Spring naar bijdragen

dinsdag 11 maart 2008

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfffff...het was weer gezellig (maar niet heus) :(
Jammer van dit gedoe vanavond is toch dat het zoveel energie en tijd kost op een forum om de knoop te ontwarren, áls dat al lukt.
In het geval van RV was een arm om haar heen misschien de juiste remedie geweest. Misschien moeten we daar de volgende keer maar rekening mee houden om als iemand zo verbitterd is naar andere hulp te verwijzen en juist niet ertegenin gaan.
Zo, en nu:

WIL IK EEN KNUFFEL VAN JULLIE ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!! :musicnote::heart:

JULLIE KRIJGEN ER IIG EEN VAN MIJ :present:B):heart:

Kan ik tenminste rustig naar bedje toe...;):lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor,
proficiat met je vriend! :musicnote:

Ik ga uitloggen en enigzins op tijd naar bed.

Charlie sterkte morgenavond/-nacht met werken.

Anderen welterusten en laat het gaan!! Niets is het waard te gaan drinken. Ik heb er weer een droog dagje bij, ik hoop dat velen hier weer een dagje erbij mogen tellen.
Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
Slaap lekkerrrrrrrrrrr

Vie,
En dan dacht ik dat een frietduwer voor particulieren pas ontworpen was.

Floortje,
Is je vriend jarig of ben je gewoon zo blij met hem. In beide gevallen: :heart:

Anjo,
:present:

Soothe,
:rose:

Har,
Vangen die knuffel. En denk er nu maar niks bij! ;)

Gem,
Slaap ze (of had ik dat al een keer gezegd vanavond?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiden, mannen ook,

Trees heeft even een paar dagen alleen meegelezen. Niets persoonlijks, maar er waren wat dingetjes die zó hard bij mij binnenkwamen (onbedoeld door de schrijverd hoor!) dat ik dacht: ik ga eens een paar daagjes mijn gevoelens goed op een rijtje zetten!

Niets gedronken dus, gewoon even in mezelf gekropen!
Maar ik kom zeker weer terug!

Veel liefs ondertussen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond ik mijn slingers bij het afsluiten!! :) Bij deze alsnog. De andere mededelingen heb ik maar gewist als zijnde mosterd na de maaltijd.......

Corinne,
11 maanden, waarvan ruim 1 zonder Refusal!!!!! Gefeliciteerd!
:heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:

Blacky,
4 maanden alweer!! Voor mij ben je echter veel langer droog!!! Proficiat!!
:present::rose::present::rose::present::rose::present::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose::present::rose:

Ziza,
Gefeliciteerd met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang droog staan!!!
:light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::):light::)

Aangepast: een mededeling niet gewist die ik al eerder geplaatst had!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har een heel grote dikke vette knuffel, ik denk dat je een wijs woord hebt gezegd toen je opmerkte dat sommige mensen beter een knuffel kunnen gebruiken als ze zogenaamd hard reageren.
Ik ben vanavond toen ik het las (was wel een hele klus zeg, ineens vijf bladzijden verder) wel boos en verdrietig geweest, maar toen dacht ik ook: ach, wat heeft het voor zin om je iets negatiefs aan te trekken. Waarschijnlijk zit daar een heleboel leed achter. En ik denk dat je dat goed hebt gezien Har, en ook anderen.
Ik ben uit bed gekomen omdat ik de zenuwenvreethonger heb en ben spaghetti aan het koken.
Nou, dat is beter dan drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...