Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Houtje, wanneer heb je nou eens genoeg gedaan? Ik dacht altijd dat ík veel aankon, maar jij spant de kroon! Kan je nog wel slapen, of ben je te hyper?
Ik ga het maar wel proberen, slapen dan. Kl@tedag gehad, net of ik een hele flinke kater had. Bankhangen dus. Morgen beter.
Mooie dromen!

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Karinneke, gefeliciteerd!
Latertje voor mij maar kom nog even binnenvallen. Stond vanmorgen met een rothumeur op.. owowow.. echt zo van.. laat maar, wordt niks meer vandaag, gelukkig na het hardlopen was dat aardig opgeknapt, zo zie je maar dat beweging een goeie remedie is tegen ochtendhumeuren...

rommeldag gehouden en vanavond bij mijn ouders gaan eten... zij aan de wijn en ik aan de fris.. ach, als je niet drinkt dan zie je meer he, hoe mijn vader toch al zeker 2 a 3 sherry's op had voor het eten en meer dan een halve fles wijn bij het eten. Toegeven, daarna gaat hij aan de koffie.. dat had ik weer niet gekund.. was ik na de koffie doorgegaan! Toch kan ik het wel beter handelen al heb ik met afruimen wel even aan de wijnglazen geroken hihihi.. moest effe! Alleen jammer dat er qua fris nooit meer in huis is dan spa rood en jus d'orange.. niet mijn favo drankjes, De rest van de ijskast staat vol met wijn en bier. Morgen gaan ze samen eten met vrienden van de kerk en hadden ze de boodschappen al in huis gehaald, ik telde zeker 3 dozen wijn, veel bier en ergens tussen al het zuip en vreetwerk het ondergewaardeerde alcoholvrije, 4 flessen-pakken.. jaja, ik ben op onderzoek uit gegaan!!

maar ik heb het dus droog gehouden behalve dan een klein snuifje aan een glas rooie wijn, vies hoor! en ook ik ga mijn voorverwarmde bedje op zoeken!

trusten en tot mrogen maar weer!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...