charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Hoi Soothe....je mist Anna zeker wel op MSN....of is de PC weer gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Soothe, doe jezelf een lol en sla dit draadje over.Gewoon lekker gaan slapen want het draadje van vandaag leidt tot niets. Welterusten !!!!XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Pfffff...het was weer gezellig (maar niet heus) Jammer van dit gedoe vanavond is toch dat het zoveel energie en tijd kost op een forum om de knoop te ontwarren, áls dat al lukt.In het geval van RV was een arm om haar heen misschien de juiste remedie geweest. Misschien moeten we daar de volgende keer maar rekening mee houden om als iemand zo verbitterd is naar andere hulp te verwijzen en juist niet ertegenin gaan.Zo, en nu:WIL IK EEN KNUFFEL VAN JULLIE ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!! JULLIE KRIJGEN ER IIG EEN VAN MIJ Kan ik tenminste rustig naar bedje toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Floor,proficiat met je vriend! Ik ga uitloggen en enigzins op tijd naar bed.Charlie sterkte morgenavond/-nacht met werken.Anderen welterusten en laat het gaan!! Niets is het waard te gaan drinken. Ik heb er weer een droog dagje bij, ik hoop dat velen hier weer een dagje erbij mogen tellen.Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Ha, Houtje, ik heb net ook iemand ervoor gewaarschuwd, per pb dan:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Slaap lekker, Har en Gem:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Marjo,Slaap lekkerrrrrrrrrrrVie,En dan dacht ik dat een frietduwer voor particulieren pas ontworpen was.Floortje,Is je vriend jarig of ben je gewoon zo blij met hem. In beide gevallen: Anjo,Soothe,Har,Vangen die knuffel. En denk er nu maar niks bij! Gem,Slaap ze (of had ik dat al een keer gezegd vanavond?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Meiden, mannen ook,Trees heeft even een paar dagen alleen meegelezen. Niets persoonlijks, maar er waren wat dingetjes die zó hard bij mij binnenkwamen (onbedoeld door de schrijverd hoor!) dat ik dacht: ik ga eens een paar daagjes mijn gevoelens goed op een rijtje zetten!Niets gedronken dus, gewoon even in mezelf gekropen! Maar ik kom zeker weer terug!Veel liefs ondertussen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Pippi,Maar die bitch wil ik nog effe niet kwijt!Hier: een aai over je bol!Zien jullie wel: alles piekfijn met Trees!Je bent goed bezig. Heb je nog tips voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Pip, ik heb ook zulke dingen gedaan en ook gedreigd om te gaan............maar dat was eigenlijk meer een kreet om hulp!!En die hebben we haar vanmiddag aangeboden, toch? Verwijt jezelf aub niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Vond ik mijn slingers bij het afsluiten!! Bij deze alsnog. De andere mededelingen heb ik maar gewist als zijnde mosterd na de maaltijd.......Corinne,11 maanden, waarvan ruim 1 zonder Refusal!!!!! Gefeliciteerd!Blacky,4 maanden alweer!! Voor mij ben je echter veel langer droog!!! Proficiat!!:present::rose:Ziza,Gefeliciteerd met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang droog staan!!!:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Aangepast: een mededeling niet gewist die ik al eerder geplaatst had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Ik ben het met Gem eens: geen alcohol!!Het was een ervaring van mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Gem,Die hang ik nog gauw op!Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Ik weet niet meer of ik iedereen al gefeliciteerd, dus bij deze nog maar een keer!!!!Hoi Trees!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Hoi allemaal, ben bij blz. 8 dus ik zeg maar alvast HALLO! Vandaag gaat het me lukken!! dag 1 is lastig, maar niks in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 He An, hoi!!!!Op naar dag 2!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 An,Sla dan over tot en met blz. 18, er heeft een onaangename discussie plaats gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 't Is volle bak hier, we zijn met zijn 15! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Jongens, ik ga ook uitloggen, om 7 uur gaat het wekkertje weer, mag ik lekker oppassen ot een uurtje of 3, dan ff shoppen, huis aan kant en hoppa, het nachtleven in.....hihiWelterusten alvast voor de nachtbrakers, niet te veel dromen over vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 ben benieuwd wat het langste draadje ooit was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Nou we scoren heel aardig met 15 ingelogden zo laat...........en het draadje staat op 413 (nu 414). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 447 is toch nog het record zo te zien. Op woensdag 16 januari Blacky was jarig en tja............die moest zooooooooooo uitgebreid gefeliciteerd natuurlijk !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Har een heel grote dikke vette knuffel, ik denk dat je een wijs woord hebt gezegd toen je opmerkte dat sommige mensen beter een knuffel kunnen gebruiken als ze zogenaamd hard reageren. Ik ben vanavond toen ik het las (was wel een hele klus zeg, ineens vijf bladzijden verder) wel boos en verdrietig geweest, maar toen dacht ik ook: ach, wat heeft het voor zin om je iets negatiefs aan te trekken. Waarschijnlijk zit daar een heleboel leed achter. En ik denk dat je dat goed hebt gezien Har, en ook anderen.Ik ben uit bed gekomen omdat ik de zenuwenvreethonger heb en ben spaghetti aan het koken. Nou, dat is beter dan drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 Laat ik dan alvast iedereen die gaat slapen een goede nachtrust toewensen met het 417de bericht van deze draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2008 7 februari of maart of zo 2007 ik ben het alweer kwijt geloof ik, ruim 500 postings.O ja Vie, was jij ook boos? Ik was eerst heel boos, en later heel rustig. Wat een vooruitgang hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden