Spring naar bijdragen

Zondag 17 februari 2008

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jullie zijn schatten, echt waar. De felicitaties zal ik vanavond even aan J. laten lezen, als dat mag van jullie.
Pippi we zitten elkaar wel eens in de haren. Wat mij betreft een vriendschappelijke hand. En de volgende keer dat we het weer niet eens zijn: sommige naturen zijn niet altijd even gemakkelijk voor elkaar. Ik geloof ook best dat jij me het beste toe wenst, en ik hoop ook dat jij gelooft dat ik niks verkeerds in de zin heb. Je kan het gewoon maar even niet eens zijn.

Water ik geloof er nou helemaal niks van, dat je dat romantisch vindt. Volgens mij zit je me steil in de maling te nemen. :D

Hee kiddies, welterusten allemaal, ik ga er van tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: misschien een overbodige vraag aan jou, maar.... is het voor jou mogelijk om met punten en hoofdletters te werken?? Begin van de zin een hoofdletter en eind van de zin een punt. Af en toe een regel leeg laten? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind jouw berichtjes altijd te kunnen volgen. Vaak kan ik me heel erg moeilijk concentreren op jouw schrijven en dan snap ik het allemaal niet goed en... dan reageer ik ook maar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza: je spreekt vaak over een sponsor. Heb ik altijd als een idiaal gezien. Al die jaren dat ik bij AA was heb ik nooit iets over een sponsor gehoord. Je ziet het wel eens in films en zo. Een sponsor, iemand die je goede raad geeft . Je door moeilijke situaties heen sleept. Die werkelijk betrokken is. Maar volgens mij is dat een hele zware opdracht voor een sponsor. Kan je me er meer over vertellen. Interesseert me mateloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: niks bezatten joh. En vervelende PB'tjes vind ik ook maar niks. Wat een gedoe allemaal.
Ellendiger is wat er nu bij jou speelt. Gewoon verschrikkelijk. Kop op, wat hebben je kinderen eraan als ma zich ook nog eens bezat. Sta er boven en laat je niet kapot maken door een rare ex.
En je kan het niet iedereen naar de zin maken. Onmogelijk. Denk na wat je zelf wil, blijf bij jezelf en als die anders dat niet zint, nou jammer dan. Jij bent jij. En zonder die zooi, kan je de problemen veel beter aan. Allee Pippi, je gaat zo goed. !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, ik stel je bijdragen juist altijd erg op prijs! Ze zijn altijd overdacht en zuiver!
Niet teveel terugtrekken hoor, en dat geldt voor jou ook Soothie!

Bovendien leven we altijd plaatsvervangend mee met de anderen, vaak als de anderen het moeilijk hebben, maar in jullie specifieke geval omdat jullie gelukkig zijn met elkaar, dan is het toch dubbel zo leuk meeleven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik denk toch dat veel 'gipsvluchten' meer het gevolg zijn van het après-ski-gebeuren.
..
....
......:)......
............../&\.
............................
...............................:).
....................................^^....
.................................................:)...
............/$\........^^^^........................
...............................()()().....................:)....
....^^.........^^^^^..............^^^^........................................:)..finish

:) Ik heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Ziza

Of ik moet eerst van mijzelf leren houden...ook zo een killer van mensen...als ik wil weten hoe het gesteld staat met mijn "zelf-liefde" kan ik dat meten aan de compassie en begrip en liefde die ik voel voor anderen...en ik heb van mensen leren houden in AA...een aantal mensen uit de AA hebben mij letterlijk laten zien wat het WERKWOORD(=aktie) "houden van" is... door mij thuis uit te nodigen , door voor mij te koken , door naar mij te luisteren , mij eerlijk te vertellen als ik uit mijn nek zwetste , door mij te bellen als ik weer eens verdwenen was...altijd vrijblijvend...

"Houden van" is een werkwoord... het is een aktieve energie...die ik kan uiten door complimenten , hoffelijkheid , begrip , inlevingsvermogen , geduld , fysieke aanrakingen , zwijgen wanneer nodig en vooral te luisteren etcetc...

Mooi gezegd Ziza :)
Ik heb ook veel steun van mensen binnen de AA gehad en die hoop ik nu ook weer te krijgen.
Zal nooit vergeten dat hoe ellendig ik me ook geestelijk en lichamelijk voelde, ik toch een jaar lang elke zaterdag stond te schilderen in een school voor geestelijk gehandicapte kinderen. De muren binnen konden wel een kleurtje gebruiken; grijze baksteen..bwah. Op aangeven van mijn sponsor ben ik aan die klus begonnen en die man heeft mij er doorheen gesleept. Gottogot, wat zat ik in mijn kop in die tijd, ik maakte mezelf ziek met m'n gepieker. Stond toen trouwens al wel een tijd droog (midden jaren negentig).
Door dat schilderen en het meewerken aan de leuke afbeeldingen die ook op de muren werden gemaakt fleurde ik helemaal op. Het enthousiasme van de kinderen was ook fantastisch.
Hij had precies in de gaten hoe belangrijk deze zingeving voor mij was, de slimmerd. Ben hem daar dus dankbaar voor. Zal hem weer eens bellen trouwens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga slapen. Bedankt voor jullie gezelschap, daardoor ben ik ook deze avond weer doorgekomen.
Het was weer een drankfestijn hier vandaag, maar ik heb er eens minachtend naar gekeken.
Die mensen die hier op bezoek kwamen zagen er ook niet uit zeg, van die verlopen gezichten.

truste allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb geen zin om weer in dat verleden van mij te duiken
sommige mensen hebben het geluk dat ze naar school kunnen gaan zijn en hier door weten waar puntjes commas en weet ik veel wat waar hoort , ik heb deze kans nietgehad dus sorry dat mijn mails niet begrijpbaar zijn .
maar ik kan koken als de beste :-))
en uiteraard zit ik ondertussen weer in dat verleden :devil:
ben ik hier boos om neen maar iedere keer opniuw doet het wel pijn
ik ga slapen hoop dat ik niet van puntjes commas en weet ik veel wat droom ;)
ps an het is niet tegen jou gerricht want ik weet heel goed dat het mijn eigen pijn is welke boven komt en dus aan mij om aan deze pijn te werken
ach ja het vraagt mij al veel inspanning om op een deftige manier te schrijven zonder te veel fouten te maken dus mag ik aub blijven schrijven zoals ik gewoon ben ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pippi ik ben 100 % belgisch product ;)
maar ben op jonge leeftijd naar spanje vertrokken en mijn lieve ouders hadden liever hulp van hun kinderen in het restaurant inplaats van ze naar school te laten gaan , heerlijk toch dat je op die manier geen personeel hoeft te betalen
en ikke spreke goe vlaamze taal vrage maar aan mensen die nare enschede gewezen zijn :-)
ik heb problemen ivm punten en commas gewoon omdat ik niet weet waar ze te plaatsen en eerlijk gezegt hoef ik he niet te weten ook koppie is al vol genoeg ;)
lieve luites ik duikel onder
slaapzacht aan iedereen
ach ja nu om 23 neem ik al de beslissing de volgende 24 uurtjes niet te drinken toi toi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...