albertina Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Nou hier komt ie dan mijn klaagzang, behalve dat ik hetgisteren niet droog heb gehouden ben ik vanmiddag in de keuken uitgegleden en mijn voet op 4 plaatsen gebroken, nou voorlopig kan ik dus echt geen kant op mag niet lopen en heb geen loopgips, tjonge jonge om blij van te worden..Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Albertina, wat naar om te horen... wist niet eens dat een voet zoveel plaatsen had om te breken... hoewel.. handen en voeten stikken van de botjes... wil je als kanibaal niet hebben, denk ik...of je moet erg van kluiven houden...sorry... ga ik weer... Je hebt geen loopgips zeg je?? hoe dat zo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Moet eerst een week in een spalk en daarna misschien loopgips, moet nu een week rust houdenBLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 TINAAAAAAAAA, wat erg. Op vier plaatsen gebroken, nee toch!!! Op vier plaatsen, wat heb je toch gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Maxo, ken je nog niet, maar alvast smakelijk eten! Knap van je in ieder geval 3 dagen droogjes, houden zo / ik bedoel ga zo verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Chips Tina,Het zit je niet mee. Ik neem aan dat je in een spalk zit als ik lees dat je geen loopgips hebt. Kan je je een beetje redden nu? Ik weet zelf uit ervaring (gebroken enkel 2006) hoe kl*te en machteloos je je dan kunt voelen. Sterkte, DaniJe zit dus inderdaad in een spalk lees ik nu. Tip: Ik weet niet of je een burostoel met wieltjes hebt maar mij heeft het geholpen om me nog een beetje mobiel te houden in mijn huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Hoi Maxo, welkom hier!Goed hoor, als drie dagen zonder alcohol! Moedig om straks naar een restaurant te gaan, vind je dat zelf niet erg moeilijk? Laat in ieder geval even weten of het je gelukt is!En Albertina, dat wordt even niets doen hè? Waardeloos! Ook voor jou moeilijk om dan van de drank af te blijven! Zie het maar als een uitdaging! (ja, ik heb makkelijk praten, ik weet het!) Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Appeltje. zie nu dat jij ook thuis bent... hoera.. wat een pokkenweer hè?? Appeltje, vond het heel leuk te zien dat je toch echt wel een appeltje bent.. en je sneeuwwitte lokken daarbij... Alles ok???? ik heb vanmorgen een inzichtkaart getrokken (ja, ook ik heb zo'n setje en zet die kaart altijd neer naast de Buddah met het ezeltje dat uit zijn hand eet (ikke dus) het kaarsje dat daar altijd voor wel iemand, soms meerdere iemanden brandt) en die kaart luidde vanmorgen: Ik vertrouw op het proces waarin ik zit. Ik probeer geen uitkomst te forceren... tja... stof tot nadenken en er het meest positieve uithalen... dat is de kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 liep op mijn knuffelsokken inde keuken en gleed uit nu zijn 4 middenvoetsbeentjes gebroken, dacht eerst dat het wel mee viel maar helaas, nu heb ik echt reden om te huilen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Tina, je zal wel pijn hebben en heb je hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Albertina, ik heb ook knuffelsokken.. die zijn echter voorzien van een antisliplaag onder de voeten.. ik noem ze altijd heel huiselijk: mijn slokjes... verbastering van sloffen en sokken... heeft dus niks met alco te maken..... Heb jij gewone dikke sokken??? ja., gladheid is en blijft gevaarlijk. en je kunt dus ook letterlijk rare uitglijders maken, blijkt maar weer.. ik wens je sowieso heel veel sterkte.. O ja, het merk van mijn slokkies: Falke... bekend van de wandelsokken enzo... niet goedkoop maar wel heel fijn... Liefs en sterkte, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Zo hier ben ik weer , eentje wou eerst geknuffelt worden (ahum het hondje he )Albertina ik kan mij voorstellen dat het heel pijnlijk is , heb ooit mijn voet verbrijzeld in 2001 enige positive bij mij was dat ik niet achter drank kon gaan , mogelijk is het voor jou zo een teken ??Charlie qls ik lees dat het al bijna half vier was dat je van het forum ging , had je misschien beter naar enschede gekomen, wens jou veel sterkte om die eerste weer te laten staan , en eens naar de oorzaak zoeken ??Cacao hoe is het met je bull ??Gisteren 5 1/2 uur van thuis naar enschede , vandaag 3 uurtjes en ik was thuis , in nederland niets van files , in belgie even in brussel .Was blij dat ik thuis was want ik begon moekes te worden of beter gezegd het is eentonig .Ik ben heel gelukkig dat ik naar enschede geweest ben , ook heel warm onthaal van de mensen van tactus hapjes a volonte .ik ben niet op de pc gegaan want ik ben nog erger als een schildpad traaaaaaaaaaaaag dus .de ontmoeting met de adb'ers voelde heel warm aan , maar door dat ik een beetje zenuwachtig was praate ik teveel .ivm het boekje nuchter leven indien ik geweten had dat ik kwam had ik er meer besteld en mee gebracht next time okay :-)zo tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Nee ik woon alleen dus dat wordt knap behelpen, ja Blacky daar kan ik de gein nog wel van inziek, kan niet eens goed op die krukken lopen, hopelijk krijg ik volgende week loopgips, maar dze week wordt het op de bankhangen, misschien ga ik bij een vriendin in hui voor deze week maar even kijken hoe he is misschien een tekan aan de wand want een beetje bijgelovig ben ik toch wel hoor.Nee de pijn valt wel mee gelukkig.Hoe was het in Enschede?Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Tuurlijk mag je een traantje laten Tina, dit is gewoon knap waardeloos en dan heb ik het nog niet eens over de pijn die je je ongetwijfeld hebt. Wat ironisch allemaal, ga je net weer op arbeidstherapeutische basis aan het werk en dan overkomt je dit. Zo ging het bij mij ook. Wat net aan het reïntergreren na een burnout en brak toen mijn enkel. Gevolg weer tijden uit het arbeidsproces. Sh*t happens,Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Hoi allen,Val er even midden in, stap net binnen thuis. Was een reis met wat hindernissen, maar och zéér demoeite waard geweest. Ga eerst maar lezen anders val ik w.s. in herhaling want ik ben vast niet de eerste. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Hallo allemaal, Blacky, ben je nu al thuis? Wat snel zeg.Tina, je voet op 4 plaatsten gebroken??Het was hartstikke leuk, maar ik ben doodmoe. Ik zie slecht in het donker en met die regen erbij daar heb ik echt moeite mee. Gelukkig hoefde ik niet zo ver.Kohtje een appeltje met sneeuwitte haren??? Je doet net of ik een oud vrouwtje van 80 ben. Blond noemen ze dat;) Ik ben ook blij dat ik jou heb ontmoet en de volgende keer hoop ik jullie allemaal te ontmoeten.Echt, ik heb er geen spijt van,ik ben heel blij dat ik er deze keer wel bij was.Nu ga ik even bijlezen, wat jullie vandaag gedaan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 hallo daar,fijn te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Hai allemaal, ik ben ook weer thuis en even snel een soepie naar binnen gewerkt. De comp. thuis kan niet op internet dus zit even ergens anders te typen, maar kan hier dus wederom niet te lang blijven en wil ook voor mijn gezin niet te lang wegblijven.Ik heb weer genoten vandaag, en leuk om jullie ontmoet te hebben.Nou stien, ben je toch aangekomen? haha! Als je met stien reist beleef je nog eens wat! Eerst zitten we al 20 minuten braaf op- de trein te wachten, zitten we aan de verkeerde kant van het spoor!!Bij de kaartjes controle blijkt stien zwart te rijden, ze had per ongeluk een enkeltje gekocht vanmorgen!!De controleur was gelukkig aardig en mocht zij op station Almelo een nieuw kaartje kopen, die zij vervolgens bijna liet liggen op de bali!! Ik heb me rot gelachen!! en dat noemt zich een geroutineerd treinreiziger @ Blacky: jij bent snel!! fijn je te ontmoet te hebben en dat geldt voor de rest ook natuurlijk!Nou luitjes ik kan niet alles meer terug lezen nu en het vervolg hier ook niet en morgen ben ik de hele dag naar de efteling, dus tot laterss. xx Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Nog even: Albertina, veel sterkte met je voet!Hai Bammie, het was leuk, jammer dat jer niet was.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Albertina , ik verplaatste mij in huis met een klein bureau stoel , want ik kon zelf niet staan omdat mijn achillespees bloot lag , een olifantenpoot had er niets aan .maar op het einde was ik een kampioon in bureau stoel rijden , misschien tip voor jou ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Blacky, je hebt vast véél te hard gereden! Hoe kun je nu eerder thuis zijn als ik?Maar ben blij dat je heelhuids weer daar bent, het weer werkt niet erg mee.Ik heb wat heerlijke chocolaatjes van je achterover gedrukt voor onderweg, lekker!Erg attent dat je aan de Belgische lekkers hebt gedacht om mee te nemen.Mijn hoofd staat bol van de indrukken vandaag, ik ben erg blij, geweest te zijn.Ook moet ik zeggen dat ik mij dit keer minder zenuwachtig heb gevoeld, zou zoietstoch een beetje wennen? Lekker over mij heen laten komen.Saffi haar appeltaart was heerlijk evenals de taart van Houtje en ook zo was er nogtaart van Blacky en dan de hapjes van Tactus en toen kwamen er nog broodjes.Helaas ik zat vol, maar mogelijk dat de boekschrijvers zich nog te goed hebben gedaan.Ik had moeite de ikoontjes te verbinden met ineens de échte mensen. Had voor mijzelfandere beelden gevormd dus dat duurde toch wel even.Jammer dat de tijd te kort was, tenminste dat vind ik. Ik heb niet eens iedereen échtgoed gesproken en heb Marion en Tapas te kort gedaan. Sorry mensen!Een ontevreden gevoel jegens mijzelf, had een aantal voornemens maar nietsdaar van terecht gebracht. Volgende keer beter.Indrukken moeten gewoon nog verwerkt worden. Herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Jongens wat een tips allemaal, ja ik wil nu een bakje thee zetten geen idee hoe ik het de kamer in moet krijgen, nou ik ga morgen even een stoel op wielen lenen gaat vast lukken nou kijken of het wi llukken met de thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Joehoe An ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Hoi Blacky,Een nieuwsgierige vraag, hoeveel km is het dan naar jouw huis vanuit Enschede?Want van mijn huis naar Brussel red ik echt niet in 2 uur. En dat is dichterbij dan van uit Enschede.Ben erg benieuwd.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 beterschap albertina.misschien thee in een thermoskan, klotst het er niet overheen blijft het warm kan je het naast je zetten.groetjes cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden