Spring naar bijdragen

woensdag 30 januari


stien

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen,

Wie er weer een droge dag bij heeft een mijlpaal gehaald heeft proficiat!

Vandaag is het woensdag óók een goede start dag, het hoeft niet altijd op maandag het
begin van de nieuwe "droge" week te zijn.

Charlie, doe me één plezier en probeer nu eens één nachtdienst zonder alcohol door
te komen. De gene die je teleursteld zijn wij niet, alleen jezelf.

Dus als je thuiskomt, heb de moed je gewoontes te doorbreken!
En voor straks slaap lekker!

Voor allen in de ziekenboeg, ziekenhuisboeg beterschap en sterkte!

Ik laat die eerste vandaag staan dan is het grootste karwei voor vandaag gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat was een vroegertje, Stien! En ik had net een wijze spreuk gevonden om een draad mee te openen.
Sluit wel aan bij jouw mooie opening: "Uitstellen kan altijd nog".

Delta als je nog meeleest, van harte met je 10 maanden. Die heb je dan toch maar mooi gehaald.
:present:

En verder wens ik iedereen een heel mooie droge dag, met veel dingen waarbij je trots op jezelf kan zijn en blij met anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Waarheden als een koe Stien en Benthe! Soms is het nodig dat dit even wordt herhaald!

Stien,
als je moet werken vandaag, een fijne werkdag!
Heb je al wat gehoord over je intake gesprek?

Benthe,
ik hoop dat alles OK is en dat je vandaag een beetje met rust wordt gelaten in het ZH.
Fijn dat je het weekend naar huis mag!

An,
nog gefeliciteerd met je 1 maand alcohol vrij!!

:musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose::musicnote::light::heart::moon::rose:

Mochten er nog mijlpalen zijn die niet op het themadraadje zijn genoemd: proficiat.

Ik klim straks weer op mijn fietsje (of neem dus bus als het regent) en ga weer werken zo.
Ik las gisteren in de krant dat als je aan de PC zit vlak voor het slapen de aanmaak van melatonine wordt geremd. Gevolg: slecht slapen.
Gisteren eerder gestopt en vanacht weer beter geslapen! Toeval?
Wellicht een tip voor de slechte slapers onder ons? Overigens dat geldt ook voor TV e.d
Doe er je voordeel mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne werkdag Gem!
Zo las ik laatst dat je je gsm beter niet als wekker kan gebruiken (Corinne?) omdat dit een ongunstige uitwerking op je slaap heeft.
Gem hier regent het niet, voorzover ik in het donker naar buiten kan kijken. En ik hoop dat je al je ingewikkelde bus- en treinverbindingen goed haalt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allen,

Stien en Gem, werk ze vandaag, hier is het ook droog, buiten en binnen.

Ik heb er overigens geen last van, pc, tv, gsm...inslapen gaat prima, ik lijk alleen een nieuw ritme te krijgen, elke ochtend half 6 wakker...

Benthe, mijn excuus voor gisteren...ik was een beetje aan het mierenn**ken, sloeg nergens op.
Fijn dat je het weekend naar huis mag!

Mooie gedichten gisteravod! Lang geleden voor mij, ik ga ook weer eens wat opzoeken.

Iedereen een mooie, droge dag toegewenst, zonder strubbelingen.

:heart:C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao je hoeft je excuses niet aan te bieden. Ik "mierenf*ck" ook wel eens, dat is toch je goedrecht. Daarvoor ben je hier, om eens eerlijk te zijn. Ik voelde me in ieder geval niet beledigd ofzo. Alleen maar benieuwd hoe jij de dingen ziet. We hebben het toch steeds goed kunnen vinden?
Je meid al uit bed?
Ik was ook blij met de mooie gedichten en ben al de halve nacht op zoek naar de dichter die de regel schreef (ook al over een trein): "En zij keek voor-, ik achteruit"
Wie het weet mag het zeggen.

Albi ik ben gisteren niet meer in gegaan op jouw vertelling dat je gebroken hebt met een vriendin. Dat is niet niks, maar soms wel goed. Wel verdrietig, maar zoals Tapas al schreef, je leven verandert en soms moet je met iemand of iets breken.
Maar alle wijsheden op een stokje, ben je er nog erg verdrietig van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen!

Alle mijlpaalhalers en drogedagers, geef jezelf een schouderklop! Weet je wat, ik heb een gulle bui vandaag, doe er maar twee... :D

Benthe, fijn dat je straks weer thuis rond mag darren, nog even geduld...
Mooie kreet trouwens, "uitstellen kan altijd nog", appelleert aan mijn fascinatie voor recursie, kan ik dagen over mijmeren, over zoiets.

Maar nu eerst mezelf even nuttig maken. Iedereen een hele fijne dag toegewenst, veel sterkte waar nodig en succes waar gewenst, en ik doe mee: ik drink vandaag niet.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel, dus kort en onvolledig: recursie is het verschijnsel waarin iets in zichzelf terugkeert.
Bijvoorbeeld in een computerprogramma: een stukje programmatuur roept zichzelf aan totdat teller=0.
Of in het dagelijkse leven, als je een nieuwe rol vuilniszakken pakt, doe je de verpakking daarvan in de vuilniszak die je net uitgepakt hebt.
Of bij alcoholisten: om echt te weten waarom je zou moeten stoppen, moet je eigenlijk eerst een tijdje droog staan.
Of bij jouw spreuk: je stelt het uitstellen uit.

Leukleukleuk... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze is het zeker, Benthe...

Echtpaar in de trein
Voor Wobke

Met de allerliefste in een trein
kan aangenaam en leerzaam zijn.
De prachtig vormgegeven stoel
geeft allebei een blij gevoel.

Voor 't verrre reisdoel kant en klaar
zit ik dus tegenover haar.
De trein maakt zijn vertrouwd geluid
en zij rijdt vóór-, ik achteruit

We zien dezelfde dingen wel,
maar ik heel traag en zij heel snel.
Zij kijkt tegen de toekomst aan,
ik zie wat is voorbijgegaan.

Zo is de huwelijkse staat:
de vrouw ziet wat gebeuren gaat,
terwijl de man die naast haar leeft
slechts merkt wat zijn beslag al heeft.

Van nieuw begin naar nieuw begin
rijdt zij de wijde toekomst in,
en ik rij het verleden uit.
En beiden aan dezelfde ruit.


Willem Wilmink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeses kristes, Cacao, hoe kom je daar nou zo snel aan! Dankjewel. Plak het meteen in.
Water je valt er even bij in het niet, al vind ik jouw antwoord ook mooi. Ik schoot in de lach bij jouw vergelijking van computers.
Dan heb je in ieder geval iemand aan het lachen gemaakt. Werk ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Fijn dat het weer woensdag is. Voor mij is het al de helft van mijn werkweek. Gister werd ik ontzettend boos en wilde naar de supermarkt gaan om drank te halen. Gelukkig surfde ik naar het forum en werd daardoor afgeleid. Dus is het goed afgelopen.
Het was wel op het snippertje,
Maar vandaag is een nieuwe dag en nieuwe kansen.

Groetjes,
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen deze morgen ,
belgie is ook al uit beddenbak gerolt .
niet zo lekker geslapen door allerlei werken ppff ben hierdoor moe ;)
sandra goed van je :present:
ik ga vandaag weer met dameke tot aan het tehuis , zij blij ikke blij .
wens jullie allemaal een mooie adb dag toe
aan de feestvierders onder ons van harte:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cacao,

I will do my best, was in ieder gevaal heerlijk.

@blacky

Zal voor je duimen vandaag!!!;)

@Benthe

Lekker af tellen nog 3 nachtje slapen, en dan.......naar huis......joepie!!!!!!!!!!! :)
Ja je vroeg of ik nog erg verdrietig was over het verbreken van de vriendschap, ja en nee moet ik je eerlijk zeggen, het voelt eng om banden te verbreken, daar ben ik helemaal niet sterk in.
Dat ik het toch heb gedaan maakt mij soms ook wel bang, door mijn levensstijl het afgelopen jaar heb ik natuurlijk zo in de loop van tijd aardig wat verslonst wat sociale contacten betreft.
Maar het doet mij ook beseffen dat ik deze vriendschap niet meer wilde al lange tijd had ik het gevoel een soort eenrichtingsweg te bewandelen, en daar voelde ik mij niet goed bij.
Ik kan en wil vooruit en daar zijn soms keuzes voor nodig....hoe moeilijk ook, en ja als ik dat dan weer schrijf wordt ik wel een beetje verdrietig, maar dat heeft natuurlijk ook met mijn situatie te maken,
eerst een depressie, opgeknapt weer 100% aan het werk, 2 keer opgenomen voor een operatie weer aan het werk, voet gebroken, weer thuis.
Dat is een beetje teveel van het goede maar ik wil mij zeker niet beklagen, sommige dingen moeten soms zo gaan in het leven..........
Zie jezelf gestopt met drinken en ...........overkomt je deze ziekte, tja soms gaat het mij allemaal een beetje boven mijn petje, zoals zoveel dingen die mensen hier op het forum mee moeten maken.
Als je gezond bent en geen verslaving hebt gekend zal je denk ik ook dat gevoel niet herkennen.
Al ben ik ervan overtuigd dat ik door mijn tere zieltje vaak rijker ben dan anderen, die zoveel zaken ontkennen, er niets aan doen.
Ja wat draaf ik eigenlijk weer door op een simpel vraagje, ja ik ben wel verdrietig maar als ik dat opschrijf komt er veel los dus zet ik dat ook meteen maar neer.
Opnieuw leren voelen ja dat ben ik aan het ontdekken, als ik wakker wordt heb ik een knoop in mijn maag van oh ja wat is er allemaal gebeurd de laatste tijd en dat is best veel.
Ik kijk nog veel terug maar wil ook vooruit en daar zal ik mijn stinkende best voor doen!!!!!!!!

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stien,
Zo te zien aan de tijd van je bericht, heb jij een vroege dienst vandaag.
Werk ze en we zien je straks wel weer verschijnen.

@Benthe,
Tja, soms moet je er hier wel erg vroeg bij zijn, wil je de draad kunnen openen.
Zelfs het ziekenhuisritme begint dan te laat. Nog drie dagen, waarvan de eerste
reeds begonnen is en je mag naar huis. Mooi vooruitzicht.
Maar hoezo, kun je beter je gsm niet als wekker gebruiken? Die doet het uitstekend.
En mijn wekkerradio geeft de ultieme tijd aan. Als die afloopt, moet ik eruit!

@An,
Gefeliciteerd met 1 maand!

@Gem,
Ook hier lekker geslapen, beetje kort, maar dat ligt aan mezelf.
Hier is het droog, in alle opzichten.
Op het weer heb ik geen invloed, maar wat betreft mezelf: ik hou zelf het droog.

@Cacao,
Geniet van de dag.

@Water,
Recursie, interessant.

@Sandra,
Als je boos bent, wil je dan zo jezelf straffen? Met de wreedste straf die er is = jww naar binnen kiepen.
Nee, dat wil je niet, want ik ga er toch vanuit dat je niet op jezelf boos was, maar op een ander.
Net als jij begin ik aan deel twee van de werkweek. Wees lief voor jezelf.

@Albertina,
Goed zo, hou je poot maar stijf! (Zal niet anders kunnen:$).
Maak er het beste van vandaag en laat de hulptroepen zich lekker uitsloven.

@Blacky,
Wandelze en geniet van de dag.

@Ziza,
:)

Mensen,
Ik ga aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...