pepita55 Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Hoi Allemaal,Even als een witte tornado door mijn huis geraasd.Maar moet nog veel meer razen, want met een hond en drie katten ben je zelden uitgeraasd.Helaas kan ik a.s. zaterdag niet naar de meeting komen, want wij hebben open dag op mijn school en het is verplicht om te komen.Ik hoop dat het gezellig is, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.Spud,Het is misschien een open deur, maar heb je al melatonine geprobeerd?Helpt mij altijd erg goed en vooral als je geen slikker bent, helpt vaak een lage dosis al.Heel akelig, die slapeloosheid.Ik heb er ook veel last van gehad. Nu slik ik iedere avond een kleine dosis antidepressivum en dat heeft mij er voor het grootete deel van af geholpen.Verder voor iedereen, die het moeilijk heeft, veel sterkte, ik denk aan jullie.Groetjes van Pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Zeg Blacky, er was hier in huis al 1 zwarte kat aanwezig, en die heet...jaja, driemaal raden. Schat van een dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Ik ga boodschappen doen. Een ieder die iets te vieren heeft: een dag- een week -een maand etc.Ga het vieren, maar niet te uitbundig! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Benthe, fijn dat je weer thuis bent.Spud, grappige droom, iedereen een laptopje op schoot zaterdag.Ik vind het ook heel eng, maar het is voor de meesten van ons ook wel een overwinning denk ik.Oh, nog maar 3 dagen Ik ben mijn hoofpijn gelukkig kwijt, ik heb nog nooit zo'n hevige hoofpijn gehad aan eeen kant, het was echt een grote opgave om de honden uit te laten, maar dat was het soms met een kater ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 quote: Originally posted by: blackyyou'll win you'll win every fight you fight, every game you play you can never lose, we will be by your side all the way you'll win every fight you fight, every game you play don't you be afraid, you will win every fight every day never give up, my friend if you don't see the end if you don't see the top, don't stop we know we know you'll win every fight you fight, every game you play you will reach the top, at the top, that's where you will stay Mooi Blacky!Ik ga ook eens wat aan het huishouden doen, hard nodig hier.Groet,Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 @pepita, melatonine had ik de huisarts ook al voorgeschoteld in mijn betoog. Maar ze zei dat dat waarschijnlijk niet zou werken omdat dat blijkbaar voor kortdurende slaapproblemen is. Jetlag, ploegendiensten etc. Ik heb nu een pil die blijkbaar anders werkt dan andere slaappillen. Als die niet werkt dan ga ik toch eens melatonine proberen. Want wat er allemaal in die bijsluiters staat aan bijverschijnselen word ik ook niet helemaal happy van. Op het moment sta ik open voor welk middel dan ook, als ik maar kan slapen en optijd weer op kan staan. Zonder afgebroken tanden en spierpijn @Benthe, gisteren bij de AA zeiden ze dat artsen eerder bang zijn om pillen voor te schrijven aan mensen met een verslaving. Maar ik denk dat m'n huisarts gewoon zelf verslaafd is en een drinkemaatje zocht Waarschijnlijk had ze maandag nog een delirium van zondag. Ik vind het best wel stoer van iedereen die naar de meeting gaat! Ikzelf durf dat dus echt niet! Meestal is het wel zo dat wanneer je ergens tegenop ziet het uiteindelijk behoorlijk meevalt. Dus misschien zijn die zenuwen wel helemaal niet zo verkeerd. Nu de zenuwen en straks alleen nog maar ruimte voor de gezelligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Benthe, fijn dat je weer thuis bent.Hopelijk zien we je zaterdag .Ben een beetje gespannen Niet voor zaterdag hoor.Daar heb ik juist wel zin in.Was maandag weer bij de gynaecoloog om de cyste op te meten, die bij toeval ontdekt is.Dacht ,die zal wel niet gegroeid zijn .Maar het tegendeel is waar.Nu moet ik dus voor een laparatscopie(tomie) om de eierstokken te laten verwijderen. de rechter neemt hij ook mee omdat vaak blijkt dat het probleem daar later ook begint.Vroeg hoe oud ik was. Nou ja Kon hem melden dat de kippetjes al lang geen eitjes meer leggen.Dus die hoeven ook niet meer op stok:D Dus maar ruimen hè! Ga nu eerst bridgen.Is ontspanning voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Trui, ik vergeet je te feliciteren met je 14 dagen:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Sammy, dat is ook geen lekker vooruitzicht, maar goed als het beter is dan moet het toch gebeuren.Sterkte.Spud, als je niet kunt slapen, dan neem je graag ieder middel aan. Ik weet er alles van.Mijn buurvrouw heeft een relatie met een huisarts, nou die drinken meer dan een gemiddelde Nederlander. Sterker nog, ik zie hem alleen maar met een glas alcohol in de handen.Ik heb ook weleens gedacht, als ik bij zo'n huisarts mijn alcoholprobleem voor zou leggen, dan kan ik toch niet echt hulp verwachten.Nu ga ik even wat doen, stofzuigen enzovoort, want het is echt nodig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 dank je marjon en iedereen natuurlijk ja 14 dagen was me niet gelukt zonder het forsum denk ik weet het bijna wel zeker heb veel steun aan jullie krijg bezoek later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 benthe je gaat mij toch niet zeggen dat die poes blacky noemt :-)ook al zal wel zijn zeker vermits de poes zwart is grgr geraakte niet op het forum nu eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Goede middag.Shoothe, een mooie opening van de dag. Doe je ook de sluiting:D ?Inderdaad, laten we maar bezig zijn met ons aller probleem. Ik mag vanavond weer naar de AA.En Eva, ik zie dat je jarig bent. Proficiat. Al lang niets meer van je gehoord. Hoe gaat het nu?groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Dit Houtje blijft drijven Hoor.Zij Hakt haar problemen vandaag in kleine Houtjes zodat ze ze aan kan. Okee? Eén Houtje tegelijk. Bedankt iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Way to go, drijfhoutje!!!!Hier weer weinig uitgevreten en nu werkwaarts. De laatste, gelukkig.Mach's gut, allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Hoi hoi, ben ik weer ff tussen de bedrijven door..Benthe, fijn dat je 'thuis' bent, geen klompedansers meer! ik wens je veel :rose:netjes toe...Calimero, je bent echt beter af zonder, maar dat weet je zelf eigenlijk ook wel...sterkte SPAN, way to go!!!Houtje, je komt hier ook vast weer doorheen, je bent sterk...Trui, je gaat lekker, ga zo door!Pepita..Ik ga gelukkig ook nog steeds de berg op, voel me sterk met dank aan jullie.Nu even lekker een stuk wandelen met m'n bull...en dan boodschappen doen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Water: zat ik ook te denken 'het gaat haast een gewoonte worden' hahaAlbertina: gaat wel hier, stuk rustiger. Proberen te vergeven, beleefd te zijn etc. dan lukt het wel.Animal: nou je bent goed op dreef!Safi: kan je gedachten lezen ofzo?? 'opnieuw beginnen'..... telkens toch maar weer.TRUI: PROFICIAT, wij gaan zo'n beetje gelijk op, gaat goed he?Charlie: je hebt wel een zware job zeg.Moet weg: zag net nog dat je thuis bent Benthe, ga straks verder met reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Nou Pippi het begon eigenlijk vrijdag al. En ja, ik heb een stemmingsstoornis maar niet wat jij misschien denkt (manisch-depressief). Was dat maar zo, dan kon ik beter behandeld worden.Daar laat ik het verder maar even bij. Vorige week ben ik door dat alles weer ging opstarten, school, toestanden, drukte, gewoon erg overprikkeld geraakt en er zijn twee dingen in mijn privé-omgeving gebeurd die erg veel impact op me hebben gehad.Gelukkig gaat het met mijn kinderen goed. Het komt wel weer goed met me. Ik heb braafjes achter mijn daglichtlamp gezeten, ik neem mijn medicatie, ik ben zelfs gaan sporten vandaag, ik ga zo koken en om half 5 eten en dan met Dochter naar de voetbal, kennismaken met haar nieuwe team. Spannend, ook voor mij. O ja, en vandaag drink ik even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Hallo allemaal,De hele ochtend heeft de zon geschenen, maar toen ik net een half uur thuis was, is de lucht grijs en donker geworden.Ik ben helemaal gaar van die rotverkoudheid en mijn man is nu thuisgebleven met koorts. Dat belooft nog wat voor me.@Eva,Ik ken je niet, maar feliciteer je toch met je verjaardag.@Soothe,@Alberthina,@Calimera,Zet 'm maar weer op. Het is moeilijk in het begin, maar je weet dat het loont.@Cacao,Bedenk me nu dat we gezellig met 3 rugzakken zijn en onze namen beginnen ook nog eens met C.Maar ben geen voorstander om ons CCC te noemen. Dat is een bende die aardig wat gewone mensen die boodschappen gingen doen met riotguns heeft neergemaaid. Ze werden ook de bende van Nijvel genoemd.@Sandra,@An,@Water,@Rudy,@Animal,5 dagen: @Marjo,@Tapas,@Blacky,@Safi,Dat berichtje over zaterdag, dat we allemaal mogen huilen en zo. Bedankt, was even vergeten dat ik allemaal gevoelige mensen ga ontmoeten die net als ik en andere stijf van de zenuwen staan enz. En dat ik me niet groot hoef te houden.@Trui,Dus straks heb je er 2 weken opzitten. YEAH! @Charlie,Niet aflaten!@Benthe,Welkom thuis! Bosje :present: op tafel om het gezellig te maken.@Pepita,Blijven proberen. Hoop dat het wat wordt met die solliciatie.@Deltatango,@KarelK,@Spud,Ook dag 5: Rare kwibussin die huisartsin van jou.Ik slik nu elke dag 4 melatonine en het gaat goed, zelfs ondanks die spanning voor zaterdag.@Houtje,Doorzetten, daar ben jij goed in.@Haddock,Jij hebt goede vooruitzichten: 5 dagen vrij.@Marion,Blij dat je hoofdpijn weg is.@Sammy,Wat een rotvooruitzicht, want eierstokken laten weghalen is geen pretje.@Ferry,@Pippi,Oh, ja, ik zou het bijna vergeten: ik drink niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
animal Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Ik lees in het forum vaak het woord "trek".In mijn 2 jaar stoptijd vond ik het woord trek altijd te heftig en automatisch kwam daar een ander woord voor in de plaats..: heimweeVanmorgen boodschappen wezen doen en dan loop ik voorbij de drank en toen schoot me dat opeens weer te binnen. Heimwee...maakt het voor mij in ieder geval makkelijker.. Is meer afstand...Ik probeer ADB ook psychisch uit te spitten en situaties voor mijn ogen te halen waarin ik had gedronken en me daarna voor mijn kop sloeg en dat je je klote voelt omdat je had gezopen. DAT gevoel naast het gevoel te zetten dat je je goed voelt omdat je droog staat. Ik moet zeggen dat helpt ook om een positieve boost te krijgen. Dat je er extreem bewust van bent dat je je goed voelt omdat je niet hebt gedronken. Als je je dan klote voelt kun je in ieder geval zeggen: Ok, ik heb een kutdag maar het komt niet door de drank.En zo probeer ik mijzelf op een level te krikken dat ik weer glimlachend naar een groot glas bier kan kijken, al onze bizarre avonturen nog een keer te laten afspelen in mijn kop, om vervolgens weer weemoedig te glimlachen omdat ik weet dat deze avonturen tot het verleden behoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 @Animal,Dat noem ik nog eens een positieve kijk op de zaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Animal,Heimwee, daar kan ik ook wel wat mee...da's een goeie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 En natuurlijk, gefeliciteerd, Eva25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Corinne, nog even over wat ik zei over angsten overwinnen: nee dat lukt niet meteen natuurlijk. Maar je gaat ze wel aan en dat is hartstikke goed van je! je angsten toelaten en er niet weg voor lopen vereist moed en daarna kun je gaan ervaren dat je er niet aan ten gronde gaat en sommige enge dingen zelfs voordeel op kunnen leveren.Safi je gaat goed he Pepita, ik slaap ook slechter als ik een keer zo nodig 2 wijn heb moeten drinken. Ik ga soms nog voor de bijl maar kan er dan ook niet echt van genieten. Daardoor lukt het wel steeds beter om het weer helemaal te laten staan. Helemaal zuiver zijn in je lichaam en in je beleving. Elk glas heeft invloed en dat is niet lekker.Misschien kun je in plaats van alleen maar thee nog wat andere drankjes tussendoor nemen? Desnoods ice-tea als je zo van de thee bent?Cal, eerst maar weer wat helderder worden. De rest komt later wel. Het begin is er ! groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Mensen,Ik ga mijn hoofd even neerleggen. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden