Cheyenne Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Voor mij is het de eerste keer dat ik de dagdraad open.Weer een nieuwe dag en weer een nieuwe kans.Voor mensen die willen stoppen: het kan iedere dag. Voor mensen die al een tijdje nullen: weer een kans om er een dag aan vast te knopen.In ieder geval wens ik iedereen een fijne dag toe.
albertina Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Cheyenne an alle andere forummers,Fijne dag en ADBLiefs Tina
Sandra Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Goedemorgen allemaal,Weer met een fantastisch enthousiaist gevoel wakker geowrden. Heb heel veel zin in deze dag. Het beloofd een leuke dag te worden.Nog steeds geen alco gebruikt. Het gaat goed met mij. En zo te lezen gaat het goed met merendeel onder ons. Met name Soothe. Soothe jongen houden zo.Safi, je zit ook op de juiste track. Tina volgens mij zit je weer op je gevoel van niet meer drinken.Nou, allemaal houden zo. Ik mag zo meteen gaan werken, dus hou ik het kort.Allemaal een fijne dag.Liefs,Sandra
Ziza Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Goedemorgen allemaal,HOI MICK !! BOE !!
Cacao Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Mogguh allen,Weer een slechte nacht achter de rug, maar ik moet zo toch naar de huisarts voor een vitaminecheck, dus meteen maar even om melatonine vragen!En een zalfje voordie vreselijke jeuk op mijn rug, hebben meer mensen met refusal daar last van?Toch heb ik wel zin in vandaag, ben van plan om een beetje miep kraak te gaan spelen...huhuh, een beetje hoor;)Cheyenne, zet 'm op he! Keep up the good spirit!Iedereen een fijne dag vandaag, zo ADB als je nodig hebt, ik hou 't maar weer droog, bevalt prima!O ja, en Leeuw, sterkte met je tentamens!Liefs, C
Houtje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Goedemorgen allemaal,Het is hier ontstuiming begonnen. Ik heb nog steeds piekers maar ben minder down dan gisteren. Het is wel lullig dat mijn Casema telefoon eruit ligt GGGRRRR....Verder wel goed geslapen. Zoon moest wat printen gisteravond voor school, kwam hij om 2200 uur mee toen zei ik: je bent te laat helaas probeer morgen vroeg maar.Om half 7 maakte hij me wakker maar helaas ik ben weer ingeslapen, heeft hij pech. Hij had het overigens gisteren DE HELE MIDDAG KUNNEN REGELEN en aan me kunnen vragen en doen.Vandaag (straks) naar het huis van mijn ROA dat moet opnieuw getaxeerd, nieuwe hypotheek dus ik ga zo douchen en dan ga ik. Wens jullie allemaal een droge dag toe en voor iedereen zijn of haar :rose:nnetje.
Houtje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Wat een oorverdovende stilte hangt hier zeg.
safidepafi Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Nou da zalik die stilte maar eens verstorenTETTTTETTTETERETET!!!!Jeetje ik werd de hele nacht wakker met visioenen van onze meeting wat niet erg bevorderlijk was voor een goede nachtrust. Gelukkig kon ik met ademhaling technieken na een tijdje wel weer inslapen. Maar werd wel een beetje brak wakker vanochtend.Vind het toch ook hartstikke eng.Voorbereidingen Delta...welke?? Ik hoop dat jullie niet iets bijzonders verwachten?Iedereen een fijne droge dag!
karelK Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Een hele goeiemorgen allen.Klinkt allemaal positief hier, mooi, mooi, hier ook, heb heerlijk geslapen en voel me lekker fris. Weer een droge dag voor de boeg!Ga me klaar maken voor een ritje naar Schiedam.Groetjes allemaal.........................Klein foutje........
Vie Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Goedemorgen,Ik snap dat het raar gevonden werd dat ik gisteren niets over de uitslag van de testen zei. Ik wilde de lieve vragen daarover niet negeren, maar toch liever een paar fijne vrienden eerst op de hoogte stellen voordat ik het patsboem op het forum zet. Hoe dan ook, het is niet goed. Het gaat er nu om, de kwaliteit van het leven zo lang mogelijk leefbaar te houden. Voor mij is dat allemaal nog niet zo reëel. Ik ben voorlopig alleen maar blij dat ik hier weg mag, en samen met Max en de katjes naar mijn vriend ga.En... ik drink niet vandaag. Jullie ook niet?
Cacao Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Wat een geheimzinnigheid zeg...en inderdaad, wat een rust hier...stilte voor de storm?Kom net bij de huisarts vandaan, morgen wordt mijn bloed afgenomen om te checken op vitamines, lever-en nierfuncties, en suiker. Goeie zaak!Melatonine schrijft ze me niet voor, dit omdat ze, zegt ze, dat in de praktijk daar nooit doen, vanwege, zegt ze, dat het moeilijk te doseren zou zijn...?Nou ja, ik kijk het nog wel even aan en anders koop ik het toch gewoon?Mijn Bulletje (Blacky, leuk je schildpad, maar mijn bulletje heet eigenlijk Spikey:D) is weer heerlijk druk, ik heb 'm maar even in de bench gezet met een grote kluif.Ik heb een gedragstherapeute aangeschreven, nu even afwachten..Het is nat, buiten. gelukkig droog binnen Ik ga ook weer weg, even een vriendin in nood helpen, het HH moet maar (weer) wachten...safi, maak je toch niet zo druk...wat kan er nou gebeuren?het zal allemaal wel goed komen en zeer zeker leuk worden, jammer dat ik er niet bij kan zijn Nou luitjes, toedeledokies, tot later!
Cacao Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 benthe.........ik heb nu even geen woorden....vind het heel erg voor je...ik kan je nu alleen maar heel veel sterkte wensen en heel veel :rose:netjes geven...
anjo Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Goedemorgen allemaal,Jakkes, probeer ik het een en ander te regelen om zonder vervoer op honderd plaatsen tegelijkertijd te zijn loopt het weer anders. zuuuuuuuucht.Hoorde net dat X vanmorgen ontslagen wordt uit het ziekenhuis en dat onze chemovriend vannacht is overleden. Zo verdrietig voor zijn vrouw en dochters. Enfin, moet zo gaan rennen en dingen bij elkaar gaan zoeken zoals bijv. mijn zoon. Die zou hier slapen ivm met een van de wereldreizen die we vandaag moeten maken. Zonder enige verbazing heb ik daarnet bemerkt dat hij niet hier in bed ligt en ook niet bij X's huis. Grrrr. Zou geneigd/t? zijn de auto te pakken maar dat is niet zo'n strak plan zonder rijbewijs. Ook een gremlin.Ik snap echt de redenering niet dat mensen op het platteland geen goed ovverbindingen nodig hebben.Vooral als je weet dat sommige dorpen helemaal geen verbinding hebben maar ook geen winkels!!!Het zullen wel centjes zijn.Iedereen een hele goede dag!! Ik moet gaan rennen. Safi, heeft je man de baan?Houtje, ik hoop dat vandaag het zonnetje voor je schijnt.Liefs,Anjo
anjo Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Lieve Benthe,Afschuwelijk nieuws. Ik hoop dat je een veilig kringetje van mensen om je hebt. Ik wens je heel veel kracht en rust toe.Dikke knuffel,Anjo
haddock Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Lieve Benthe,wat een vreselijk bericht! Heel veel kracht, liefde en strekte voor jou en de jouwen. Ik ben sprakeloos. Ga voor de warmte, Benthe.
Vie Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Ik vind dat ontzettend lief van jullie. Maar ik wil niet dat dit de sfeer op het forum overschaduwt. Het gaat om JULLIE kracht en ONZE gezamenlijke kracht op weg naar een drankloos en sterker leven. En wie weet, blijf ik jullie nog wel een jaar ofzo vervelen.Want wat ik ieder toewens is, wanneer je zelf ooit eens oog in oog met Petrus komt, je voor jezelf kan zingen: Non, je ne regrette rien! (Ik kan de stem van dat mens niet uitstaan, snijdt door merg en been, maar de tekst is mooi.)Dus ik bedoel maar, laat die stomme drank maar staan en ga leven.Anjo wat erg van je overleden vriend. En veel succes met alle dingen die je moet doen. Je kan beter een bezemsteel aanschaffen als ik jou zo lees. Zoef, zoef...
Vie Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Delta zit ik weer de hele dag met dat lied in mijn hoofd: we zullen DOORgaan! Okee, er is een medicijnman in aantocht, ik laat jullie even.
ferry Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Benthe,Stilte, is wat mij nu overvalt. Boem de man met de hamer. Ik weet niet wat hierop te zeggen, zit met een mond vol tanden.Sterkte en maak er nog iets van met je naasten.groet Ferry.
Houtje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Lieve Benthe,Meid wat heb ik een respect voor je hoe je dit vertelt. Ik heb gelukkig geleerd me voor mijn depressies niet te schamen want ik kan wel denken ik voel me kl**e maar bij jou is het nog veeeeeeeeeeeel erger en ook dat helpt geen ene ****.We spreken maar één ding af, vandaag DRINKEN WE NIET.Mee eens.Ik zit in het huis van mijn ROA, gezogen en gedaan, het was weinig werk hij heeft zich uit de naad gewerkt gisteravond / heeeeel laat. Dus daarom even tijd om te computeren. Als de hertaxatie goed uitvalt scheelt hem dat een hoop hypotheekrente. Maar ik heb daar nou weer wél een goed gevoel over.Laterrrrrrrrrr!!!!!* aangepast om de moderator die sterretjes te besparen.
Calimero Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Wat vreselijk Benthe, wil je heel veel sterkte en kracht toewensen, dit zijn berichten waar je helemaal stil van wordt. quote: Originally posted by: BentheWant wat ik ieder toewens is, wanneer je zelf ooit eens oog in oog met Petrus komt, je voor jezelf kan zingen: Non, je ne regrette rien! (Ik kan de stem van dat mens niet uitstaan, snijdt door merg en been, maar de tekst is mooi.) Heb pas haar film gezien, raakte erg, juist door haar leven kan zij het zo zingen...Verder wens ik iedereen het beste.Groetjes Cal.
haddock Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Waarde Delta,dit lijkt me niet het moment om te gaan ziften over bygones. Ook ik ben verslagen van dit nieuws, had het nooit verwacht. Repliek zul je verder van mij dan ook niet meer krijgen, achting evenmin.Haddock
Houtje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Hohohohohohohooooooooooooooo allemaal,Even zitten en je mond houden. Rustig en even kalm.We zijn allemaal van slag.Iedereen heeft er verdriet van, op zijn of haar manier uit hij of zij dat of juist niet.We zitten hier allemaal virtueel te wezen, dus we missen de nuance.Laten we ons allemaal even beheersen, en niet op de man spelen maar op de bal (een oude uitdrukking van een oude forumgenoot van me).Laten we ons concentreren op wat van belang is en waarvoor we hier zijn. Dat is alcohol de baas. Meer niet en minder niet. Dit is géén forum voor iets anders, alleen voor DAT.Met alle respect naar iedereen: elkaar wegpesten heeft géén zin. Dat dient het doel NIET. Laten we de handen in mekaar slaan, en mekaar respecteren in onze diversiteiten. We hebben elkaar nog nooit gezien, dus maak mekaar niet uit voor iets wat je niet weet wat zeer kan doen en doet.Rust, vrede en orde en RESPECT. We spreken af dat we mekaar netjes bejegenen, een grapje moet kunnen, en iedereen trekt zijn tenen een stukkie in. Alvast bedankt voor de medewerking.* ik ga er typfouten van maken, zeg.
haddock Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Heel mooi gezegd, Houtje, waarvoor dank!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden