Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 januari 2008

Cheyenne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, klapperdeklapperdeklap.

Oh GIJ ongelovige, GIJ zijt naar den AA geweest:D
YIHAAAAAA

Haha, leuk man, echt waar. Fijn ook dat ze je niet meteen doodgooiden met die Hogere Macht. Stel je voor zeg, hihi. Vind het heel knap van je dat je je groepsvrees overwonnen hebt. Petje af.
En wens je toe dat je er steun aan zult hebben.

Safi:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan is deze mijn allerlaatste voor vandaag

A young man was at a party in Scotland fully dressed in his native kilt, every male there was.
He had been dancing with several young ladies, but none of them had really interested him.
But, there was one girl who he had noticed that he wanted in the worst way.
He was shy however and did not have the nerve to ask.
Just as the last song was coming on Jill, the girl he fancied, came over and asked him, "Would you like to dance with me?"

Thoroughly pleased the young man responded, "Aye, how could you tell?"

She responded, "By the gleam in your eye."

After they danced the last dance Jill asked him, "Would you like to walk me home?"

The boy was so pleased he eagerly responded, "Aye, how could you tell?"

She responded, "By the gleam in your eye."

When they reached the girls house she calmly asked him, "Would you like to come in and sleep with me?"

He was so excited, he really was curious this time, "Was it the gleam in my eye?"

Jill responded, "No the wee tilt in your kilt."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een rolletje drop in je zak of ben je gewoon blij om me te zien?
(Vrij naar Mae West.)
Safi als jij alleen al zegt dat je een mop gaat vertellen krijg ik al een grijns.
Meiden en jongens wat ik nog wilde vertellen, ik vind jullie wensen heel lief, maar het is niet zo erg. Iemand anders ziek zien zijn is veel erger dan het zelf zijn. Er zijn veel lieve mensen om me heen, zeker ook op het forum, ik neem jullie warmte heel graag aan. Maar ik heb vandaag een liedje in mijn hoofd en dat gaat: 'You can't allways get what you want..."
Als je maar je best doet om er het allerbeste voor jezelf uit te halen wat er voor je in zit. Dat zou ik zo graag willen overbrengen. Maar goed, ik zit te preken.
Morgen mag ik weer naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je naar huis mag, Benthe! Ik hoop dat je heel veel bloemen krijg van alle mensen die van je houden, zodat je hele huis lekker geurt. Dat je nog even mag genieten op jouw manier, van de dingen die jij belangrijk vindt!

Liefs, Marjo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een clubje op gericht met mensen met een ...... (zelf in te vullen)gezicht! En JIJ jij mag erbij!! :moon::D

(er zijn zelfs liedjes over dus ik denk dat het menseigen is, groepjes, clubjes, deelgenoten, teams, etc) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
haddock

Knuffie, jij ook sterkte, hoor. En mensen, rust. Ik ga uitloggen, het forum kost me veel energie. En ik moet straks gewoon weer werken.

Doe het allemaal goed en net zo droog als je het wilt. Ff bezinning lijkt me in orde.

Werkse, je hebt gelijk, rust, al is het uit respect, al krijgen sommigen wel of geen gelijk, volgens mij is dat in vergelijking met bepaalde zaken totaal niet van belang.
Stop ook, het kost mij ook teveel energie, die ik op het moment totaal niet heb. Aan de andere kant als ik lees over adb, sommige al heel lang, Benthe die ondanks het beroerde bericht droog blijft staan, dan zie ik hier een stel dappere mensen. Denk dat ik ook eens moet kijken waar mijn rooibosthee gebleven is...

Later......

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...
Zit ik dus midden in een gevaren-zone, waar ik me niet eens bewust van was! Dat stoppen met drinken, was tot nu toe eigenlijk a piece of koekje. Tenminste in vergelijking wat me te wachten staat, wat ik dus zelf graag wil. Veranderen!!!. Het is zo gemakkelijk om in oude vertrouwde gewoonten te blijven hangen, en misschien kan het ook wel hoor... Maar merk nu zo sterk dat ik op moet passen! Ik wil en kan wel veranderen, maar wanneer. Ik ben nog zo moe! Ja, duh... ook geen excuus.
Nou dat wou ik even kwijt, want ik kom er niet echt goed uit, enzo. Oei, ik ben zo bang, dat het allemaal niet gaat lukken... Ik kom m'n huis niet uit, doe wel dingen die er al op lijken, maar dan verzamel ik dagen van te voren moed en moet ik daarna minimaal weer twee dagen bijkomen, van iets wat gewoon dagelijkse bezigheidjes zijn. Het slaat helemaal nergens op, ik heb helemaal geen zin in een proces wat jaren gaat duren.. D'r is vast een andere weg, die verborgen ligt onder rotsblokken en struiken... help even zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo ik herken dat gevoel erg goed.
Maar elke keer dat ik mezelf er toe dwong om toch eruit te gaan, toch mee te doen aan sociale kontakten, bleek het achteraf erg mee te vallen.
De angst is vaak groter dan de werkelijkheid.
En hoe langer je je zelf opsluit hoe moeilijker het ook gaat voelen.
Mij heeft het erg geholpen om 3 uur in de week vrijwilligers werk te gaan doen.
Dat was de eerste paar keer ook eng en ik denk nog wel eens...buh ik heb geen zin.
maar als je dan merkt dat een ander nog veel meer baat bij jouw heeft dan jij bij hun dan doet dat bijzonder goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij kon toveren,
kwam alles voor elkaar.
Als hij kon toveren,
was niemand de sigaar.
Als hij kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren,
dan hielden alle mensen van elkaar.

Ieder huis had 100 kamers,
in elke kamer stond tv
en z'n ouders bleven eeuwig leven
en hij leefde met ze mee.
De rivier was niet van water,
maar van sinaasappelsap
en hij zou niet hoeven leren
wat hij eigenlijk niet snapt.

Als hij kon toveren,
kwam alles voor elkaar.
Als hij kon toveren,
dan werd geen mens te zwaar.

Z'n vriendje zou ineens begrijpen,
waarom ie ruzie met 'm kreeg
en iedereen zou voor hem buigen,
als hij de troon besteeg
en 's winters lag er altijd sneeuw
en was het lekker warm
en niemand werd er rijk geboren
en niemand werd er arm.

Als hij kon toveren,
kwam alles voor elkaar.
En niemand leed er honger
Als hij kon toveren,
was niemand de sigaar.
En iedereen die zong er

Maar voor een toverspreuk van kwaliteit,
ben je zomaar 1000 gulden kwijt
en naar een beetje toverboek,
ben je toch wel 50 jaar op zoek
en de hele cursus tovenaar
duurt 125 jaar.

Dat brengt-ie allemaal niet op.
Ik denk dat hij voor 't begin al stopt,
want zelfs de oma van z'n oma
had nooit een tovenaarsdiploma.

Als ik kon toveren,
kwam alles voor elkaar.
En niemand leed er honger
Als ik kon toveren,
dan werd geen mens te zwaar..
En iedereen die zong er
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, is er nooit een moment waarop je denkt: wat een interessante nieuwe zoektocht is dit..? Je nieuwe, drankloze, dus echte ik? Misschien is je echte ik ook wel moe momenteel en heeft die nergens zin in.
Ik zie mijn dranktijd niet als een nutteloze tijd, want blijkbaar was het ergens voor nodig op een of andere destructieve manier. Maar wat mij wel heeft geholpen met stoppen is te kijken naar een tijd, dat drank nog helemaal geen rol in mijn leven speelde. Hoe was ik toen? Wat waren mijn wensen, was ik toen altijd blij en optimistisch gestemd?
Nee, toen was ik ook wel gedeprimeerd of erg moe of gewoon stomvervelend. Maar het heeft toch wel iets, zo'n zoektocht naar jezelf. Ook al voelt het soms alsof je door stroop waadt. Alles nog beter dan door een beneveling.
Of ziet iemand dat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens de emoties lopen hard op vandaag en dat is natuurlijk niet zo gek. We zijn allemaal van Benthe gaan houden, ieder op zijn manier, maar laat dan ook een ieder in zijn waarde a.u.b.

Knuffie, ik wens je ook heel veel sterkte.

Franneke, wat goed dat je droog staat.

Ik zit hier met een ontzettend kl@tegevoel, maar ik ga niet drinken, ik laat me door het rotgeld niet te pakken nemen. Ik had net een deurwaarder van de belasting. met een dwangbevel. Ik moet voor 21 januari € 900,-- ophoesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...