ferry Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Har, Ik kweek hier geen stemming en niet iedereen, kun je hier een pb sturen.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 @Safi Tsja, doet er niet zoveel toe hoeveel je drinkt..het maakt het voor de ander (je man) wel moeilijk in die situaties te bepalen waar jij nu staat. Maar dat begrijp je zelf ook wel lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 quote: Originally posted by: ferryHar, Ik kweek hier geen stemming en niet iedereen, kun je hier een pb sturen. groet, Ferry. Is dit een antwoord? Goed, ik zal je een pb sturen, kijken of het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 quote: Originally posted by: ferryHoi Soothe en Anna, Ik kan me geheel inleven in jullie gevoel. Ik heb gisteren of eergisteren, ook al gereageerd. Ik heb ook niets met die lichaamsbeharing. Maar het is al een hele poos zo dat, de een alles mag zeggen(Benthe) en de ander niets, en meteen wordt ondergeschoffeld. Ik denk Anna , dat wij inderdaad in een gehele andere fase zijn aangekomen. En dat wij het goed kunnen zonder het forum. Maar ik heb wel zoiets, van ik heb mede door het bforum zo ver kunnen komen. En wil eigenlijk wel mensen die net beginnen steunen, maar het wordt je wel weer onmogelijk gemaakt, door iritaties, die je weer oploopt. Van iemand of iets. Ik ga nog eens denken, wat ik ga doen. En Soothe, gewoon schrijven waar je bent. Lees ik liever dan harsen op intieme delen. Want dat zegt meer over intelligentie. groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Sorry, ik heb op de qoute knop gedrukt en zo dit bericht weer naar boven gehaald.was niet de bedoeling:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Dit forum is voor mij een mooie training in NIET reageren...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Ik begrijp wat je bedoelt HarEn ja waar sta ik?On a crossroad..op een kruispunt.... Ik kan niet aleen bepalen waar we heen gaan, maar een ding is zeker we gaan samendoor dik en dundoor regen en zonneschijnsnel of kortrecht of door de bochtals we maar bij de kruising van het levende rust vinden om op elkaar te wachtenom te zwaaien...hier ben ik...loop je mee?haast je nietneem de tijdmaar neem wel een besluitaltijd vooruit en nooit terugals je daar amen op kan zeggen dan wacht ik bij de crossroad..de kruising in ons levennaar andere tijdenmet angst in mijn hartmaar met de gedachte dat we er samen zullen lopenminder bang....(net, uit eigen hand) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Mensen, wij gaan eten, voor degenen die het straks ook gaan doen.eet smakelijk.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Klaar Ferry. Smakelijk eten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Mooi Saffie, je hebt talent. Klinkt erg idyllisch..ik hoop wel voor je dat de stoplichten op dat kruispunt op groen staan, anders wordt je nog aangereden op het zebrapad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Hahaaa..ze zijn ook nog naakt Spud en schamen zich nergens voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Har, dat is off topic;):huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Ik ga even tv kijken en voel me al weer wat beter in het midden van die warme naakte berg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 quote: Originally posted by: albertinaHar, dat is off topic;) :huh: Nee, Tina..niet off topic. Met naakt bedoel ik de naakte waarheid, die heb je nodig als je met elkaar-op-een-hoop (lees overhoop) ligt..pfff, heb het niet over een orgie hoor! ...sjezus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Har,Geintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Floortje: naar mijn weten is hier niks aan de hand hoor. Valt toch echt wel mee. Ik denk dat er een paar Gremlins nu HEEEEEEEEEEel hard zitten te lachen.In zijn algemeenheid: Er wordt wel eens gesproken over de ervarenen, ouderen, degene die 'al zo lang droog staan', ergens boven staan, het 'al weten', de beginneling 'die nog zoveel steun nodig heeft'...........................ik kan iedereen zeggen,na de nodige ervaring, dat al deze mensen met een vingerknip weer de beginneling zijn. Om werkelijk droog te blijven staan zullen we altijd weer terug moeten naar onze begin situatie. Het gevaar van terug val is namelijk erg groot. Ik ken niet de juiste cijfers, maar het percentage mensen dat werkelijk NOOIT meer terug valt is HEEL laag. Weet iemand hoe dat precies zit??Hoi Ziza! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Oeps, je zou bijna nog bang worden om te reageren. Soms vertel je niet genoeg, dan ben je weer te open, dan weer narcistisch (prima typering Ferry, ik zit hier dan ook de hele dag voor een levensgrote spiegel mezelf te bewonderen. Grappig dat je het zo stelt.) en dan is het weer dit of dat. Ik heb daar momenteel geen zin in. Voor zover ik weet kom ik hier om iets te leren van anderen, of iets kwijt te kunnen over mijn manier om van de drank af te blijven. Je kan het niet iedereen naar de zin maken.Toch wil ik even dank zeggen voor de tips wat betreft mijn hondenuitlaatstertje. Daar kan ik wel wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 An jij verwoord waar ik de woorden niet voor kan vinden.Je bent inderdaad zo weer terug bij af dat hebben wij helaas beiden mee gemaakt.Ik kan me ook storen als mensen steeds benoemen dat ze "al zo lang niet meer drinken".Mij maakt het niet uit hoelang iemand niet drinkt,het gaat om de intentie niet te drinken,en niet om hoelang je niet drinkt.En ja de vingerknip terug bij af,is vaak dichterbij dan men denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 quote: Originally posted by: AnFloortje: naar mijn weten is hier niks aan de hand hoor. Valt toch echt wel mee. Ik denk dat er een paar Gremlins nu HEEEEEEEEEEel hard zitten te lachen. Dat denk ik ook An, daarom kunnen we dat gedonder hier niet hebben.Over terugvalpercentage: zo'n 96%. Is wel bemoedigend, mag je tenminste nog één keer met gerust hart tegen de lamp lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Hallo Allemaal,Ben niet heel erg actief op het draadje aanwezig, maar lees wel regelmatig mee. Heb sinds mijn terugval van afgelopen donderdag weer een paar heerlijke sap/spa-dagen achter de rug en sjonge, wat voelt dat goed! Komt dan ook nog dat heerlijke zonnetje van vandaag bij, waar ik ff heerlijk in heb liggen slapen in mijn winterjas/tuinstoel, zaaalig.Fijna avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 van horen zeggen he 5% van de mensen die bij AA komen blijven nuchter en nu ga ik spoedig naar spoed kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Zo is dat, An. Of ik nou een dag of een jaar niet drink, ik ben maar èèn glas verwijderd van de chaos.Trouwens, nog een tip, misschien heeft iemand er wat aan: ik heb het nog regelmatig dat ik bij het opstaan een hele duffe kop heb, net een soort mini-katertje. Als ik dan meteen een flink glas koel water drink, is dat gevoel na een minuut of vijf wel weg. Is dat uitdroging of zo? Zal er even bijvermelden dat ik volgens mijn X-en flink leed aan slaap-apneu (zelf heb ik daar nooit zo'n last van gehad... )tiepfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 An en Tina, daar kan ik me ook helemaal in vinden. Vorige week met mijn stiekeme slok maar weer gemerkt hoe dun die scheidslijn is tussen wel en niet drinken. Tuurlijk zijn die slingertjes en gelukwensen op het forum leuk als je weer een mijlpaal hebt gehaald. Maar ik heb ook van mensen gehoord die al 10 jaar niet meer dronken en weer voor de bijl zijn gegaan. (Ja sorry Albi, jij dus eerder ook, maar ik hoorde toevallig van mijn nichtje gisteren, dat haar vader, de ex van mijn zus dus, na 10 jaar droog, weer helemaal aan de jenever is.) Dus ik heb ook niet zoveel op met hoelang iemand al niet drinkt. Of dat iemand die al veel langer niet meer drinkt, wijzer zou zijn dan iemand die nog maar een week is gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 quote: Originally posted by: waterZo is dat, An. Of ik nou een dag of een jaar niet drinkt, ik ben maar èèn glas verwijderd van de chaos. Trouwens, nog een tip, misschien heeft iemand er wat aan: ik heb het nog regelmatig dat ik bij het opstaan een hele duffe kop heb, net een soort mini-katertje. Als ik dan meteen een flink glas koel water drink, is dat gevoel na een minuut of vijf wel weg. Is dat uitdroging of zo? Zal er even bijvermelden dat ik volgens mijn X-en flink leed aan slaap-apneu (zelf heb ik daar nooit zo'n last van gehad... ) Hoeveel drink je de dag door en rook je?Ik heb wel eens een rookkater; ik drink wel erg veel de dag door heb ik ook zeker nodig om mijn lijf te reinigen. Potten thee met verse gember erdoorheen..hummm en warme chocomel drink ik nu ook veel. Verder nog frisdranken zonder suiker vermengt met wat water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden