis maar zou hem ook graag weer even willen voelen, zien , horen en ruiken.Tochis het wel goed even zo'n weekje op jezelf...ik heb vakantie gehad terwijl hij die weg was wel een paar weken zal moeten bijkomen...denk ikFijne avond Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Ik vind het ook nooit erg als mijn man even naar het buitenland is. Kan wel genieten van een weekje alleen zijn. Maar heb net als jij ook wel weer het verlangen om weer samen te zijn. En dat na 35 jaar getrouwd zijn dit jaar.Koester de gevoelens maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Delta: sterkte met je vrouw: ingrijpend en moeilijk. Vertrouwen op de medici zodat jullie goede hulp krijgen.Knuffie: klinkt ernstig, maar alle onderzoeken zijn nog niet binnen. Dus misschien toch nog even afwachten en ook hopen dat het niet het allerergste scenario is.Safi: 'voor het geval dat': joh Safi, wat kan het raar lopen. Zo plots sta je voor de rode wijn. Misschien heb je eerder op de dag toch iets gedacht daarover..... misschien moet je diep nadenken... knap van je dat je bent doorgelopenFerrry: drank in huis: daar schreef ik een aantal maanden geleden over. Dat ik zo boos was met die drank hier in huis. Nu bij deze stoppoging heb ik besloten dat het er maar moet staan, omdat de andere tactiek al helemaal niet werkte. Dus of het nu hier staat of in de winkel, als ik perse wil krijg ik het toch wel en als ik perse niet dan interesseert het me ook niet.En nu maar hopen dat ik zo blijf...Ferry ik heb deze afgelopen , bijna 11 dagen, al heel wat glaasjes voor een heleboel mensen ingeschonken. Het enige wat ik wel heb gedaan is op het einde van de avond restjes weggegooid, dat vond ik nu net iets Te. Heb jij dat ook? Ik hoord eens van iemand die gerust een geopende fles in de ijskast kon hebben, dat zou ik wel lastig vinden hoor.Dat 11 dus. Visje, Cacao en Trui en alle anderen : we zijn nog steeds in de runnning he.Vandaag drink ik dus echt niet, ik moet er niet aan denken, bluchhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Fijn Sammy...mijn man en ik zijn 20 jaar bij elkaar en ik vind het mooi dat jij dit na 35 jaar nog zo voelt...dat zal bij ons ook wel zo blijven...als ge gezondheid het toelaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 An:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Yep An, the train is still moving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Voor mij is het nu dag acht. En nu heb ik echt geen trek gehad. Hopelijk houd ik het nog een tijdje zo vol.Wel ben ik nog steeds moe en ik heb meer trek in tussendoortjes. Maar dat komt natuurlijk omdat ik nu geen loze calorieën van de alcohol binnenkrijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Vandaag zo enorm hard gewerkt, zoveel ideeen, lang niet meer zoveel gedaan. Helder hoofd, goede gedachten. Als ik drink moet ik dit allemaal opgeven. Belachelijk toch he. Wel overviel me die enorme moeheid na zoveel uren, dan ben ik zwak. Ben gaan douchen, mezelf verzorgen, lui doen. Normaal kook ik dan ook nog. Niet gedaan, heel rustig gezegd. En zo ontspan je dus ook. Langzaam vloeit de spanning uit mijn lijf. Het gaat alleen niet vanzelf, blijven nadenken wat er in je hersens bewust of onbewust aan de gang is. Als ik erg begin te malen, zeg ik 9x stop, stop, stop,stop,stop ....... dat helpt. Als ik dan weer opnieuw begin 9x stop, stop , stop. .... heel raar en dan kom je op andere gedachten. Misschien heeft iemand hier iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Cheyenne, dat herken ik ook zo. Dat komt echt doordat we voorheen dronken. Nu geeft ons lichaam denk ik honger aan. We moeten weer leren luisteren naar ons lichaam. Een beetje verwennen met af en toe iets lekkers. Een ijsje, chocolaatje... dat wordt vanzelf minder. Goed joh, je gaat lekker, HEEE we gaan wel volhouden he?! Ik trek me aan jullie op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Ik ga de zoete en hartige tussendoortjes langzamerhand weer afbouwen. De vorige keer toen ik vijf weken droog was kocht ik iedere keer Crodino, Amé of maltbier. En nu zijn het de tussendoortjes.Binnenkort wil ik ook aan de lijn gaan doen, maar eerst moet ik gewend zijn aan het niet drinken. En intussen kook ik ook goed voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Fijn dat we allemaal proberen zo goed mogelijk voor onszelf te zorgen en van onszelf te houden. Dan staan we maar eens niet altijd klaar voor die anderen...we zijn aan het herstellen en hebben recht op die rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Cheynne, toen ik vijf jaar niet dronk viel ik na een paar maanden enorm af. Ik verloor in een half jaar tijd 25kilo!!!!! Ik ben namelijk iemand die gaat eten als ik drink. Dus op een gegeven moment laat je die tussendoortjes en ga je afvallen, echt waar. Dat geeft een super kick. Die kilo's heb ik niet terug gekregen na mijn terugval. Ook een rede dat ik niet meer wil drinken, want ik kreeg toen overal pijn, vooral in mijn knieen, was ik alweer vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Hallo An,Op dit moment, staat erop het aanrecht in de keuken, een open fles rode wijn. Hij staat er sinds zondag en het doet me echt niets. En dat heb ik van het begin uit zo gedaan. Want het is zoals je zegt, als ik het wil hebben, kom ik er toch wel aan. En dat is mezelf bedonderen, want ik wil niet meer drinken, maar ik mag het wel.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 voor iedereen een drooge avond en een goed gesprek ga er van tussen ook al was ik thuis zat niet agter pc was vergeeten mij af te melden ga leker met kids tv kijken vandaag droog en blijfd ook zo trusten sterkte voor ieder die het heel moelijk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Hoi beste mensen,Ik zou vanmiddag nog de draad lezen, maar dat is er niet meer van gekomen.Ik heb de upgrade voor mijn computerbeveiliging gekocht en een nieuwe printer gekocht. Die moet ik nog installeren.De uitvoering van die hele beveiliging heeft bijna 2 uur gekost. Daar gaat je tijd, maar het is belangrijk.Gevolg: over een kwartier ga ik naar mijn yogales en dan is zo weer 10 uur voor ik hier terugben.Ik hoop dat niemand problemen, van welke aard dan ook, ervaart vanavond.Fijne avond en wellicht tot na 22.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Hoi Ferry,Ik kan het echt niet hoor. En dan bedoel ik alcohol in huis hebben. Ik kan het maximaal 2 weken laten staan maar dan ga ik echt voor de bijl.Groet,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Sandra...mijn maximum is een paar uur en toch heb ik geen trek als het NIET in huis is...dus daarom maar liever niet. Maar ik vind het van ferry wel heel sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Ah Ferry, ja met deze instelling ben ik dus ook maar begonnen. Ik mag best, maar ik wil gewoon niet, klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Misschien moet ik maar niet te hard roepen. Ik zit pas op dag 11, dus ik moet ff dimmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Corinne en fijne avond. Om 22.00 lig ik al onder de wol, tot morgen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 goeienavond allen tesamen,Ik log even in "in opdracht van Knuffie". We hebben net een tijdje met elkaar gesproken en ze is wel weer redelijk opgevrolijkt na een onrustige nacht en ochtend... Ze slikt momenteel medicatie (ze moet zelf maar een keer uitleggen waarvoor) en is nu te moe om nog in te loggen. Maar ze vroeg me of ik jullie namens haar hartelijk wilde bedanken voor alle lieve en opbeurende woorden die aan haar gericht zijn vandaag.. Nou ja, dat wil ik wel doen en bij deze heb ik dat dan ook gedaan... Waarschijnlijk komt ze hier morgen zelf weer even "piepen".Groetjes Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Good for you Kappa...je doet je naam eer aan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden