Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 februari

Dory23

Aanbevolen berichten

Dank jullie wel An, Pippi en Marjo, gezellig jullie even te zien!

Marjo: ik ben nu in week 8 (=3 x 28 minuten), met tong op den hielen, maar o zo bevredigend als ik er daarna een douche en een lekkere kop koffie op mag leggen! Hoe ga jij het doen? Ook met de ipod op je koppie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En nu ga ik gauw weer voordat ik weer teveel aan jullie ga hechten, en dan komt weer dat drama van mij om jullie benen verstrengeld omdat ik niet met de juf mee wil, en dat staat zo raar voor een vrouw van 43 :D
Tot een volgende keer, en hou vol hoor, ik kijk naar jullie uit!!! XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..Ja, Pippi, ik geloof het wel. Ben al twee keer een heel eind wezen wandelen.. nagedacht ook.
Waarschijnlijk is dit toch waar ik door heen moet, want het word me steeds duidelijker allemaal.
En jij? Ik heb zo'n hekel aan dat heen- en- weer -wolf-gevoel, van up naar down.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, dit soort positieve berichten lees ik juist graag. Fijn dat het zo goed met je gaat en dat het mogelijk is om die knop om te zetten en verder te gaan.

Mag ik ook even jubelen (kort maar hoor):

Vandaag is de 30e droge dag op rij voor mij!
Een PFR (persoonlijk forumrecord).

Ik hoorde gisteren in een lied: ik doe geen stap meer terug.
En zo is het.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Same to you, Pips. laat maar komen inderdaad, wie weet, hebben we er nog wat an! ;)
Túúrlijk, het is het begin van het begin. Gewoon doorgaan...

...en geen stap meer terug!
Goed van je Kate! een :present: van mij, voor jou.
Ben gisteren net in het boek begonnen, ik denk dat ik er wel wat uit kan halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

An da's inderdaad mooi balen zo voor het weekend. Ik vroeg je laatst al een keer hoe oud je kinderen waren. Ben er nog niet achter.

Haha, mmmm ben nog aan het rekenen. Ben net terug en was weer een heftig gesprekje. pffffff.... prrrrrrrt................. heb ik toch een mega gremlin aan over gehouden. Raar maar waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, de fases die je beschrijft zijn herkenbaar. Het is zo fijn om te lezen dat je zo goed gaat! laat ons maar los hoor, gewoon zonder zijwieltjes verder!! 3x 28 minuten, poehee, dat is pittig. Ik loop ongeveer een uur aan 1 stuk, steeds dezelfde route, ongeveer 6 a 7 km. Omdat ik sinds ik gestopt ben met drinken toch wel zo'n 7 kilo ben aangekomen moet ik het even daarbij houden, eerst weer het normaal eten onder de knie krijgen en dan kan ik weer langere afstanden gaan lopen, nu ben ik te blessuregevoelig.

Ik loop trouwens altijd zonder oordopjes, vind het juist lekker die wind in mijn oren en de natuur en het klotsende water te horen... en de roeiers op het water en de blaffende honden in het park. Ik voel me te afgesloten van de wereld met geluid op mijn kop... raar genoeg slaap ik wel met oordoppen (maar dan stille doppen he)

Ik begrijp Dory wel, ik ben ook zo iemand van.. eerst proberen en ervaren.. ben dezelfde weg gegaan, en dan kan een hulpverlener wel tegen me zeggen dat ik dat niet moet proberen maar dan doe ik het juist. Dus een hulpverlener die mij kent zal dan ook zeggen dat ik het dan gewoon moet doen als dat mij helpt.... Ieder heeft zo zijn eigen leermethodes. .. en zo leer je nu ook dat op dit forum heftig gereageerd wordt als je schrijft dat je ondanks alles toch gaat drinken en niemand je tegen kan houden. Het is eigenlijk ook wel heel fijn dat die bezorgdheid er naar elkaar toe is. Ik hoop dat je 'ervaring' van gisteren er vandaag voor zorgt dat je er weer met volle kracht voor gaat! voor jezelf!

Vanmorgen heb ik mijn verhaal voor het boek ook samen met iemand bekeken, kreeg goeie feedback en ook tranen in mijn ogen want als ik mijn verhaal teruglees dan lees ik er veel eenzaamheid in... maar ook veel positiviteit, het is nog niet helemaal af maar nu kan ik er wel weer mee verder... het is niet makkelijk om je levensverhaal op papier te zetten en alle gevoelens rondom drinken en stoppen met drinken, maar wel boeiend.

Zo, nu weer verder met mijn huis opruimen.. dat moet toch ook eens een keertje af!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, niemand???

Net wat hyper thuisgekomen van het werk.
Mot gemaakt want er zat iemand achter mijn pc, en waar ik tegenwoordig
een gloeiende hekel aan heb, is dat ik er dan niet "meteen" achter kan.
Grrrrr, moeilijk uurtje en dan een discussie om achter de pc te kunnen.
En dan is er niemand. Ik gaat maar eerst wat lezen.....
Moet mijn hyper bui kwijt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hyperen dan maar, mijn tweede kop koffie stroomt bekant vanzelf vol hier.
Ik heb me weer eens schandelijk gedragen vandaag.
Mens over de toeren, ik schoot weer eens uit mijn slof. Mens stond te trillen als een rietje ging helemaal over de rooie. Ja, ik was weer eens heerlijk tactisch met mijn op en aanmerkingen.
Had mezelf niet meer onder controle. Baaaalen, zocht gewoon ruzie denk ik en zij was gewoon
de eerste die bij mij over scheef ging. Dus kreeg ze de volle laag. Iedereen mee genieten.
Mijn emo's, vreselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe, ik ben er ook!
Stien dat doe ik nou nooooit, mot maken omdat er iemand achter mijn pc zit. Nee, dat moesten ze eens wagen, haha. Maar ja, ik heb het gemakkelijk met alleen maar een vriend die zijn eigen pc heeft.

Kaia, alles gaat in fases. Dankjewel dat je ons vertelt hoe het met jou is. En heel veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie, wees maar blij dat het hier een pc betreft. Ben nog steeds in alle staten.
De mannen durven niets meer te zeggen, wil ook even niets horen. De pest aan alles inclusief
aan mezelf. Eigenlijk moet ik lopen, rennen , weet ik veel watte maar kan niet weg.
Moet ook nog visite krijgen vanavond en de kleine komt.
Getsie, komt andere zoon ook nog aan wil zeker ook nog komen eten!
Hoetel mamma, ik veroer geen vin!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeeee Stien, ik ben er ook en ben nu pas langzaam aan het afkoelen, dus ga jij maar ff hyperen.
Ik kan het dus absoluut niet hebben als ik niet bij de pc kan. Heb dus mijn eigen pc, WAAR IEDEREEN VANAF MOET BLIJVEN. Nou dan wachten ze maar met eten Stien, jij eerst nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeeee, laat ze allemaal lekker even barsten Stien. Kan je ze niet even naar de snackbar of de pizzeria sturen?
En natuurlijk iets lekkers voor jou mee terugbrengen?
"Laat me alleen, alleen met al mijn.... "

Ik denk dat mijn huwelijk indertijd kapot is gegaan op de pc. Ja nee, natuurlijk zat het al niet goed, maar het feit dat hij MIJN pc gebruikte, met MIJN internetverbinding, en vervolgens van alles kwijtmaakte en mijn berichten las en daar constant commentaar op had, dat was het toppunt. En dan met zo'n onschuldig gezicht van: ja maar we moeten toch alles samen delen? Hihi, ja, dat kind dat hij gemaakt had bij een andere vrouw terwijl we getrouwd waren, dat had hij ook wel eens eerder kunnen delen. Ik bedoel, voordat hij het deed.
Hè, nu maak ik wel even een zijsprong. Stien ga verder met hyperen. Dit maakte alleen even wat herinneringen los.

Har, als je weer bent ingelogd, heb je je vriendin nog kunnen bijstaan in haar migraine?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedzo Stien! Laat ze maar even "lijden" hoor... gnigni :D
Heb ook geen zin in koken, dat wordt straks maar een patatje, denk ik.
Ik weet trouwens ook niet of ik het wel haal...
Moet nog met een jaarvergadering bezig vanavond, pfff... waar haal ik die moed nou weer vandaan?
Ben blij dat ik geen visite krijg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...