sunnyamelie Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Heeft iemand misschien ervaring met alcohol in combinatie met fluoxetine? Ik reageer hier namelijk heel heftig op en heb last van blackouts. Graag ervaringen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Sunny misschien kun je die vraag bij ditjes en datjes de dagdraad beter stellen, daar zijn we n.l. de hele dag, en krijg je meer reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Welkom Sunny, ik hoop dat je antwoord krijgt,waar je wat aan hebt en ook aan dit forum dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hoi Sunnyamelie,Ook een warm welkom van mij. Je wachtwoord staat nog steeds onder elke bericht.Om veiligheidsredenen zou ik je adviseren om dit bij je profiel aan te passen.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hay Sunnyamelie welkom.Las je ookal op een ander draadje maar hier misschien antwoord op je bovenstaande vraag.Alcohol en medicijnen is nooit een goede combinatie, het ene versterkt het andere, had je zelf ook wel kunnen bedenken, toch.Dat je elke dag in de kroeg zit helpt ook niet echt om te willen stoppen/minderen.Zou om te beginnen eerst maar eens je levens-styl veranderen en verder schrijf je dat je partner naar de verslavingszorg gaat, waarom ga je niet gelijk mee ! mooier kan tog niet, samen hulp aanvaarden, elkander steunen in de strijd, hoe sterk wil je staan ?!Begijp me goed, ik bedoel dit niet rot maar je moet wel even wakker worden.Succes bb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden