Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Lieve, lieve, lieve, dappere en moedige vrouw.ik ben trots op je. Je wil het, je kan het!Dát heb je mij vanavond laten zien!En ik hoop dat je dat zelf ook zo ziet! Hou het vast. Je hebt goed gehandeld, je bent sterk, en blijft de baas!kanjer laat je onzelfvertrouwen los!En gewoon dóen! Gewoon léven!Een dikke kus en een hele strakke knuffel voor jou 10 maanden!!!!!!!!!!:present::present::present::present:;:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Heb maar, heel brutaal, eens een dagdraad geopend hoop dat iedereen een fijne dag tegemoet kan zien.Een dag met veel KMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Goed van je Marjo, al zou ik het je niet nadoen. Gefeliciteerd Corinne met je 10 maanden!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Nog zo laat en jullie slapen nog niet?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Bemoei je er niet mee An Kan je de slaap niet vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Corientje, tien maanden. Die laat je je niet afnemen wel!! Goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Heb al een paar uur geslapen Soothe. Door het niet drinken ben ik behoorlijk door de war met mijn slapen. Nu is het voor het eerst dat ik zo laat inlog, omdat ik gewoon even wakker moet blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Je bent lekker op weg An!! Weer op de goede weg. De knop lijkt om. Hoeveel dagen nu?An, alles beter dan drinken, dat slaappatroon komt wel goed!Ik heb wat last van agitatie. Beetje snel het overzicht kwijt. Maar ik wil niet drinken. Ben het spuug zat.Ik ga nu echt naar bed. Welterusten allen.PLEASANT DREAMS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 welterusten en sterkte met je agitatie, herkenbaar hoor, heb er ook last van! Vandaar mijn rare slaappatroon. Ik verstop me onder de dekens dus; kan ik niemand tot last zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Even nagekeken: 44 dagen: helemaal niks. Nog niet zo lang dus. Nog niet stabiel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 TEGEN DE TIJD Door slapeloosheid of door nachtmerries geteisterd zie ik de nieuwe dag verbeten tegemoet, waarbij dat ik nog leef en alles het nog doet mij welbeschouwd niet eens meer werkelijk verbijstert. Al komt het allemaal waarschijnlijk nooit meer goed en zijn mijn idealen stuk voor stuk ontluisterd, toch weer ik mij, aan toog of schrijftafel gekluisterd, tegen de tijd nog steeds wanhopig en verwoed. De tijd die alles wat ik liefhad achterhaalde en niets van wat ik nu nog liefheb overlaat, de tijd die maakte dat alle dingen faalden; ik weet natuurlijk ook dat niets ertegen baat, maar tel het leergeld niet dat ik vergeefs betaalde zolang díe rekening nog altijd openstaat Rawie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 An , nog te krap voor stabiliteit, maar wel goed op weg. Tel je zegeningen!*** Het gedicht slaat niet op mij, vond het wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Mooi gedicht Soothe!Corinne, ik zie dat je er bent. Gaat het met je?? meid ga aan de refusal. PMS is bij mij, heb ik ontdekt, DE grote trigger. Ik weet niet wat het is, maar ik kan het dan gewoon niet aan allemaal. Ellendig genoeg. Ik leef met je mee in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Ach, hier ben ik weer.Ik verslikte me steeds in mijn tranen en gesnotterd.Zit hier nu met mijn mp3 in mijn oren, nogal hard.Ben nu geen tuinsproeier, maar een kärcher die ongecontroleerd met volle kracht spuit.Maar ben wel opgelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Gelukkig Corinne. Je hebt het niet makkelijk de afgelopen tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Bijna de 10 maanden niet gehaald.Ben heel blij met de slingers. Heel erg blij. Had ze bijna niet gehaald.Close escape.Ik ga zoeken, want ergens heb ik nog een paar libriumpilletjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Corinne, lijkt me een goed plan, neem zo'n ding. Ik ga weer slapen en hopen dat we morgen weer met een 'normaal' hoofd opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 An,Slaap lekker.Morgen fris op.Ik ben nog altijd blij dat ik niet meer drink.En dit hoort er gewoon bij, maar is stukken minder erg dan doordrinken.Dit is straks over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Karinneke,Ik ben er nog.Met mp3 in mijn oren.Daarstraks Refusal genomen. Tja toch liever blote jan dan dode jan.Nu ook een librium, want het trillen en beven ging maar niet over. Is nog niet over.Stom he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Ik ben altijd al erg ziek als ik ongesteld ben, maar sinds de overgang is dat allemaal erger geworden. Meer pijn en meer bloedverlies. Augustus 2006 was dat de trigger van mijn terugval.Ben er nu gelukkig niet in gestonken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Goed gedaan, Karinneke, je bent een sterke vrouw.Weet je, jij komt er wel. Zeg maar elke dag een paar keer: Ik hou van mij.Slaap lekker.Ga ik zo ook weer proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Mensen,Nogmaals bedankt voor de steun.Morgen (eigenlijk straks) ben ik er weer.Hi hi, voel me een beetje als Sven Kramer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Goedemorgen allemaal,Amper geslapen (zonder pil weliswaar), dus maar opgestaan. Misschien erg druk geweest met de bijdrage voor het boek. Vandaag weer een nieuwe werkweek.Alle zieken: beterschap!Alle mensen met een dip: sterkte! Alle mensen die er weer een droge dag van maken....Degenen die moeten werken: succes Alle anderen, vrije dag, op kinderen passend, thuis of weet ik veel: maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Corinne,GEFELICITEERD MET 10 MAANDEN NUCHTER ZIJN!!!!!!Verwen jezelf lekker vandaag en geniet van deze mijlpaal. Gelukkig is het gisteravond goed gegaan en heb je een Refusal genomen. Dan toch maar met Refusal???? Je staat droog en dat is het belangrijkste!Je bent een kanjer en je hebt inmiddels al heel lang niet gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Corinne, van harte met deze mijlpaal! :present::present::present::present::present:En dan gisteravond nog even zooooo zwaar... zie het maar als bewijs hoe sterk je geworden bent, want JIJ was de baas! Ik ben trots op je, en wees jij maar gerust heel trots op jezelf!Hou vol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden