Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari 2008

animal

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

tjeeeeeeepeeeee, het is donderdag, mijn laatste wekdag van de week, mag om 18.00 uur weer genieten van mijn welverdiende weekend.
Hier gaat alles goed, hou het nog steeds droog, in mijn leven geen complicaties. Werk gaat lekker, conflicten zijn bevochten.
Al met al mijn leven gaat lekker en zonder alcohol gaat ie steeds beter.

Allemaal een fijne dag.

Liefs,
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed, Sandra! Leuke tiepfout ook, "laatste wekdag"... :D

@ iedereen die het ook goed voor heeft met zichzelf en met een ander: een hele fijne, gezellige, positieve, warme, leuke, zinvolle, constructieve dag toegewenst! En droog, natuurlijk, dat ook...

Hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogguh allen,

Met frisse moed betreed ik de dag, nog even en ik heb een maand achter de rug, tjeeeetje wat ging dat eigenlijk verrassend snel :D

Jammer die posting van haddock vannacht, klopt ook niks van.
er is hier wel degelijk betrokkenheid, heel veel zelfs...
En als ik naar die van mij kijk, kan ik alleen maar zeggen dat mijn betrokkenheid stopt, als mijn eigen strijd ondermijnd wordt.
En in tegenstelling tot wat anderen beweren, krijg ik niet meer zin in alcohol, door dit forum, maar juist minder!

maak er een mooie dag van, met veel :rose:

Liefs, C :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb'ers,
is dat echt waar delta, dat het tactus gebouw meerdere deuren heeft ??
nu als die deuren maar allemaal op de zelfde plaats uitkomen is het goed voor mij , ach ja bedankt voor de tip, hopelijk vindt ik de goede deur en zo niet kan ik het uiteraard vragen heb een mond van mijn ouders gekregen :-)
corinne werk ze .
soohtie buenos dias como estas ??
spud wel zorgen dat de knoop uit je tong is als je spaans leert he :-)
benthe hoe is de eerste nacht bevallen thuis ??
wat ga ik doen vandaag , eerst wakker worden en koffie drinken , beetje strijken , gordijnen inkorten en mijn kabbach voor morgen maken en uiteraard niet drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Even een berichtje.
Gisteren geen alcohol gedronken, de dag daarvoor 2 glazen, dus ik ga weer de goede kant op.
Voel me altijd veel beter zonder JWW, waarom neem ik het dan toch zo af en toe toch??????
(vraag aan mijzelf hoor)
Vannacht heerlijk geslapen en nu naar mijn tekenclubje.
Vanmiddag naar school om collega's te helpen de school in orde te maken voor de open dag zaterdag.

Ik ben dus niet op de bijeenkomst, maar dat had ik al meegedeeld.

Gelachen om Hein Kort trouwens en laten we vooral veel lol maken, want het leven is zo kort.
(toevallige woordspeling)

Liefs van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Haddock, allemaal leuk en wel, maar ben nu eens een beetje opbouwend. Je schrijft zelf 'in de vluchtigheid heb ik... ' Wij zijn daar heel lang mee bezig geweest. Je kan dat niet even snel lezen en dan precies weten hoe het zit. Ik ben niet over Pippi heen gevallen, niemand niet.
Kan je nu dus weer een heeeeeeele discussie beginnen over het over iemand heen vallen.

We zijn hier om elkaar te helpen niet waar. En niet om iemand af te kraken.

Animal: hihi, echt goed en dat op de vroege morgen (dat ik 'm lees)!

Allemaal een fijne en droge dag!!!!!!!

IK DRINK NIET!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kabbach weekendtas ??
zal maar een hele grote meenemen kan ik er van profiteren om stinkstokjes mee te brengen zijn in nederland 1,50€ goedkoper als hier in belgie .
vannacht kon ik niet goed in slaap komen , lag om een of andere reden aan mijn zuipen van vroeger te denken .
in spanje koste een liter doos wijn van de lids 0,39€ een doos don simon van mercadona 0,59€ en als ik een click in mijn kabel had dan moest en wou ik vodka of gin kostprijs 4,99€ voor 1 liter fles (was wel niet te zuipen ) dus waar ik naar toe wil is dat mijn zuipen in spanje financiel nog ging .
hier in belgie dacht ik voor een fles wijn van 3/4 liter rond de 3 € als ik nog zou drinken is dat minimum 6 € per dag maal 30 dagen is 180€ per maand , amaai dan kan ik inderdaad zo af en toe mijn eigen eens verwennen door zoals nu naar nederland te komen ;)
de laatste tijd denk ik er ook ernstig over na eens naar mijn familie in japan te gaan , mis die kleine broer van mij wel
allez ik ga een beetje trabajar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook Goedemorgen,

Hier een HoutjeTouwtje dat nog steeds vastzit aan zichzelf en weer meer grond onder de (niet zo kleine) voeten aan het voelen is, en dat is verd**de prettig al zeg ik het zelf.

Ik vind je JWW gewoon een leuk grapje, we zaten toen nogal in de Harry Potter sfeer door al die films met de Kerst. Meer niet en minder ook niet. Ik vind dingen als "drank, alcohol, wijn" minder leuk om te zeggen. Bv. ik drink vandaag geen alcohol, ja wat voor dan, witte wijn? (was mijn lijfdrank). Met JWW omvat ik voor mijn gevoel méér dan dat.

An,
Ik heb je even verwaarloosd maar dat begrijp je zeker wel :$ dat ik eerst mezelf boven de grond moet hebben voor ik naar een ander kan kijken.

Overmorgen rond deze tijd.......sta ik op het station hier op mijn eerste carpoolgenoot op te halen (ongeveer dan).

Liefs en maak er wat van vandaag.

Ik heb nog een briljante kreet bedacht vanmorgen in het gesprek met mijn ROA: elke dag brengt zijn eigen oplossing. Hij komt dan 'smorgens even een bakkie doen, altijd gezellig. En toch fijn op afstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

aktie=reaktie.
goed dat je je excuses aanbiedt, ik hoop voor jou dat je paniek verdwenen is.
Ik hoop ook, dat je de enorme kracht die je tot nu toe destructief gebruikt hebt, om kunt zetten in een constructieve kracht.
het is dezelfde energie.
Even voor wat mij persoonlijk betreft: jij hebt mij mijn vertrouwen in refusal ontnomen, dat neem ik je kwalijk, want het brengt mij onrust, hoe sterk ik me ook voel.
Ik besef ook, dat je je waarschijnlijk niet hebt gerealiseerd, wat je mededeling bij sommigen los kon maken, dat het een impulsieve actie was, gevoed door jouw paniek.
ik wens je alle sterkte in je moeilijke strijd, en ik hoop dat je hier op het forum niet alleen de moeilijke verhalen eruit haalt, maar ook gebruik weet te maken van de betrokkenheid en warmte, voelend dat je niet alleen staat, wetend dat je de kracht in je hebt om je leven een stuk aangenamer te leven.

groetjes, C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...