Vie Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 R.C. is zijn filmcarrière begonnen als Dr. Kildare. Half Engeland en Amerika hing toen aan zijn lippen.McCloud vond ik ook wel wat, laatst zag ik hem in herhaling. Wat zag ik daar toen toch in?Weten jullie het nog, wat je vroeger zag in iemand die je geweldig vond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Ik denk dat het niet zozeer om de persoon ging maar de rol die hij speelde want een pastoor die verliefd wordt nou ja dat is toch te romantisch?Het is het totaalplaatje denk ik.Zo vond ik Richard Gere in een aantal films ook het einde! Maar als ik hem zo zie nou nee, dank je.Wat ik dus echt een mooie man vind is(ben zijn naam vergeten) de hoofdrolspeler uit "Schindlers List"Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 jongens en meiden ik log uit. Twee van onze 3 kinderen waren al ziek en ligt nummer 3 ook op de bank met vuurrode wangetjes...Dit gaat weer een lange dag en nacht worden....Ik hou jullie berichten in mijn achterhoofd...ik kon het, jullie kunnen het...dan kan ik toch ook weer het vergif laten staan???Tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Tien...Ben Kingsley, idd een mooie man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Orleando, je KUNT het! Sterkte/Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 quote: Originally posted by: CacaoTien...Ben Kingsley, idd een mooie man Cacao,Ja dat is hem, je lijkt wel een lopende enceclopedie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 quote: Originally posted by: BentheR.C. is zijn filmcarrière begonnen als Dr. Kildare. Half Engeland en Amerika hing toen aan zijn lippen. McCloud vond ik ook wel wat, laatst zag ik hem in herhaling. Wat zag ik daar toen toch in? Weten jullie het nog, wat je vroeger zag in iemand die je geweldig vond? Benthe, ik ben opgegroeid met een stiefvader, mijn vader vertrok toen ik een jaar of 4, 5 was, en ik zag hem voor het eerst toen ik 16 was.Anyway: ik wist dus niet meer hoe hij eruit zag, maar ik verafgoodde hem, want voor mijn gevoel zou alles goedkomen, als ik hem terug had in mijn leven..die droom hield mij in leven...ik had ooit een foto van hem gezien, hij was lang en donker en knap.............automatisch werd ik verliefd op mannen die lang en donker en knap waren.....gek eigenlijk, ik werd verliefd op mijn vader... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Welnee Tien, ik heb internet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Cacao,Mijn hemel, je merkt toch dat ik te weing doe met mijn laptopje, komt denk ik omdat ik op het werk al veel op de compu moet doen dan heb ik er thuis geen zin meer in, dan doe ik alleen het hoognodige, rekeningen af en toe een mailtje, meer eigenlijk niet, zou ook niet op het idee komen om die naam op te zoeken, zo zie je maar weer leuk hoor.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Hahaha Tina, ik ben met 5 dingen tegelijk bezig hier...en dan tussendoor af en toe een hh klusje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Toch zeg ik, bij het benoemen van een waan:Ik kan het, ik kan die eerste laten staanNooit vond ik méér de kracht van binnenAls toen ik zei: mèt kan ik niet meer bestaanHet hele lijf, de ziel, het binnenwerkZegt dat het anders moet, maar jij dacht te florerenIn roes, in drank, in zucht of kerkMaar het is te proberen:Er is een kerkje in jezelf. Een kaarsje. Steek het aan en wachtZo mooi als je van binnen was bij je beginZo prachtig ben je. Binnenin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Benthe, móói...zelf geschreven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Sorry.Ik typte een bericht in met een verkeerde tekst :$. Ben een beetje druk en mijn hoofd rolt om, wat zeg ik, zowat ervan af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Ja Cacao, rijmelarijtje, kwam uit mijn hart maar is niet zo mooi als van WW of RK. Houtje hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Hmmmmmm goeie vraag. Ingewikkeld antwoord. Drukke dag met school, fysiotherapie, een verjaardag (daar ben ik precies 19 minuut 30 geweest meer tijd had ik niet) daldeijk eten dus ik ben aan het koken, om half zes naar de voetbal, morgen de jongste kat om 8 uur naar de DA voor sterilisatie en een chip, ik heb mijn alimentatie deze maand niet binnen dus ik sta rood, de huur is al afgeschreven, Zoon is weer eens een sportonderdeel verloren, affijn GRRRRRRRRRRR. Sorry voor dit gejammer, ik log maar even uit, ik maak allemaal typefouten en ben veels te onrustig in mijn hoofd. Moet eigenlijk strijken, klant II bracht net nog een Ikeatas terwijl klant I nog niet weg is. Ach ja, laat ook maar zitten. Wat zijn dat nou voor zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Houtje....eventjes rustig, paar minuttjes maar...OOOOOHHHHMMMMMMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Benthe, komt uit 't hart. Is dus net zo mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Houtje,Ik zag nog geen hoofd rollen, hou op zeg, dat moeten we niet hebben;)Je lijkt wel een duizendpoot wat je ook allemaal moet doen.Rustig aan dan breekt het Houtje;) niet.Liefs Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Hallo Houtje,Rustig blijven, laat de boeren maar dorsen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Chips Heb ik net een heel verhaal uit de Profeet geschreven over vreugde en smart vliegt ie zomaar weg, heb ik gewoon een kwartier voor Jan met de korte achternaam zitten typen. Nou ik doe het straks wel over.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 quote: Originally posted by: BentheJa Cacao, rijmelarijtje, kwam uit mijn hart maar is niet zo mooi als van WW of RG. Houtje hoe is het? Tweede carriere in het verschiet?:huh:Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Tina...ff googelen, knippen en plakken...is zó gepiept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Uit De profeet:Toen zei een vrouw:Spreek tot ons over vreugde en smart.En hij antwoordde:"Je vreugde is onthulde smart.En de bron waaruit je lach ontspringt, is vaak gevuld met tranen.Hoe kan het anders zijn?Hoe dieper je smart in je wezen kerft, hoe meer vreugde je kunt bevatten.Is niet de beker die je wijn bevat dezelfde beker die in de oven van de pottenbakker werd gebakken?En is niet de luit die je geest kalmeert hetzelfde hout dat door mensen werd uitgehold?Wanneer je blij bent, schouw dan diep in je hart, en je zult zien dat enkel wat je smart gegeven heeft, ook vreugde brengt.Wanneer je verdrietig bent blijk dan opnieuw in je hart en je zult zien dat je weent om wat je vreugde schonk."Sommigen zeggen "Vreugde is groter dan smart" en anderen "nee de smart is groter"Maar ik zeg je: " ze zijn onafscheidelijk"Ze komen tezamen, en wanneer de een met je aanzit aan je tafel, moet je bedenken dat de ander slaapt in je bed.Voorwaar, als een weegschaal hang je tussen je smart en vreugde.Alleen wanneer je ledig bent, sta je stil en bent in evenwicht.Wanneer de schatbewaarder je opneemt om zijn goud en zilver te wegen, moet je vreugde of smart rijzen of dalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 hahha Tina, ik stuurde hem net naar je toe, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 quote: Originally posted by: Cacaohahha Tina, ik stuurde hem net naar je toe, hahahahaha Was ik toch sneller;) En uit mijn hoofd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden