Spring naar bijdragen

Donderdag 31 Januari


Cacao

Aanbevolen berichten

Misschien moet ik in het vervolg wel gewoon als bericht plaatsen: zie Soothe, dan en dan... hahaa.. nee, soothie, niet bang zijn dat ik dat zal doen... Ik zal op mijn eigen omslachtige manier proberen me duidelijk te (blijven) maken, maar zal me blijven verwonderen en verheugen over onze soms zo eensluidende manier van denken over wat alcoholisme nu eigenlijk is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste Rudy, trouw blijven aan jezelf, is een nobel streven. Ik tracht het ook te zijn. Let wel: ik TRACHT het te zijn.
Met legio zaken tracht ik trouw en eerlijk tegenover mezelf te zijn, Als ik morgen weer besluit geen vlees te eten, dan doe ik dat en ben trouw aan mezelf.

Met een verslaving, draait de hele machinerie anders, dan worden begrippen als trouw mistig en vaag.
Omdat de tegenstander zeer veel verzet kan geven. En ineens, verdwenen is de trouw.

Gewoon ons best proberen te doen. Misschien iets meer dan ons best!

Rudy, een groet uit regenachtig Amsterdam!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh, hoi man.

Stap voor stap, rustig aan. En hopen dat het ons vooruit brengt. Toen ik bij de AA liep (jazeker)
Viel ik steeds terug. Toen zei één der aanwezigen, sommige mensen moeten nog dieper vallen, voor ze de uitgestoken hand aannemen. We willen hier allemaal stoppen en hopelijk gaat voor ons allen de knop om! De één wat eerder de ander wat later, dat hoeft geen bron van ergernis te zijn.

Trusten Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...