Tatum Geplaatst 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2008 Har,Ik kan tien keer iets typen, en tien keer iets weghalen .......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2008 Yeahh, truste allen, kleinzoon wordt gesandwicht. Eens kijken of de van beide kanten uitstralende warmte zijn verkoudheid een beetje oplost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2008 Ja, slaap lekker corrine, ik blijf met groot respect van je houden. Al weet ik je verleden wel. IK HOU VAN JOU, ECHT!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2008 Even over emoties. Ben een vat vol emoties maar begrijp dat emoties van denkwijzen aan elkaar hangen. Emoties mag je ontzenuwen door er de "verkeerde" gedachtengang uit te plukken...Het: ik kan het niet, nou is het genoeg geweest, jaloezie, haat en noem maar op geven je werkelijke emoties niet de ruimte die ze verdienen.Lijk op dit moment misschien wel de theoretische allesweter op drift, maar ik ervaar werkelijk dat ook je emoties te handelen zijn als je er de elementen die je emoties overheersen (vaak de angst) vanaf haalt. Verbaas me nog steeds over de rust die ik in mij heb terwijl ik genoeg in emotionele situaties terechtkom. De drukte die ik er omheen maakte door meteen angstig, boos etc. etc. op die emoties te reageren maakten dat juist het wezenlijke van de emotie niet aan bod kwam.Het uiten van emoties hangt ook nog eens van gedragspatronen aan elkaar...goh, ben toch blij dat ik wat afgetherapeut heb in mijn leven. Ooit valt het kwartje, zeiden ze toen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2008 Da's nou óók jammer dat er nou geen kwartje meer bestaat, Har!Slaap lekker, mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2008 Hahaa..Trees. Vind het trouwens ook wel welletjes voor vandaag. Dat kwartje begint ook te vallen..uuh sorry..die 11,36 eurocent Truste ladies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden