Spring naar bijdragen

vrijdag 14 maart 2008


Mai

Aanbevolen berichten

Goedemorgen forum!

Omdat het slapen wederom niet is gelukt, ga ik ook vandaag gewoon maar weer door.
Heb de hele nacht (ja duhuu) zitten googelen naar allerhande therapieën...

Dani, toen je zei dat ik maar twee versnellingen ken, ging er wel een lichtje branden.
Maar goed, er zijn nog véle dingen waar ik aan kan en wil werken..

Vandaag ga ik loopschoenen halen (ik doe het gewoon).
Slaap niet tussendoor, dus lig er vanavond bijtijds in...:D
Dan morgen eens wat beweging zien te krijgen in dit uitgewoonde lichaam!

Mensen voor wie gaan werken; veel plezier en; het is straks alweer weekend!

Voor de rest; geen idee wat voor weer het wordt, maar probeer ook even lekker buiten te wandelen!

Hier fluiten de vogels al!
Het eerste kind zal zo wel wakker worden, dus nu na de (bambu) koffie maar weer verder aan de thee!

Maak er wat van vandaag. Ik laat de eerste zeker-weten staan! Jullie ook?

Zo, nu eerst eens wat klei naar binnen gieten...
en de wekker uit zetten! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo mensen, Nok Nok Nok,

Ik ben ook nog een beetje slaperig sliep om 01.00 uur nog niet, teveel prikkels gisteren overdag verzameld.

Maar ik heb een drukke dag voor de boeg dus dat houdt me wel op de been.

Vandaag is dé dag om er wat van te maken, ik ga ervoor !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,

Je hebt nog een bericht van me tegoed maar ik moet even goed nadenken over het antwoord op je vraag. Ik snap het probleem heel erg goed, in deze stressvolle tijd (ook voor mij) is het goed als we van elkaar tips krijgen en kunnen leren. Misschien is mijn voordeel dat ik al zoveel langer bezig ben, en is dat de sleutel. Ik ga erover nadenken, maar weinig tijd vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen: nou ik heb geslapen als een otter. En probeer er vandaag een goede dag van te maken.
En dus niet drinken. Mezelf niet gek 'laten' maken en rustig aan doen.


Marjo: zo op de vroege morgen draaien je hersens op volle toeren. Toch maar een beetje rustig aan doen. Om tot rust te komen kan je beter weer wat rustige dingen doen. Wat voor therapie zoek je?

Houtje: vandaag een drukke dag, sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ADBers,

Na het draadje van gisteravond te hebben gelezen wordt ik nu boos!
Niet op jullie hoor!!!!!
Maar op het huidige systeem van de ziektewet.
Anderhalf jaar geleden ben ik in een zware depressie beland, de depressie was ook nog eens
in combinatie met een burnout.
Ik het huidige systeem MOET je aan het werk blijven, welliswaar niet voor 100%, maar
toch een gedeelte.
In mijn geval was dat 50% en daardoor heb ik het idee dat ik niet de gelgenheid heb gehad om goed te herstellen.
In deze periode moest ik mij letterlijk naar het werk slepen, en dat was afschuwelijk!!!
Gelukkig heb ik door mijn dagbehandeling van een aantal jaren geleden wel een aantal handvatten
die ik kan gebuiken, dat heeft het wel een klein beetje makkelijker gemaakt.
Ondanks alles ben ik verdrietig en boos dat ik niet de gelegenheid heb om goed te herstellen,
je moet gewoon werken en alle zeilen bijzetten om overeind te blijven.
De gelegenheid om goed beter te worden is met het nieuwe stelsel geheel onmogelijk.
Ik lees dan dat sommigen onder ons niet hoeven te werken en dat graag willen (kan ik me ook wel voorstellen)
Het is NIET ALS AANVAL bedoeld, maar ik zou soms graag met jullie ruilen, gewoon om alles in
mijn eigen tempo te kunnen doen.........
Nu merk ik dat ik erg veel energie kwijt ben aan het reintegreren op mijn werk, daardoor blijft er zo weinig tijd over om aan de leuke dingen van het leven te werken.
Achteraf denk ik dat het maar goed is dat ik mijn voet had gebroken, toen had ik in ieder geval een aantal weken echt rust, alhoewel, het moeten werken ook af en toe als een
donderwolk boven mij hoofd hing.
Deze gedachte kwam al bij mij op door de posting van Soothe over Anna, die ook gewoon aan het
werk moet, en ook alle zeilen moet bij zetten voor haar kids huishouden en alle andere zaken.
Ik durfde er niet zo goed over te schrijven, maar doe het toch, ik wil er immers niemand mee voor
het hoofd stoten, maar het lucht mij toch wel op het hier neer te schrijven.
Tja het blijft dubbel, de één wil graag werken de ander even liever niet......(Liever niet is tijdelijk)
Lieve mensen, nogmaals het is niet om jullie te kwetsen ik moet het gewoon even kwijt.
En ik kom er wel hoor, ik wordt echt wel weer de oude Tina, maar het kost wat meer tijd.
En ik ben al een heel eind gekomen, ik laat me niet zo snel "kisten", de drank weer laten staan is al
een groot onderdeel van mijn weg naar herstel.
Doorgaan op de ingeslagen weg zal ik zeker, maar momenten als deze, zullen er toch nog af en toe zijn.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe en hoop dat jullie mijn posting een klein beetje begrijpen.
En natuurlijk laat ik de eerste weer staan vandaag, doen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: ja het moeten werken. Ik kan onmogelijk NIET werken want dan kan ik mijn werk verder wel vergeten. En ons gezin is mede afhankelijk van mijn inkomen. Ik heb het gevoel dat ik door moet gaan totdat ik omval.

Pippi: hoop voor je dat je hormonen zich eens gaan gedragen vandaag. Overspelige hormonen krijg je alleen maar tot rust door rustig aan te doen.
Ik ga zo ook eens een beetje poetsen. Afgesproken om dit samen te doen. Niet teveel, gewoon een beetje.

Har en Dani: onder de indruk van jullie verhalen van gisteravond. Het verschil tussen burn out, overwerkt, overspannen etc.
Har ik ben weer gaan drinken middenin die drukte. Ik weet nog dat ik dood en dood moe was van de hele toestand en ik voorzag toen al wat er allemaal nog zou komen.
Ik ben gaan drinken om maar door te kunnen gaan, ja zo was het.
Ik zag geen andere weg, wilde aan alle verplichtingen voldoen.
Als ik had gedurfd had ik een aantal zaken gewoon stil moeten leggen. Maar ik ging door en door.
Door het overlijden van een aantal dierbaren viel een groot stuk zorg weg en toen pas kon ik de stap nemen om wat aan mijn drank probleem te doen.
Augustus vorig jaar dus.
Nu merk ik pas wat ik mijn lijf heb aangedaan en voel me tien jaar ouder.
Moe, krakkemikkig.
Ik ben ongeduldig en vraag me af wanneer ik weer de 'oude' ben.
Het constant aangeven van mijn grenzen wordt me niet in dank afgenomen.
Mensen blijven maar trekken en trekken en trekken.
Wat ben je ongezellig, je moet ook eens ontspannen, doe toch mee.
Aangeven dat je juist tot rust en ontspanning komt door gewoon thuis te blijven en te willen uitrusten wordt in deze maatschappij gewoon niet geaccepteerd.
Men wil je in sportscholen en op feestjes hebben, want dat is leuk.

Conclusie voor mij: ik moet me niet zo druk maken of mensen mij wel of niet leuk vinden, dan ben ik maar saai en niet leuk, niet sociaal en niet gezellig. pfff... en dat is dus heel moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je begrip Pippi,
Dat je moet toegeven dat je misschien wel wat zieker bent geweest,
maakt me toch wel een klein beetje verdrietig, daarmee heb ik het gevoel
dat je mij toch niet helemaal serieus neemt.
En afgekeurd wordt je niet meer tegenwoordig, dat is ook iets wat ik
helemaal niet wil!!!!(afgekeurd worden)
Het gaat mij alleen om het feit dat ik niet de rust heb gekregen die ik volgens mijn behandelaar
en huisarts dringend nodig had, het is nu helaas zo dat de bedrijfsarts daar over beslist en niet
je behandelaar.
Nou ja genoeg erover ik ga aan de dag beginnen en stofzuigen en dweilen en dan naar mijn werk,
vandaag een half dagje.
Dus pas om 13 00 uur beginnen.

Zin aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvlieg: ah ik zie nu je berichtje pas. PROFICIAT!!! dat heb je gister maar mooi voor elkaar gekregen! Harstikke knap. Vandaag dag 2 dus. Ik zit vandaag op dag 4....... doe je mee, niet drinken vandaag. Vandaag telt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

If the facts don't fit the theory, change the facts.

-- Albert Einstein


Ik wens iedereen een fijne dag... en niks moet... alles is een keuze...
De reden dat mijn leven er vandaag totaal anders uitziet dan 3 jaar geleden is omdat ik anders gekozen heb...de keuze om niet te drinken en te gebruiken heb ik niet en nooit gehad...ik ben verlost van die afschuwelijke mentale obsessie...
De keuze die voor mij werkelijk van levensbelang was om het anders te doen, te luisteren naar degenen die mij waren voorgegaan...

Als ik het woord moeten in mijn mond neem (en dat doe ik nog regelmatig) dan zegt mijn vriendin standaard "je moet niks , je kiest om dat te doen en meer niet , niemand dwingt je , houd op met zielige gepraat" ..... ik kan het woord moeten niet meer als excuus gebruiken...

Vandaag heb ik keuzes die ik 3 jaar geleden niet had...

Oke mensen,

Vandaag vlieg ik naar Londen om naar een conventie te gaan samen met 25 andere mensen die het zelfde pad bewandelen als ik... twee jaar geleden waren we met 8 mensen , verleden jaar met 12 mensen en vandaag met 25 mensen.... wonderlijk en gaaf...

Bid voor het cabinepersoneel want 26 (ex-) verslaafden gaan "gezellig" met z'n allen op pad hahahaha...
Sommige zijn 2 weken clean en anderen weer 8 jaar... een bonte mix van leuke mensen als ze nuchter en clean zijn...

Ik geloof in wonderen... en heb ze mogen meemaken en ik wil er nog veel meer meemaken...

Jullie zijn ook wonderen .. vergeet dat nooit... hoe donker het ook is....


Love and peace :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen... tsjongejonge ik slaap als een blok tegenwoordig. Heerlijk, maar het kost wel veel tijd he...

... en ik drink niet vandaag, dat nuchter blijven bevalt me veel te goed! ;)

Tina, ik herken jouw verhaal wel hoor. Ik ben "vroeger" ook wel overspannen/overwerkt geweest (de term "burnout" bestond toen nog niet) en zodra het weer een beetje ging, hup er weer tegenaan. Dat is deels druk van buitenaf, en deels karakter. En inderdaad, drank was op die momenten ook vaak een prima verdovingsmiddel, en een instant energie-bron... maar nooit een antwoord of een oplossing.
Heb mezelf dus geleerd om het me allemaal niet meer zo aan te trekken, ga de stress een beetje uit de weg en laat het allemaal wat makkelijker langs me heen gaan. Dat betekent dus ook dat mijn werkgever me de laatste jaren minder ambitieus vind, en dat er collega's zijn die over me heen klimmen... so be it.
De winnaar van een ratrace is nog steeds een rat...
Ik ga mijn leventje ook niet niet meer vergelijken met dat van een ander, als iets in mijn leven mij frustreert moet ik daar zelf iets aan doen. Ik kan niet verwachten dat een ander zich aanpast aan mijn denkbeelden, als daar iets wringt kan ik mijn denkbeelden aanpassen (of niet).
En het lijkt vaak zo makkelijk, hoe een ander het doet, misschien minder werken, meer tijd voor andere dingen of voor zichzelf... ik schrijf expres "lijkt", want het is vaak schijn. Iedere manier van leven, of omstandigheid waarin men zich bevindt, brengt zijn eigen stress met zich mee. Veel hiervan is een eigen keuze, bewust of onbewust. Ik kan vaak wel kiezen voor iets anders, maar als ik dan nadenk over de consequenties van die keuze laat ik het vaak maar voor wat het is. Als een ander er wel voor kiest, soit.
En soms overkomt het je gewoon, zoals jouw gebroken voetje. Dat dwingt je om het even anders te doen, en dan ga je er ook even anders over denken. De truuk is om sommige van die inzichten vast te houden op het moment dat je leven weer de (voor jou) normale gang van zaken hervindt...
Ik las pas ergens: "Ellende kan je overkomen, maar je ellendig voelen is een keuze". Daar sta ik steeds meer achter...

:present:

An: "Conclusie voor mij: ik moet me niet zo druk maken of mensen mij wel of niet leuk vinden, dan ben ik maar saai en niet leuk, niet sociaal en niet gezellig. pfff... en dat is dus heel moeilijk."
Je maakt het moeilijk omdat je dat dus laat waarderen door een ander. Als je het zelf zou waarderen, zou je er van kunnen genieten.
Toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahah An,
Nee ik laat de stofzuiger en dweil al een week staan, dus toch wel even kuisen ;).

Ziza,
Niets moeten is wel héél erg luxe hoor, maar ik zal mijn best doen!
Het voordeel is wel dat ik niet meer HOEF te drinken, toch?
Fijn weekend op de coventie!

Pippi,
:).
Jij ook een fijne dag hoor!

Water,
Dank voor je reactie, weer iets geleerd, ik ga de lat op het werk ook zeker
iets minder hoog leggen, dat is zeker!
Oefening baart kunst, het doet mij ook denken aan een uitspraak van mijn behandelaar,
"mensen met een groot verantwoordelijheids gevoel zijn de "uitverkorenen".
om in een burnout te raken."

Ik ben zo vroeg op de morgen weer reuze blij met jullie!
Het is fijn om hiet alles kwijt te kunnen en weer uit de reacties te leren.
Lang leve het forum!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
water


Je maakt het moeilijk omdat je dat dus laat waarderen door een ander. Als je het zelf zou waarderen, zou je er van kunnen genieten.


Toch?
;)



Hier moet ik dus over nadenken. Je schrijft dat ik het mezelf moeilijk maak doordat ik me laat waarderen door anderen. En dat zal wel zo zijn, maar dan weet ik nog niet hoe ik ermee om moet gaan. Jij geeft wel een oplossing: als je het zelf zou waarderen. pfff.. hoe doe je dat?
B.v. een hele vriendenclub , die nogal van feestjes houdt, incl. mijn man hadden het vaste voornemen mij over te halen om toch maar mee te gaan naar dit wel heel bijzondere feest. Ik moet mee, ik hoor erbij, waarom ga je niet mee etc. Dan leg ik rustig uit dat ik toe ben aan rust. Maar dat vinden ze dus onzin. Ik probeer dit dan echt naast me neer te leggen, laat me niet overhalen, maar het gevoel van tekortschieten prikt me. Zou het nu maar af en toe voor komen, maar dit gebeurd nogal regelmatig.
Ben benieuwd hoe jij dat ziet.

Ziza: een hele fijne reis!!!

Tina: ja lang leven het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ook daar is een spreekwoord voor (ja hoor, ik sta bol van de platitudes ;) ): "Always look after Number One". En die Nummer Eèn, dat ben jij. Als jij niet op jezelf past, wie doet het dan?
Als jij vind dat je die avond rust wilt, en dat is belangrijk voor jou, dan schiet je tekort naar jezelf toe als je dan toch naar een druk feest gaat omdat een ander dat wil. Dat die ander inspeelt op je groepsgevoel, en geen "nee" accepteert, dat is zijn probleem. Misschien doe je ook wel niet wat ze gewend zijn, misschien was je altijd wel makkelijk over te halen, en nu ineens niet meer? Huh? Dat is dus wennen, voor jou èn voor de ander...
Misschien, als je een paar van die feesten overslaat, voel je je weer lekker genoeg om er weer eens naar toe te gaan. Maar nu even niet! Dat is een keuze die jij maakt en een ander heeft dat gewoon maar te accepteren en te respecteren, daar moet je je geen schuldgevoel over aan laten praten.

Binnenkort heb ik ook een groot familie-feest, daar hou ik dus helemaal niet van, en het liefst zou ik ook gewoon wegblijven en van de rust hier thuis blijven genieten. Aan de andere kant, binnen mijn familie zijn wat medische problemen, en dat speelt ook in op het groepsgevoel. Ik ga dus wel, omdat ik op dat gebied wellicht nog een rol kan spelen waarmee ik wat kan doen voor een ander, en dat gevoel heb ik ook nodig. Ik sluit me al zoveel op, en ik vind van mezelf dat ik me wat meer sociaal op moet stellen. Dit feest is dus een prima begin daarvoor, ook al moet ik dan over een persoonlijke drempel stappen.
Dat zijn twee belevingen, waarin ik een keuze maak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen saam...

Gisteravond geen tijd meer gehad om iets te posten, werd pas 22.00 uur wakker..........
Vannacht was erg druk, ben dus verrot nu en duik er zo in.
Net nog even boodschappen gedaan, lekkere doos chocola voor mezelf gekocht.
Meestal is mn man al weg als ik thuiskom, dus wat doe ik, uit macht der gewoonte?????????
Juist, ik verstop die doos in het gootsteenkastje....:D :D :D

Nu, terwijl ik de PC aanzette, greep ik mis...............ik miste mn glas...s**t!
Heel even gedacht zal ik, tenslotte staat die open fles er nog steeds..............maar nee, toch maar niet, dus lekker aan de chocolade begonnen.

Tja, wat het werken in huis betreft, dat doe ik gewoon als ik de puf en energie heb, dus nu, terwijl ik echt aan het werk ben, doe ik echt alleen maar het hoognodige en als ik vrij ben wel wat meer, maar alleen als ik zin heb.
Vroeger was ik ook zo spic en span, maar mn kids hebben me dat wel afgeleerd.
Ik trek rustig de deur achter me dicht als het nog een troep is hoor en ga lekker ergens een bakkie doen, geeft vaak weer positieve energie als ik weer thuisben.

Verder wil ik fruitvlieg een :present: je geven voor zn eerste droge dag en dat er nog vele mogen volgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
charlie

Goedemorgen saam...




Gisteravond geen tijd meer gehad om iets te posten, werd pas 22.00 uur wakker..........


Vannacht was erg druk, ben dus verrot nu en duik er zo in.


Net nog even boodschappen gedaan, lekkere doos chocola voor mezelf gekocht.


Meestal is mn man al weg als ik thuiskom, nu niet, dus wat doe ik, uit macht der gewoonte?????????


Juist, ik verstop die doos in het gootsteenkastje....
:D
:D
:D



Nu, terwijl ik de PC aanzette, greep ik mis...............ik miste mn glas...s**t!


Heel even gedacht zal ik, tenslotte staat die open fles er nog steeds..............maar nee, toch maar niet, dus lekker aan de chocolade begonnen.




Tja, wat het werken in huis betreft, dat doe ik gewoon als ik de puf en energie heb, dus nu, terwijl ik echt aan het werk ben, doe ik echt alleen maar het hoognodige en als ik vrij ben wel wat meer, maar alleen als ik zin heb.


Vroeger was ik ook zo spic en span, maar mn kids hebben me dat wel afgeleerd.


Ik trek rustig de deur achter me dicht als het nog een troep is hoor en ga lekker ergens een bakkie doen, geeft vaak weer positieve energie als ik weer thuisben.




Verder wil ik fruitvlieg een
:present:
je geven voor zn eerste droge dag en dat er nog vele mogen volgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Charlie goed joh! Ja, dat verstoppen, herkenbaar. Ik zit nu stiekem te roken, boven, op de slaapkamer, zeer streng verboden. Ben de bovenboel aan het doen.

Water: heel helder je uitleg. Dat groepsgevoel ja, herkenbaar! Me gewoon niet laten opjutten.

Pippi: ik zie het, je ziet er heerlijk gekleurd uit, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik rook als ik nachtdienst heb ook stiekem op de slaapkamer, als ik een poosje wakker ben...
Leuke kleurtjes, Pip, ik gebruik nooit make-up.
Ik heb de mazzel dat ik afgelopen augustus verhuisd ben, dus mijn troepjes zijn allemaal al weggeknikkerd....moet alleen mn laatjes nog uitzoeken....Maar daar kijkt toch niemand in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen..ik heb gisteren en eergisteren en vandaag nog niet bijgelezen want ik ben gistermorgen bij het opstaan van de trap gevallen/gegleden en heb mezelf nogal pijn gedaan. Ik nam 1ste tree en toen gleed ik weg en kon me nog met 1 hand een beetje tegenhouden maar bonkte toch bijna helemaal tot beneden aan de trap met mijn bovenbeen de trap af. Die is nu dus ook heel mooi donker blauw en dik. Ik ging gelijk van mijn stokje en viel bijna met mijn hoofd tegen de tafel to de schrik van mijn man. Gisteren heb ik de hele dag op de bank gelegen met koude gel pakjes om het zwellen tegen te gaan en dat is gelukkig goed gelukt. Vandaag is het pijnlijk maar het gaat en ik heb mazzel gehad dat ik niet met mijn heup de trap af bonkte want dan was het nu vast heel wat pijnlijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,

Ik heb deze week wat van jou en de anderen geleerd.
Na mijn operatie was ik met 3 weken hersteld. Had me dan ook weer beter gemeld. Maar je
kent de regels wel van de Poortwachter. Ik moest van de bedrijfsarts langs de sportarts, om naar mijn schouder te laten kijken.
De klachten waren echter nagenoeg weg met acupunctuur. Van sportarts moet ik nu foto,s en echo laten maken en naar de fysiotherapie. Door haar getrek aan mijn gewricht is het alleen maar erger geworden.
Mag van haar de middagen niet werken i.v.m. loodschort. Minimaal eerst 6 weken.
Omdat ik het lullig vond om me weer 50% ziek te melden ,had ik voorgesteld om dan maar 16 uur administratief werk te doen.
Echter ze hebben maar 12 uur voor mij wat te doen.Voorstel was: dat ik dan elke week maar 4 vakantieuren in moest leveren. Dat kon ik dan wel weer inhalen als ik hersteld was.Wanneer dat zo is ,
hoop ik eerst weer mijn eigen uren te kunnen volmaken. Toen las ik van jullie dat als er geen eigen werk mogelijk is, ik niet hoef in te stemmen met andere klussen.
Heb mij dus weer 50% ziek gemeld. Samengevat: Door hun bemoeienissen van mijn schouder, heb ik weer meer klachten gekregen.Ik wacht nu even, totdat iedereen uitgemasseerd en getrokken is, en ga dan gewoon weer mijn eigen visie volgen. Ik denk dat ik dan spoedig hersteld zal zijn.
Ga nu maar gewoon van mijn vrije tijd genieten.Lang leve de burocratie ! Oh ja, en ik moet 5 weken wachten voor de echoscopie, in mijn eigen ziekenhuis.. Dat is dus weer 5 weken langer betalen voor een werknemer die je graag weer in wil zetten.Heb gisteren de arts waarmee ik werk .ingezet om dit allemaal te bespoedigen.Kan nu ineens volgende week.Holland op zijn smalst!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

An,
Gefeliciteerd met 7 maanden!
:D:camera::clock::huh:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;)

Ik kon gisteravond maar slecht in slaap komen. Gelukkig kon ik vandaag een beetje uitslapen. Ik ben pas om 9.45 uit bed gestapt en nu, na mijn hele ochtendritueel, wakker. Ja, ook als ik uitslaap, heb ik nog een heel uur nodig voor lichaam en geest klaar zijn voor de dag. Jullie zult vast begrijpen dat ik dus niet graag uit logeren ga of slaapgasten krijg.

Gisteravond zijn er nog heel wat voor mij interessante dingen gezegd. Ik moet mijzelf eens goed bekijken. Eerst ga ik maar eens proberen mijzelf terug op te tillen naar het niveau van voor mijn inzinking gisteravond en uitzoeken waarom ik ineens de grond kwijt was.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...