Spring naar bijdragen

vrijdag 14 maart 2008

Mai

Aanbevolen berichten

Oei, ladies, ik hoop dat ik het niet was die jullie een beetje van de wijs heeft gebracht met mijn schrijfsels vanmorgen... dat was dus geheel niet de bedoeling!
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen doet wat-ie kan, en dat dat verschilt per persoon en per tijds-periode.
Ik vind juist dat iedereen hier zo goed zijn/haar stinkende best doet!
Struisvogel! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, Water! zeker niet! Jij bent eerder een vaste rots in de branding, of de nuchtere kapitein die de juiste koers weet uit te leggen.

'tis gewoon de frustratie, ik weet niet hoe ik nu verder moet...
(dat kon ik dus ook in 12 woorden zeggen :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,
Op de terugreis heb ik daar kennelijk mee in een totaal verkeerde houding gelegen. Anders weet ik het niet. Maar dat is nu bijna 2 weken geleden en hij doet nog steeds op zo een rare manier pijn. Halverwege de middag begint het en dan tegen het avondeten zit het tot in mijn hand die rood en opgezet wordt. Lijkt wel of ergens iets wordt afgekneld. Heb dan ook veel minder kracht en dan gaat het ook nog tintelen. Tinteling zoals je voelt wanneer een 'slapend' been 'wakker' wordt. Lastig dus. Gelukkig kan ik heel veel met links doen.

Goed bedoeld geklets, goed bedoeld gezelschap houden. En omdat het allemaal met beste bedoelingen gebeurt, voel ik me schuldig als ik van je hoeft niet te blijven. Ze kijken dan zo beteuterd. Ik heb daar ook moeite mee.

Spud,
Nog niet zo lang geleden las ik dat ook een gebrek aan vitamine B1 met depressie en stemmingswisselingen te maken heeft. Ik slik nog altijd vit. B1. Ik eet gezond en slik ook nog multi-vitamininen en mineralen, waaronder zink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Marjo, da's lief gezegd, maar ik rommel ook maar wat aan hoor. Misschien zit ik nu even op de plus, dat zou kunnen. 't Is altijd een golfbeweging he, niet vergeten.

Pip, die eieren kun je dus niet missen straks met Pasen... :D is er in ieder geval èèn ding duidelijk joh ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, ik kan me voorstellen dat dat er flink heeft ingehakt.

Water, ja, ik dein toch nog maar weer even mee op die golven! Bedankt!

Monsters slapen nooit, ik ga maar eens naar bed en word vanzelf weer wkker...

Corinne, twee weken is wel lang, dacht ik. Lastig meid. Rustig aan dan maar :D

Ik heb mijn trigger ook al, ja jullie wisten het natuurlijk al, maar spuit 11 moest er zelf ook nog even achter komen... sport!!!
En een etentje met de schoonfamilie, zondag! Oei...

Trusten lui, hou vol, geef niet op!
Uiteindelijk zal het beter zijn.
Ik buig nog even met Soothe z'n bamboe mee... pffff!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
Wat klinkt dat bekend in de oren.
Voor je omgeving ben je veel veranderd. Zelf de weg kwijt in jezelf. Jezelf niet herkennen. Onbegrip om je heen omdat je moe bent of juist overloopt van ongebreidelde energie.
't Is bijna een spiegel die je me voorhoudt.
Mijn lijf is op, uitgeleefd. Draaiend op de alcohol draafde en draafde ik maar door, net als jij, net als velen hier. En dan stoppen en alles zien zoals het is (geworden).
Ik moet opnieuw leren leven, leren omgaan met mijn gezin. Ik moet veel rusten, kan niet anders.
Gelukkig heb ik nog wel een aantal mensen om me heen die proberen begrip te hebben en een die het echt begrijpt.
Zelf vind ik het nog altijd prettiger om nuchter op de bank te hangen dan met een paar liter wijn op.
Laat mensen maar zeggen dat ik lui ben. Ik weet dat ik moe ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het moment zit er een beetje een wolk voor dat zonnetje Pippi...
Ik kan alleen nog maar bezig zijn met werk zoeken waardoor ik me ontzettend moe en mat voel.. Ontspannen lukt me niet zo goed, omdat ik in m'n hoofd dan toch bezig ben met het idee dat ik dan wel eens vacatures zou missen..
Heb me vandaag een verplichte sollicitatievrije dag opgelegd want anders was ik echt ff gek geworden..
De stand deze week is 2 afwijzingen, zou er bijna een complex van krijgen.. Maar gelukkig lag het aan het feit dat ze intern al een oplossing hadden gevonden dus geheel buiten mijn ikje.. :D En 4 lopende zaken. ;)

Ik wil eind volgende week weg zijn en dat gaat me lukken ook!!! Al moet ik het vervelendste werk doen maakt me op het moment niet meer uit. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed hè dat er ook nog domme Hollander moppen bestaan! :D

Over die vit. B trouwens, dat had ik heel in het begin ook gelezen... Tjonge ik wist niet dat er zoveel B vitamine waren!! Blijkbaar zit daar ook weer verschil in welke je mist.. De B complex bruis van het kruitvat is trouwens ook heel erg lekker als frisdrank. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,
Pas op! Vorig jaar zomer ben ik bijna overspannen geraakt van al dat gesolliciteer. Omdat ik een pracht van een CV heb en mooie brieven schreef, werd ik ook geregeld uitgenodigd. Soms wel drie gesprekken in een week. Iedere keer opladen om dan later te horen dat ik het net niet geworden was.
Gelukkig kon ik het hier allemaal van me afschrijven.
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aanhouder wint zeker! :D Maar het vergt soms wel een geduld en energie van je hoor!
Ik wist niet dat ik per dag zoveel kon zeuren en zeiken.. Bah, vind ik geen leuke eigenschap van mezelf..
Die brief van de winkel is gestuurd en ik heb er ook een stuk van jou bij gedaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Corinne.. Dat gevoel had ik gisteren dus ook.. Er kwam geen fatsoenlijke brief meer uit m'n handen en de motivatie was ook ver te zoeken.. Had echt zoiets, straks heb ik een baan en dan moet ik me ziek melden om ff weer bij te tanken!
Vandaag zei iemand tegen me, "je moet ook ontspannen" Nou ik dacht dat ik bijna flipte! Hoezo ontspannen? Wist niet eens meer hoe ik dat moest doen..
Vandaag intussen wel een beetje gelukt maar de druk van het solliciteren blijft toch in m'n achterhoofd hangen..
Hoop dat het morgen beter lukt. Dan ga ik tegels bikken, verstand op nul en ff afleiding met vrienden.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

So hee Gem! De warmte straalt hier van m'n beeldscherm af! :D

Dat zou echt een giller zijn hè Pippi als ik aangenomen word. :D:D:D
Wat zeuren betreft.. Ik geloof dat ik dat niet van mezelf mag maar toch doe ik het steeds. Hoezo laat ik me niet bepalen? Zelfs niet door mezelf! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voelde me de hele week wel een hele grote zeur hoor!
Niet alleen hier, maar ook tegen anderen. het moet er soms gewoon uit, terwijl ik me tegelijker tijd ervoor schaam. Gewoon een grote meid zijn! Terwijl je je af en toe ook heeeeeel klein voelt......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...