Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 februari

Dory23

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, zelfs mijn handtas is niet veilig. Hoevaak ik niet mijn portomonai in de winkel pakte,
leeg!!!! Had er weer één even geld nodig, Grrrrrr Of werd dat expres gedaan??? Kan ook, in elk
geval is dat nu tenminste weer opgelost door de pasjes.

Geloof dat de bui zakt. Begin weer rustiger adem te halen, tjonge bijna anderhalf uur......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An je meent het, draaide hij jouw privé-mailtjes uit? En je bent nog steeds bij elkaar... jij moet wel een engel van geduld en begrip zijn. Of heb je geen gietijzeren pannen in huis waarmee je hem voor zijn kop had kunnen slaan?
Inderdaad bizar. Het is dat partners soms zo lief kunnen zijn. We hebben niet voor niets voor ze gekozen, immers. En we verbeelden ons vaak dat ze zonder ons niets zijn.
"Waar zou hij zijn als ik niet elke dag zijn was deed, voor hem kookte, naar hem luisterde, want ik ben immers de enige die hem echt begrijpt en weet wat hij nodig heeft". Nou, ik heb mijn schattige, hulpbehoevende man in de steek gelaten indertijd, en binnen drie maanden had hij met al zijn afhankelijke charme alweer een nieuwe vrouw gevonden, die bovendien nog eens poepierijk is ook, dus hij is er echt niet slechter van geworden. En met die buitenechtelijke dochter (van weer een andere vrouw) is alles nog goed gekomen. Zij is inmiddels een leuke meid van tien jaar die veel op haar vader lijkt en met wie ik nog vaak mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps.s. scroll maar door hoor, ik ben ff stoom aan het afblazen. .....

Vie: engelengeduld en een verduvelde duidelijkeheid. Ze moeten van mijn spullen afblijven. Geen hoekje geen gaat je is prive. Vandaag heb ik kwarttoetjes verstopt achter in het keukenkastje!!!!! Ze vreten ook nog eens alles op hier. En ja Stien: mijn beurs is ook altijd LEEG!! Alles gewoon WEG.
Pippi, het gesprek was gewoon sh*t. Een herhaling van een herhaling. Ik heb gezegd dat ze me direct moeten zeggen als ze het niet met hem zien zitten, dan zoek ik wel een andere school. Dat geze*k. Ben het zat elke dag die school aan de lijn etc. etc. Nu willen ze pillen!!! Is ook niet de eerste keer. Jezus ik moet die leraren gaan pedagogelen. Niet allemaal hoor, maar als er twee 'missers' tussen zitten kan je het schudden met een zoon zoals die van mij. Ik heb er nog steeds een mega gremlin van. Het zweet gaat me ook al uitbreken, zelfs trillen, droge mond.
Nu moet ik al mijn tactieken tevoorschijn halen om van die drank af te blijven. Een glas gaat vanavond gegarandeerd een emmer worden. Nee dat doen we dus niet. Morgen moet ik om 7 uur fris en fit in de auto zitten. Die paar uur ga ook wel redden. Zal wel heeeeeeeeeel vroeg onder de dekens duiken.
Heb hele mooie dekbedhoezen gekocht en daar ga ik prinsselijk heerlijk onder liggen, in het niets en niemand land.
Zie maar hoe hard ik jullie nodig heb. Na zoveel weken niet drinken. Ik blijf hopen op de dag dat ik het wel kan.
De gremlin wordt veroorzaakt door de machteloosheid. Ik heb met mensen te maken die MIJN kind les moeten geven en daarvoor niet capabel zijn. sh*t, sh*t, sh*t. In ons leven is al zoveel mislukt, zo vaak door de wereld afgewezen, er helemaal niet bij horen. Ja dan voel ik me super eenzaam. Een eenzame strijd.... waartegen?? Tegen een systeem en daar kan ik het niet van winnen.
Ja de kinderen maken misbruik van je zoon en ze geven hem van alles de schuld. Aha de aap komt uit de mouw, ondertussen heeft hij al uren en uren straf zitten schrijven. preken heeft dat joch gehad. Ja hij luistert niet, je moet alles honderd keer zeggen. Ja dat weten we. Nee hij steekt niet expres zijn kop in de brand. Impulsief? ja juf hij is impulsief en denkt niet na over de gevolgen. Wel eens van gehoord juf, dat sommige kinderen daar problemen mee hebben. Tjonge jonge jonge. Ik spreek met juffen die drie voorbeeldige lieve schattige dochters hebben die stapels boeken uit de bib halen en een hele dag gaan zitten lezen. Nee dat doet mijn zoon niet. Die klimpt in bomen, ja gek he??!!@#@$#%%$#
Zo ben ik ff harstikke WOEDEND.... nog niet kwijt dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn wolkjes vol liefde An, je bent een goede moeder!

Ik moet weer even vrede sluiten, anders is het begin van het weekend voor iedereen verknalt.
Dat wil ik niet ook nog eens op mijn geweten hebben. Ik ben aardig rustig nu, even een cracker
gegeten en straks nog maar wat koffie.
Bedankt dat jullie mij hebben laten hyperen, maar sta wel droog :D.
Anderzijds schaamte, voel dat ik niet voldoende op anderen reageer. Beetje erg ik gericht hé, volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi nok nok nok

Wat een stoom ***** vliegt er voorbij.

Gooi het ermaar uit An !!!!! Ze hadden Hans (mijn zoon) ooit naar het bijzonder onderwijs willen sturen omdat hij "zwakbegaafd zou zijn". Ipv dat ze hem hebben laten testen moest ik dat zelf doen (en 575 fleuries betalen) het arme schaap is hoogbegaafd ongeveer (niet echt daarom is het ook zo moeilijk vast te stellen wat zijn capaciteiten zijn) maar ten ene male zéér on-in-ge-teresseerd in school (dat kan hè) en doet zijn bek niet open op school en wordt liever voor dom versleten.

Hij zit nu op het Tweetalig VWO zonder opscheppen ben ik hartstikke trots hij doet nog steeds niets en heeft prachtige cijfers. Tja. Ik heb geknokt en geknokt, gepraat, gescholden, gehuild en de rest daar op school. Tot er een leraar kwam in groep 6 die zag dat Hansje gewoon onderpresteerde en zich te pletter verveelde (ook een man, geen toeval). Mijn ex heeft ook nooit wat uitgevoerd en daar zelfs de universiteit mee afgemaakt. Mijn dochter, Grietje voor het gemak, voetbalt en sport en hockeyt drie keer in de week en interesseert school ook amper en wil naar de middelbare met de minste uren, dat ivm haar sport.

@ o.a. CPAS,

Ik had inderdaad een razend drukke dag. Naar de stad N waar Hans op school zit met zijn spelcomputer, naar de Plus aldaar ivm de boodschappen, Hansje wordt a.s. zondag nl. 13, toen de spelcomputer weer halen, naar huis, met de Rowwaa mee naar de Veluwe (je ziet wel heel NL op zo'n dag) naar de psycholoog van zijn dochter, die ik ook erg goed ken, de dochter dus, en vaak bij mij is (een soort veilig haventje ben ik voor haar) en om half 4 weer naar huis, files, en om 5 uur was ik thuis, gelukkig eten we altijd gewoon een broodje kroket of hamburger met soep op vrijdag omdat ik meestal kapot ben van de hele week. Vanavond til ik mijn kont niet meer op.

Morgen om 8 uur Sportwedstrijd nr. 1 van Grietje, en om 1600 uur Wedstrijd nr. 2, dat gaat weer nét goed deze week. Hansje moet zaterdag en zondag spelen (op zijn verjaardag). De taarten zijn besteld bij de Hema, morgen even de rest van de boodschappen doen.

Maar het wordt erg rustig zondag er komt anderhalve man en een paardekop (hoe heet dat ook al weer?) ik dacht zoiets. Ik ben rijp voor mijn donsje dus ik ga er vroeg in.

@Vie,
zelfgemaakte mayo, jammie? Ook zelfgesneden frieten? helemaal jammie !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik associeer veel mensen met hun icoontjes. Als ik het icoon van ZiZa zie....brrr(sorry Ziza niet persoonlijk).Houtje schijnt er wel op te lijken.
Nou ik ff de boodschappen in huis zien te krijgen. Rotwerk altijd dat in en uitgepak.

===============================
Pippi bovenstaand bericht heb ik even van je geleend.
Lijkt Houtje op het icoontje van Ziza.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Vie

Har, als je weer bent ingelogd, heb je je vriendin nog kunnen bijstaan in haar migraine?

Bedankt voor de belangstelling :)
Ja, het viel gister gelukkig mee, het zette niet echt door (was wel de avond daarvoor al begonnen). Ze was goed aanspreekbaar en al vrij snel over de piek heen. Wat later in de middag in bad, dat doet haar meestal goed. Ik houd dan de sproeier op haar nek; in haar nek zit een wervel niet goed..is niet te opereren, één van de oorzaken dus. Daarna heeft ze nog even op bed gelegen en ben ik het bad ingestapt...heerlijk, heb zelf geen bad. Ze heeft van die heerlijke badolie in huis..allemaal van de Action :P
Tsja, ben wel een vent hoor maar gevoelig voor lekkere geurtjes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien: door jou, besefte ik hoe intens ik mijn woede eigenlijk aan het bagataliseren was.
Mijn gremlin weggewerkt. In anderhalf uur tijd, drie manden (er stond maanden, whaaaa) ........strijk (er stond strijd whaaaaaa, over freudiaanse versprekingen gesproken) weggewerkt, heel de vloer gedwijld, opgeruimd en nu zit ik te zweten van mijn harde werken. Gremlin weg, foetsie. ZOOO dat noem ik eens ADB. Stien jij ook TOP. We laten ons niet op onze kop zitten.

Zo onder de douche en mijn bedje in, veilig en wel!!!!!!!!!!!
Weer een overwinning en wat voelt dit goed zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lezen zal voor later zijn .
nog niet lang thuis na een heerlijke dag , in het terug rijden wel serieuz verkeerd gereden in eigen land ;-((
ik zat bijna in spanje ;)
deze morgen mijn identiteitskaart terug gevonden op de camping , ook het goed nieuws gehad dat ik morgen na betaling de sleutels krijg , de mensen hebben geen zin om over te komen uit duitsland voor vier kopjes en 6 schotels dus ikke blij :-)
morgen komt partner had gehoopt vandaag , ben dus een beetje triste
nu eerst mijn eigen buikje vullen
tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoom stoom stoom.
En afhankelijke mannen die niet deugen.
Privacy die geschonden wordt.
Ruzie met ondergeschikten.
Gooi het er maar uit dames.

Ik durf bijna niet meer te schrijven.

Ik denk weleens dat ik te goed van vertrouwen ben, soms naief als het gaat om b.v inschatten van een behandeling bij de tandarts of zoals laatst mijn operatie.
En toch heb ik dat nodig, dat vertrouwen.
Ik geloof dat mensen van nature goed zijn.
Ik weet dat ik door dezelfde mensen die ik vertrouw weer teleurgesteld wordt.
Dat betekend niet dat ik over me laat lopen.
Alleen moet ik mijn plotseling opkomende woede proberen in te tomen.
En dat lukt vrij aardig.
Als ik nu kwaad wordt omdat ik het gevoel heb dat men mij niet serieus neemt, kan ik na me uitgesproken te hebben, nadien de "vijand" recht in de ogen blijven kijken.
Neemt niet weg dat op die moeilijke momenten de zucht naar drank even terug is.
Ik neem geen drank, het komt en gaat als de problemen zijn opgelost.

Over relaties.

De afhankelijkheid van vroeger heb ik meegenomen op de weg naar volwassenheid.
Ik bedoel geestelijk afhankelijk gemaakt door de opvoeder.
Praktisch kon ik goed uit de voeten.
Die geestelijke afhankelijkheid bracht een gevoel van onmacht mee.
Ik heb moeten knokken om op den duur mijn eigen mening durven te vertellen.
Mijn relatie met mensen staat in het teken van eerlijkheid, respect en vertrouwen.
Ik hecht daar veel waarde aan.
Wordt dat vertrouwen op welke manier dan ook geschonden door mijn naasten en kan ik daar niet mee leven, is het gedaan met de relatie.

Ontrouw of gaan drinken b.v betekend het einde van de relatie.
Als men geen respect voor de partner kan opbrengen door tijdens een relatie, goed of slecht, vreemd te gaan, is dat voor mij het teken om afscheid te nemen.
Pijnlijk natuurlijk maar beter even door de pijn van de gebroken relatie heen dan voortdurend in angst te moeten leven, te wantrouwen of geestelijk gegijzeld te worden.
Tot op heden heb ik mensen die in een relatie werden vernederd tot op het bot en zijn gaan scheiden zien bloeien en opfleuren als herboren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hier.
ik heb gemengde gevoelens over de reacties. hebben jullie nooit iemand gewaarschuwd dat je gaat drinken? al was het maar met (diep van binnen) de hoop dat je Toch word tegen gehouden? is dit forum er niet voor dat soort dingen? (natuurlijk niet alleen daarvoor, maar ik was in de veronderstelling dat het kon hier?) ik vecht ik worstel dat kennen jullie allemaal. en van sommige reacties moest ik huilen, sommige op een fijne manier, andere op een manier van: ja maar!!!!! ik ben ook een mens. sorry dat ik een fout maak. ik weet alles van internaliseren/externaliseren en zo voort. andere reacties steunen me wel ontzettend. begrip doet me goed, dan geeft het niet dat mijn gedrag word afgekeurd.
had ik achteraf anders moeten handelen???? ja vast wel. kan ik terug in de tijd??? nee helaas niet.
heb net ook bier weggespoeld door de gootsteen.
nou ja ik denk er nog wel over na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdagavond, hehe... naar huis, hond uitlaten, even een uurtje plat, even bij een vriendin langs voor de koffie... we hebben nog wat te bespreken, auto-ellende enzo... heeft ze al de nodige wijn op, blijft maar doorratelen, totaal niet relevant, harde stem... toch maar weer snel naar huis dus. Bah, ***-alcohol... :devil:

Maar hier zitten sterke mensen, met goede wil, met doorzettingsvermogen, met een toekomst.
Soms met stoom uit de oren, maar dat mag. Ik wou maar even zeggen dat ik trots op jullie ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dory, we maken allemaal fouten..helemaal niet erg. We waren er wel voor je gisteren, toch? Vandaag ook trouwens en morgen enz. Maar waarom voel je je zo aangevallen?
Natuurlijk krijg je verschillende reacties..de boze reacties zijn ook goed bedoeld moet je maar denken, daar ben ik van overtuigd.
Je hebt een mooie handtekening trouwens: If you ever meet your inner-child, dont cry.
tell her everything will be allright.
Nou, dat kan je dus in deze situatie mooi gebruiken..wij wijzen je niet af, we heten je alleen maar welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dory, wat goed dat je het bier hebt doorgespoeld ondanks dat je je zo vervelend voelt over de reacties hier. Gisteravond waren mensen echt in de veronderstelling dat je met andere medicijnen ging drinken en werden daar bang van... bang dat jij jezelf wat aan zou doen. Dat je jezelf kapot zou drinken en dat niemand meer kon ingrijpen... en dat is heftig! Gelukkig bleek het achteraf allemaal mee te vallen en had je onderzoek ook nog eens het voor jou gewenste resultaat.... Gelukkig is alles dus positief afgelopen!
Nee, je kan gisteren niet meer veranderen maar vandaag wel en dat doe je al! Bij leven hoort het om af en toe op je neus te gaan, vallen en opstaan, en gewoon mogen zijn zoals je bent. Vergeef het jezelf en ga verder met vandaag.

Als er op mijn werk iemand achter mijn computer zit ben ik ook helemaal van slag. Ik ben erg gehecht aan mijn eigen plekje.. en als je dan al niet lekker in je vel zit dan kan dat wel eens flink gaan knallen.... alleen moet ik mijn werkplek dus delen met nog 4 mensen die net zoals ik in elkaar zitten, dat is wel eens lastig als er iemand overwerkt ofzo... dan knalt het dus behoorlijk ...

Mijn huis is schoon!!!! eindelijk, ben al weken bezig maar maak het steeds niet af en vanmiddag in een uurtje was alles gedaan, gestoft, gezogen, gedweild en net nog even de trap naar beneden en het halletje gezogen en gedweild.. kan soms zo'n enorme stap zijn om het te doen terwijl je weet dat als het klaar is je zelf ook weer opgeruimder bent. Blij dus dat het schoon is nu!
heerlijk 2 dagen vrij nu waarin ik me niet hoef bezig te houden met het idee dat ik moet schoonmaken hihi...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tapas

Mijn huis is schoon!!!! eindelijk, ben al weken bezig maar maak het steeds niet af en vanmiddag in een uurtje was alles gedaan, gestoft, gezogen, gedweild en net nog even de trap naar beneden en het halletje gezogen en gedweild.. kan soms zo'n enorme stap zijn om het te doen terwijl je weet dat als het klaar is je zelf ook weer opgeruimder bent. Blij dus dat het schoon is nu!

Haaa... mooi Tapas, je klinkt inderdaad opgeruimd ;) Heeft mij ook zo goed gedaan dat alles hier lekker schoon is. Heb ook verschillende dingen veranderd in mijn kamer; onderdeel van een nieuwe start! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh jongens ik moet vroeg naar bed van Grietje. Heb me zó vaak verslapen deez' week (met die keelontsteking en de hele nacht bulderen) dat ze doodsbang is niet op tijd te zijn voor de Voetbal. Half 9 verzamelen is ook wel erg vroeg.

Heerlijk Tapas, en nou weet je dat je vandaag fris bent en niet ziek van donderdag Metdag maar Fris van Donderdag Zonderdag. En geef toe, de chat is ook zéér motiverend vind je niet? (p.s. we hebben afgesproken niet over personen te praten over de chat maar je kunt wel i.z.a. zeggen dat het motiverend was.). ik ben elke donderdagavond na afloop (ik praat nog even na dan met mijn coaches, die overigens heel tevreden zijn, wat ik weer moeilijk kan accepteren, maar wat ik begin te leren) en dan ben ik zoooooo blij dat ik alleen maar trek heb ik Spa Rood. Nou ja Spa Saskia Quelle van de Lidl dan, een stuk goedkoper.

En Har gaat ook meechatten, toch Har?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...