Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 februari


Dory23

Aanbevolen berichten

Nu ga ik echt naar bed: ook nog de badkamer schoon gemaakt. Wat een energie.

Dory: ik heb ook moeten huilen om jouw schrijven gisteren. Nee we kunnen het niet terug draaien.
En ja het is goed dat je schreef, maar het was niet goed, dat je schreef en niet op een reactie wachtte. Dan is het schrijven totaal zinloos. Je schrijft iets van je af en zadelt er ons mee op. Wij die machteloos aan de kant zitten te wachten en maar hopen dat het goed afloopt.
En ja, we geven heel veel om je, anders zou ik me er in ieder geval niet druk over maken.
Laat het een leermoment zijn. En wat goed dat je het bier hebt weggegooid.
Met vallen en opstaan. De een zus en de ander zo. Niemand is meer of minder hier. Maar omdat we in anonimiteit schrijven wil nog niet zeggen dat we de menselijke regels moeten overschrijden.
Doe en handel zoals je zelf behandelt zou willen worden. Dan komen we al een eind verder.
Sterkte meid :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier ook moe, zo niet doodmoe.
Allerlei actie in mijn hoofd gepland, maar na een paar uurtjes schoonmaken..
Soms is het hoofd kristalhelder, maar wil de aanpak nog niet zo werken.
Zit me ook suf te piekeren hoe ik op het eea zal/moet reageren...

Hóe, zei u; puflozeritis. maar je hebt hard gewerkt Water..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

water..... vangen!!!
het zonnetje schijnt en het is koud dus dat is prettig schoonmaakweer toch?

Har, wat leuk dat je ook mee gaat chatten, nog een man erbij! goed voor het evenwicht!
Het chatten is best intensief, het is eigenlijk heel snel forummen, grappig is het wel want dan schrijf je het eerste wat in je opkomt en dat kan soms best verrassend zijn. Het weerhoud me in ieder geval van het drinken en zet me weer even bewust aan het denken waarom ook alweer. Nu moet ik ook weer verder met mijn verhaal voor het boek, geen zin maar ik heb ook geen smoesjes meer zoals dat ik mijn huis nog moet schoonmaken... de stukken die ik snachts schrijf zijn het sterkst maar eigenlijk wil ik dan slapen... lastig dilemma, kijken of het ook savonds kan..

Vanmorgen 2e deel van de Annazorgintake gehad. Dit keer met de diëtiste. Volgende week donderdag hoor ik of ik mee kan doen aan hun 'eetstoornissen' programma.. rakelt ook weer veel op, de onzekerheid van vroeger dat ik mezelf zo dik vond enzo... dat verhaal loopt af en toe enigszins gelijk op met mijn alcoholverhaal met het grote verschil dat ik nu ik niet meer drink dus wel weer vreetbuien heb.... tja onmatigheid he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie avond allen,

'Tis weer weekend gelukkig, en het worden nog hele mooie dagen ook nog als je de voorspellers mag geloven.
@Spud, nou in die dierenwereld is het anders ook verre van peace en vree hoor. Als ik zo af en toe op animal planet zo'n lief tijgertje zich in een kudde gnoe's zie storten................;)
Maar goed, we gaan er weer voor. De komende 24 uur driken we niet.

Groetjes......................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu begonnen om in Excel de gevraagde en gezochte plaatjes te zetten en deze uit te wisselen met andere moeders die dat ook zo doen......heeft er al weer 7 opgeleverd nu nog 30 te gaan (van de 290).

Vanmiddag had ik veel geluk en kreeg ik van iemand 9 ( !!!!! ) pakjes voetbalplaatjes, bij de Plus, ik had er zelf maar 4, ja, hèhè ik rook niet en drink niet maar alles is zo duur. Kom ik met 13 pakjes thuis, dochter helemaal blij, blijkt dat er op de 52 plaatjes maar DRIE bijzitten die ze nog niet had. Kind kon wel huilen, ik zag haar een traan wegpinken maar dat wou ze niet voor mij omdat ik zo blij voor haar was. Hoezo dragen en voelen kinderen het verdriet van hun ouders?

We moeten nog 37 plaatjes, dat wordt een heidens karwei dus ik ben maar gewoon botweg op Marktplaats gaan zoeken en bieden. O nee nu nog 30 na die ruilaktie van mij. Die plaatsjes probeer ik op internet te krijgen die paar euro maakte me niet uit.

Ik vind het niet fijn dat mijn kind minder heeft dan andere kinderen ook al is het gewoon geluk met die plaatjes. Maar ja, ik moet speciaal omrijden voor de plus en dat kost ook geld, al heb ik dat er graag voor over.

Nou ja, het houdt je 1. van de straat 2. van je jww 3. je verveelt je niet 4. de avond is weer voorbij 5. ik moet naar bed want Griet is bang dat ik me verslaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

och jee, zijn het geen flippo's zijn het wel voetbalplaatjes.. Slim van al die moeders om een uitwisselingsbestand te maken en 30 van de 290 is te overzien, (beter dan andersom)
Heb net ook onder de sterrenhemel gewandeld, brrr wel koud hoor, elektrische deken staat al aan, bedje lekker opgeschud... en ik blijf nog even vertikaal, maar wel droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog druk zitten handelen met 6 mensen over 40 plaatjes en ik ben er bijna uit alleen nr. 40 mis ik nog.
Er liggen hier nu allemaal enveloppen klaar voor de post en dan maar hopen dat die andere mensen die plaatjes ook terugsturen......

Het leuke van mijn Grietje is dat ze de voetbal boeken van 95-96 en 96-97 nog steeds koestert, daar hebben we ook enorm ons best voor gedaan om ze vol te krijgen. Is ook steeds gelukt. En zolang een plaatje niet meer dan 10-15 of 20 cent kost wil ik ze best kopen. Je gaat anders ook allerlei meuk kopen bv. voor een jaar wasmiddel en dan kom je thuis met 12 pakjes en zit er niks in.
En ik help Grietje sparen (aan onzin doe ik niet mee) omdat ze echt voetbalgek is en die boeken koestert, zo gezegd, ik ben alleen helemaal niet slaperig en MOET ECHT GAAN SLAPEN.

Nou ik gaa toch maar.

Ik laat jullie alleen, mensen,

Welterusten.

Laterssssssssssss = Morgen..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust.
Vandaag voelde ik mij niet in staat om op enig bericht van jullie te reageren. Ik ben mezelf tegengekomen. Gelezen heb ik wel. De een eet haar vingers op bij de zelfgemaakte mayonaise, een ander verdwaalt in eigen land en ik was mezelf kwijt vandaag. Ik ga morgen maar eens bij de verloren/gevonden voorwerpen kijken.

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja meisjes.. sorry dat ik even stoor...... ik voel mij toch als jongetje regelmatig geremd hier...julie schijnen jullie vrouwenproblemen te hebben ... sterker.. ik weet wel dat jullie ze hebben... maar in jullie problematiek maken jullie, die toch al in de meerdereheid zijn....de dienst uit op het forum... alsof het alco-probleem vrouwelijk zal zijn......ik ben een jongetje.... en o zo gevoelig.... ik hou van jullie, en ik haat jullie....allemaal bespiegelingen.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...