Tatum Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Vie,Ik geloof dat je het struikelblok gevonden hebt!!!! En vieux, die fles lag al heel lang in een kast. Nog niet eerder heb ik om deze reden verzuimd van werk. Ik vind het wel heel erg >>>>>>>>>>>>>>>>>>>! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Ik ga nu mijn zaterdag-booschapjes halen en vanmiddag komt schoonzus met kids op bezoek !!Ik hou het vandaag droog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Floortje: toen ik dit van je vriend las, dacht ik aan autisme, omdat je geen contact met hem krijgt. Zeer frustrerend voor je. Tip: site Kannerhuis!Zeer herkenbaar zo'n fles vieux in huis voor... hier was dat altijd jonge jenever. Ben het gaan leren drinken omdat het gewoon in huis moest zijn als... zou komen. Wat een trucs ik uithaalde om die zooi maar niet in huis te hoeven hebben. Op een gegeven moment kocht ik halve liter flessen, dan zoop ik tenminste niet een liter weg. Ik spreek nu over jaren geleden. Maar hemel wat zat ik aan die zooi vast. Ik dacht dat ik er kapot aan ging. EN ik kon er maar niet vanaf blijven. ON mogelijk gewoon.Na jaren deed ik het zo: kocht jonge jenever voor... als die weg was goot ik direct alles weg. Als ... onverwachts kwam had ik wel een probleem. Ik durfde toendertijd echt niet te zeggen dat dit spul voor mij levensbedreigend was. Veel herinneringen komen boven Floor met je verhaal. Ik weet helemaal waar je het over hebt. Dit is echt harstikke moeilijk. Super moeilijk!!! Maar het kan Floor. Ik ben er ook vanaf gekomen. HET KAN!!!!!Kies voor je leven. En schrijf hier, dat helpt zo enorm goed.Tina: nee geen stoom meer. Heb me toch gepoetst gisteravond nog. Ech niet normaal meer. Voel me goed nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Even uit eigen ervaring, en zwaar generaliserend:Er zijn natuurlijk ook honderden forums (fora?) waar mannen in de meerderheid zijn: voetballen, computertechniek, flitspalen, noem maar op. Er zijn er ook waar het ongeveer gelijk verdeeld is: politiek, huisdieren, alleenstaand ouderschap... alhoewel je bij die laatste duidelijk merkt dat mannen meer praktisch en probleemoplossend zijn en dat vrouwen toch meer over hun gevoelens praten.Wellicht is dat laatste een verklaring waarom vrouwen hier in de meerderheid zijn? Hoewel, door hier te schrijven blijf ik van de drank af, dat is toch ook zèèr praktisch en probleemoplossend... vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Vie: wat een mens al niet naar binnen giet om 'op niveau' te komen. Ik herinner nog als de dag van vandaag mijn laatste zuip dag. Hemel wat was ik ziek. Wat was er gebeurd: ik kreeg van iemand een fles sherry, van die hele zware. Ik dronk nooit sherry en vond het smerig. Maar goed, de bewuste dag was er niks meer in huis behalve die sherry. En ik zat in de bibbers dus er moest wat gebeuren. Ik trek die fles open en heb die zowat in een ruk leeggedronken. Getver de getver, ik proef het nu nog. En ziek was ik ervan, ziek, doodziek. Dat was dus de 'sherry druppel'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Water: precies. Vandaag zijn er toch niet echt specifieke vrouwendingen geschreven??? tenminste ik schrijf nu vooral over mijn zuipherinneringen. Ik moet eigenlijk van alles doen, maar plots komt er zoveel boven. Brrrr.... maar goed, zet me wel weer op de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Albi ik heb een vriendin van 7 jaar oud, en die mailde me laatst dat ze niet durfde te duiken in het zwembad. Enfin, ik wat peptalk, dat ze het gewoon moest proberen, en tenslotte mailde ze terug: ik prambeerde, ik prambeerde... en het gong!Dat vond ik zo leuk en treffend, ook voor mijn eigen situatie. Je probeert wat, en je probeert het nog eens, en dan gaat het ineens.Maar ik snap wel dat die kids-talk wat verwarrend kan zijn. Ik zal eens uitkijken naar een andere uitzwaaier.Floor, dat is voor velen een trigger. "Je bent nou al zo lang verstandig geweest, het kan vast wel weer een keertje." Nu, dat zal ook best wel kunnen, maar blijkbaar hebben sommige mensen een defect aan hun drank-rem. Het moet allemaal op. Dan kan je misschien beter maar even helemaal niks drinken, en de drank niet als een beloning zien. Want wat heb je er nu mee gewonnen? Een mega-kater. Zelf heb je er niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 An. bedankt voor je ervaringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Vie,Ik vind hem grappig die uitzwaaieralleen wou ik efkes weten of ik het goed had, dus toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 goedemorgen allen,allereerst :present:hulde:present: voor de mannen op dit forum!!bekijk het positief, jullie hebben een mijlenverre voorsprong op jullie soortgenoten. het is bij jullie bekend wat pms is, en de uitwerking daarvan, je weet nu wat je als man zijnde niet moet doen!!, zoals pribve emails uitprinten, het is bekend wat een vrouw razend maakt en het is bekend hoe jullie haar hart kan bereiken.Deze wijsheid wordt jullie geschonken door de vrouwen van het forum een grotere eer kunnen wij toch niet geven?hahahaha geintje, vooral luisteren en tegengas geven!! ik ben namelijk ook nog op zoek naar de wijsheid van mannen.doen jullie weer mee? en dag zonder?tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Ik heb de taarten voor Hansje al in huis, Grietje kon niet voetballen, veld bevroren, zij verdrietig, ik blij, shceelt weer een ton blubber in auto en huis natte blubber is nog erger.FF bij de roowwaa (dat schrijf ik expres zo dat het niet te googelen is voor zijn ex dus jullie graag ook) koffie gedaan en tompoezen gegeten. Grietje wil spelen met zijn Dochter okee. Hansje breng ik zo naar de zaalhokkie en dan gauw alle boodschappen doen.Euggggghhhhhh, zei er iemand iets over stilzitten? Ik wéét niet eens of ik het kan, ik krijg de kans niet eens.Gisteravond druk gehandeld op Marktplaats en 36 plaatjes ongeveer bij mekaar gehandeld alleen een héél zeldzame moet nu nog. Er liggen hier 4 enveloppen klaar voor ruil-deals. En één iemand stuurt er 20 op (tja, dat kost 4 euro maar ja, al die onnodige boodschappen kosten ook een vermogen en ik ben het zat) dit schiet ten minste lekker op.Nou alleen nog op zoek naar nr. 40. Ik was de hele avond druk ermee, lekkerrrrrrrr toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Floortje, De laatste 3 a 4 jaar heb ik geprobeerd om te minderen, dagen niet en dan weer een keer heel veel... en dat is knap verwarrend wel. Afgelopen juni heb ik de knoop doorgehakt en ben ik helemaal gestopt, maar omdat ik (weer) dacht na een maand dat het toch wel kon heb ik nog wel 2x een keer 2 wijntjes ofzo gedronken, de 3e keer dat ik een beetje wilde drinken ging ik volledig nat... heb een kater van dik 2 dagen gehad daarna. Dat was niet leuk en heeft me gelukkig gesterkt in de gedachte dat ik dus echt niet een beetje kan drinken.Het is eigenlijk ook veel makkelijker om niet te drinken merk ik, de grens is duidelijk en het wordt ook duidelijker wat er met je gebeurd als je niet drinkt. Bij een beetje drinken gooi je dat proces toch steeds in de war. Het is korte termijn gedrag (vandaag niet drinken), met een lange termijn doel voor ogen (je beter voelen) en zoals je hier op het forum uit de ervaringen kan lezen is het dat lange termijndoel meer dan waard!!! Geen katers, schuldgevoel, schaamte en boosheid meer. Meer bezig zijn met positieve gevoelens, zoals trots kunnen zijn op jezelf.Ik ben vandaag opgestaan met een pittige hoofdpijn maar ben toch zo blij dat het niet van een kater is. Gewoon hoofdpijn zonder al die bovenstaande heftige negatieve gevoelens erbij, en met een asperientje is dat leed ook weer op te lossen.Ik wens iedereen vandaag weer de kracht, moed en wijsheid toe om die eerste te laten staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 ok luitjes,de zon schijnt en voel ik me zo licht als lucht.......bevrijdt van alle zware gevoelens......ik vlieg naar de markt........en laat de boel de boel, de afwas van een week zal er morgen ook nog wel staan(hahahaha)ik ga genieten van alle mooie en kleine dingen des levens, die zo mooi wordt beschenen door het flauwe zonlicht, ik ga op zoek naar een avontuur, het ene kleine mooie iets wat door iedereen over het hoofd wordt gezien.en als de zon niet meer schijnt over het ene kleine avontuur, dan.....wordt het tijd om weer de aarde te bewandelen en dan toch maar de afwas werken (hihihji)gniet en veel sterkte voor vandaag!!kus tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Tapas: ja dat merk ik nu ook. Opvallend makkelijker gevoel nu. Veel minder stress om die drank. Heeft wel een paar weken geduurd Tapas, volgens mij gaat het nu echt komen. JOEPIE en de zomer nadert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 @ Tasseke, mijn privè-mannen-wijsheid: haren die zichtbaar uit m'n neus groeien kan ik er het beste in 1x uittrekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 goh water,dat is exact wat vrouwen doen als zij plotseling een haar op haar tepel tegenkomt!lijken we dan toch op elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Spud: ja raar hoe dat in je hoofd kan zitten , jezelf belonen met JWW. Maar dat is dan ook het enige waar je interesse voor hebt, de rest kan je gestolen worden. Maar goed. Dat systeem werkt wel. Ik heb de eerste weken van niet drinken wat afgeshopt. Gewoon na het werkt, winkelen. Ik mocht dan een aardigheidje voor mezelf kopen. De ene keer een zak m & m's, maar ook wel hebbedingetjes. Nu beloon ik mezelf door na mijn werk thuis iets te doen waar ik ECHT zin in heb. Iets eten/ drinken, in bad of in bed/ tv / tijdschriftje etc.. Alles als ik er maar rustig van wordt en het mij een beloningsgevoel geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 AUWWWWWWWWWWW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Hahahahahahahahahahah,Ik lig echt dubbel van het lachen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Huh??? Als een vrouw plotseling een haar op haar tepel tegenkomt gaat ze in 1x de haren uit haar neus trekken? Rare jongens hoor, die vrouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Ja, haha: nou ik heb ik toch wat geleerd Water, ik heb ook haren die uit mijn neus groeien 'manwijf' zeggen ze daar tegen. Straks gaat mijn snor ook nog groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Oh, hoe gek, als ik een haar op een borst tegenkom rats ik die er af met de epilady. Doet helemaal geen pijn hoor. Wat ik erger vind is het bijhouden van de bikinilijn. Ben een keer naar zo'n wax-house gegaan voor The Full Wax. Nou, lama, daar ben ik halverwege weggelopen. Aaaaiii! Dat doe ik nu maar weer met een mesje. Haren in mijn neus ben ik nog niet echt uitpuilend tegen gekomen, maar wat mij nou echt erg lijkt is als je haren uit je oren krijgt. Mijn opa had dat. Ik moest daar altijd naar kijken, ik vond het vies maar het fascineerde me ook. Mijn vriend scheert zijn lichaamshaar. Dat vindt hij vies, haar op zijn lijf. Dus het is toch niet helemaal een vrouwengesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 En dat alles tussen het stofzuigen door...Vie, bij mannen die wat ouder worden zakt het haar gewoon naar beneden. Bovenop m'n kop verdwijnt het, en dat komt door m'n neus en m'n oren dan toch weer naar buiten. Ik begrijp niet echt wat de evolutie hier mee denkt te bereiken, maar soit, het is niet anders.Blij dat ik geen bikini's draag, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Volgens mij zegt dat, dat je hormonen bij het stijgen van de leeftijd ook naar boven gaan Water. Je weet toch dat kale mannen potenter zijn? Als je nog een kalf bent, zitten die hormonen ergens bij je enkels. En nog een paar jaar later ergens tussen je heupen. Je gaat er van lopen, maar je hoofd heeft er geen controle over. Hoe ouder je wordt, des te meer krijg je te zeggen over je hormonen. Je haren vallen uit, dat wel, maar je loopt niet meer je dinges achterna. Mooi toch?Maar als jij zegt dat het haar naar beneden zakt, hoop ik niet dat jij eindigt met mofjes van haar om je enkels. Wel charmant trouwens, tezamen met een bikini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Hoi allemaal,Het draadje van gisteren heb ik grotendeels niet gelezen, maar ik ben nog wel even terug gegaan om Kohtje´s opmerking te lezen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. En ik moet zeggen dat ik met daar, hoewel ik een dame ben (nou ja?) toch ook wel een beetje in kan vinden.Hoewel ook ik te maken heb met maandelijkse ongemakken denk ik daar bij voorkeur niet te veel over na, en praat er ook niet uitgebreid over. Het hoort erbij, zoals wel meer ongemakken, en is voor mij nooit een reden geweest om naar de fles te grijpen, want daar greep ik toch wel naar.Bikinilijnproblemen heb ik niet, aangezien ik nooit een bikini draag , overige naar mijn mening overbodige beharing scheer of wax ik weg, maar zijn geen onderwerp van gesprek, en de ontsierende neusbeharing waar ik tot mijn grote irritatie ook regelmatig last van heb zwijg ik bij voorkeur dood. :$Dat gezegd hebbende zijn mijn beschamende kenmerken dus bij deze gemeengoed, en hoef ik het daar verder niet meer over te hebben.Samen met Soothe ben ik inmiddels een nieuwe alcoholvrije dag gestart, die er veelbelovend uitziet met een zonnetje. Het plan is straks naar mijn stulpje te trekken, aangezien de volwassen zoons zo af en toe toch toezicht behoeven in verband met klachten over geluidsoverlast van mijn kersverse buurman. Het schijnt dat de muziek vorige week ietwat te hard stond. :$Wel vreemd dat ik daar van mijn vorige buren nooit iets over gehoord heb, noch van mijn andere buren.Afijn, ik wens jullie allen een fijn en vooral droog weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden