Spring naar bijdragen

Woensdag 23 januari


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Allemaal,
Mathilde heeft zich opnieuw aangemeld. Ik heb alleen maar mijn emailadres willen wijzigen en dat pikte aadeebeetje blijkbaar niet.
Een nieuwe naam voor een oude dame dan maar.
Mathilde heet voortaan Thil. (het lijkt wel reclame voor mobiele telefonie.
Ben heet nu voortaan ....T-mobail!!!)
Dus vanaf nu ga ik me zo af en toe weer met iedereen bemoeien.

Benthe..., liep ik vandaag langs jouw ziekenhuis om te proberen naar jou te zwaaien..., loopt daar zo'n joch met zo'n hond. Tja struikelen natuurlijk over zo'n lijn en je helaas weer niet gezien.

Fijn restant van de avond voor iedereen.
Thil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thil, ik denk dat het heel snel went..!

ik refereerde nog even aan het berichtje vanmiddag van Benthe, waar blijkbaar meer mensen last hadden van dezelfde reactie dan ik, nl. maar even niet reageren..
Inmiddels is dit wel gebeurd en dat vind ik toch mooi knap. Ik hield me stil, geen zin in hommeles, de sfeer is goed!

een fijne avond allen, voor wie naar bed gaat; een goede nacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kate,
:)

@Soothe,
Man van weinig woorden, maar je kunt veel zeggen met weinig woorden.
:heart:

@Anna,
:)

@Water,
:)

@Benthe,
Het leven zit niet pats boem in elkaar.
De meeste relaties die beëindigd worden hebben een niet zo leuk staartje.
Zelfs een scheiding uit liefde, vriendschap en respect voor elkaar kan een grote impact hebben. Ouders van een kind uit mijn dochter haar groep uit de lagere school hebben dit gedaan.
De scheiding van mijn broer heeft alleen maar winst voor de advocaten opgeleverd.
De meeste mensen stappen niet zomaar uit een relatie. Dat is mijn gevoel. Ik rouw zelfs over het feit dat de relatie met mijn werk werd gebroken.

@Albertina,
Ik ben blij voor je dat je met je zus zo lekker hebt gegeten zonder gremlin.
Geef wel heel eerlijk toe dat ik het heel moeilijk zou hebben gevonden op mijn dag vijf geconfronteerd te worden met een fles wijn.

@Cacao,
:)

@Stien,
Een IQ test op TV? Wat ze al niet verzinnen.

@RBJ,
Ik hoop dat je snel meer verbinding kunt maken met ons en vooral dat je snel woonruimte kunt vinden en een passende baan.

@Ferry,
:)

@Thil,
Mijn overgrootmoeder noemden we Moeke Thil. Een bijzonder opgewekte en sterke vrouw, boordevol humor. Tot mijn 18de heb ik van haar mogen genieten.
Hoe gaat het met jou, je zoon en je vriendin?

@Marjo,
:)

@Pippi,
Toch is het belangrijk om je eigen gevoelens en emoties niet te laten ondersneeuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets luchtigs, OK.

We hadden vroeger een buitenverblijf en daar viel nogal wat te doen.
Er was onder andere een kruiwagen nodig om aan de grond te kunnen werken.
Op een avond gingen mijn ouders dus allerlei gereedschappen kopen, waaronder een kruiwagen.
Toen ze thuis kwamen, reed mijn moeder de spiksplinter nieuwe kruiwagen vol trots de kamer door richting tuin en zei in het voorbijgaan: "Kijk eens wat een mooie kruiwagen, mijn eerste kruiwagen!".
Mijn Moeke Thil (heel droog): "Wat een lomp ding. Het rijdt niet verder dan dat je het duwt!".
Mijn moeder kon er even niet om lachen, maar verder lag iedereen in een deuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou hiermee niets oprakelen ofzo hoor. Ik vind dat er goede dingen over zijn gezegd vanmiddag, op een manier waarop ik ooit hoop het ook zo te kunnen.

Corinne, voel je je al wat beter, ik geloof dat je berichtjes telkens weer wat langer worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne ik zie het gebeuren met die kruiwagen :-)
zoals jullie allemaal weten heb ik geen kinderen , maar dit wil niet zeggen dat ik mij niet kan verplaatsen naar het gevoel iemand heeft zoals pippi vandaag , maar tegelijk weet ik dat dit is omdat ik een heel gevoelig iemand ben .
eender wat er in mijn leven al gebeurd is ik ,oet het een plaats geven en inderdaad dit doe ik door te rouwen , door het uit te schreeuwen .
voor mijn huidige relatie heb ik een andere relatie gehad van 13 jaar de dag dat die partner mij laten zitten heeft voor iemand die wel kinderen had ben ik door een hel gegaan , vandaag denk ik nog regematig aan die persoon maar met schoonheid en hopende dat het nu het leven heeft die het zo graag had .
allez nu een mopke
Tijdens een taxirit merkt de chauffeur dat zijn passagier, die duidelijk zat is, aan 't indutten is.

- Hé, roept hij, dit is een taxi en geen hotel!

- Dan had je dat wel wat eerder mogen zeggen; dan had ik mijn schoenen niet voor de deur gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat iedereen hier anders is op het forum wordt vandaag weer duidelijk. Maar dat mag gelukkig ook. Iedereen heeft een ander karakter en zijn eigen manier om met emoties om te gaan, de een kan eerder loslaten dan de ander.. sommigen kunnen gewoon echt niet loslaten (denk aan stalkers) en de ander kan het makkelijker analyseren en sneller een plek geven. Voor de rest zit daar van alles tussen. Persoonlijk maakt het me niet uit hoe je het doet, als je het maar doet, loslaten en rouwen en dan weer verder gaan, kort of lang maar op de manier die bij je past en waarmee je uit de voeten kan. Ik kan soms heel lang over iets rouwen en heb soms enorme moeite met veranderingen, andere veranderingen kan ik weer heel makkelijk accepteren, het ligt er net aan hoe diep het me in mijn basis en mijn zelfbeeld raakt.

Het belangrijkste vind ik wel dat iedereen respect heeft voor het proces van de ander, dus ook voor hoe Benthe het doet en ook hoe Pippie het doet.. maar het is altijd goed om iemand wel weer in beweging te krijgen als je merkt dat iemand te ver doorschiet in negatieve gedachten die niet meer realistisch zijn...

Hoop goed te slapen vannacht, heb maar even dubbele slaapmedicatie ingenomen want ik stuiter nog steeds of ik 3 kannen met koffie op heb en krijg het daar van binnen maar niet rustig, heb zelfs vanavond nog hardgelopen in het donker in de hoop om die onrust wat weg te nemen, nou ja wordt je wel lekker moe van! Maar het was niet slim om gisteren mijn medicatie over te slaan, de gevolgen zijn toch wel heftig.

Als we een dag naar het strand zouden willen dan is er in IJmuiden de ideale strandtent, De Beach Inn, daar mogen honden gewoon lekker los rondlopen en als gasten daar last van hebben worden ze er gewoon uit gezet. (de gasten dus he hahahahaha). Verder zou ik langs de kust geen strandtent weten waar ze zo tolerant zijn.. hoewel in wijk aan zee volgens mij ook een tolerant beleid gevoerd wordt.

Kamperen vind ik ook een goed idee, dan heb je toch je eigen tentje om je in terug te trekken en wie niet wil kamperen, daar zorgen we gewoon voor dat er ergens ook nog een goed hotel in de buurt is.
Wel spannend hoor!! maar verzekerd van een alcoholloze mini-vakantie!!

en nu duik ik mijn nestje in, om bij te slapen en morgen hopelijk weer mijn lichamelijke onrust kwijt te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

karelke een echte don juan is op vakantie aan de spaanse kust
op een morgen na het douchen staat hij in de spiegel te schowen
en hij zit dat zijn prachtige lichaam mooi bruin is min twee zaken zijn kont en zijn ......
ppff denk hij zo ga ik toch ook geen vrouwkes versieren
hij zoekt een af gelegen stuk strand en graaft zich in , een stuk laat hij aan de zonnestralen vrij
sofieke en marieke twee oude vrijsters gaan die dag een heerlijke strand wandeling maken
en ze wandelen en ze wandelen
op zeker ogenblik roept sofieke "nmarieke , marieke kom kijken wat wij al gans ons leven in belgie zoeken en niet vinden , dat groeit hier in spanje zomaar in het wild

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marjo,
Het gaat al stukken beter met me. Dank je.
Maar je hoeft je niet zo ongerust te maken, op maandag en dinsdag ben ik 's avonds weg, dus heb ik dan niet veel forumtijd. Op woensdag kijk ik altijd Bones en op zondag Spoed. Vanaf morgen heb ik gedurende een paar maanden ook elke donderdagavond wat te doen. Verder zijn hier nog mensen in huis die ook aandacht vragen en is er het huishouden.
Toch heb ik niet het idee dat ik ooit FDB word. :D
In de voorjaarsvakantie ga ik op reis. Dat wordt afkicken!

@Pippi,
Je hebt zo van die speciale doeken met aan de onderkant plastic voor de bevalling. Misschien handig om er een paar te kopen voor op je stoelen. Na de bevalling van mijn dochter was ik een tijdje incontinent, ze hebben toen goed dienst gedaan.

@Blacky,
Dat is een goeie mop en nog on topic ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk er nog even over na. goed? Weet wel dat ik jullie allen niet zou willen missen, er valt nog heel wat te leren in het leven....
Als het malende stopt, is het weer onder controle!
Ik zou er nog heel veel voordeel mee willen doen!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...