Spring naar bijdragen

zondag 16 maart


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, eindelijk ook bijgelezen maar teveel om op in te gaan, in ieder geval wilde ik mezelf weer even melden.

Gaat goed, druk weekend gehad, gisteren foto's gemaakt en vandaag een vloer gelegd met een collega beneden in het halletje, een vloer van 92 bij 111 cm, kan je dan toch nog 3 uur over doen.
Zonder problemen droog gehouden, niet eens aan drank gedacht dit weekend, en nu ga ik slapen, blij dat ik weer bijgelezen ben, kost toch steeds weer erg veel tijd als je even niet hier bent.

schilderen ben ik nog niet aan toe gekomen, of heet dat gewoon uitstelgedrag???? hihi, naja morgen weer een dag.

Voor Charlie, werk ze en voor de rest: slaap lekker en tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, hij was net met de hond uit, kreeg het staartje van het koud water wassen nog mee... Moest wel lachen, maar zag waarschijnlijk aan mijn ogen dat er niet mee te spotten viel...
Nee hoor, daarna nog een verhelderend gesprek gehad over eigenwaarde, begrijpen en begrepen worden. Hij is momenteel helemaal in de ban van het boek "de 7 eigenschappen van effectief leiderschap" van Stephen Covey! Schijnt een erg goed boek te zijn, ook over het leiderschap van je eigen leven, dat je dat eerst moet hebben, voordat je leiding kunt geven aan anderen. Ook veel over gezin en je eigen leven. Hij is er vrij serieus mee bezig, en kan problemen waar ik mee zit adh daarvan heel goed plaatsen en mij handvatten geven...
Hij leest het nu voor de tweede keer, en raad het mij ook erg aan. Wordt vervolgd!
Vind de manier van problemen de baas worden, gedachten omdraaien heel verhelderend zo nu en dan. Heb wat meer moeite met toepassen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Ik heb ooit eens geprobeert om de hals van de fles eraf te meppen. Zoals ze dat wel eens in films doen.


Was geen succes kon alles van de grond slurpen..





Hahahaha, geweldig.....bij mij vielen de flessen zelf op de grond als ik met de kurkentrekker bezig was......en heb idd wel eens liggen slurpen, zo zonde vond ik het...

Nee Pippi, hierna nog ééntje........
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal.de zondag is voorbij. voor mij een heftige zondag. het grote pluspunt van vandaag is, dat ik het nog steeds hou bij water.

een fijne dag morgen. ik wilde wel gaan zwemmen, maar het zwembad is voor een dag gesloten. morgenvroeg krijg ik een nieuwe combiketel. voor water en verwarming. dus ik denk dat dat ook wel een tijdje zonder water zitten betekent.

weltrusten allemaal. een goede nachtrust gewenst en een mooie zonsopkomst.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Charlie :D
Om de laatste restjes niet te verspillen gebruikte ik soms ook nog een vaatdoek om uit te zuigen..
Of wanneer ik te weinig bier ingekocht had ging ik met de blikopener aan de gang..
Als alcoholist ben je toch wel vindingrijk om die laatste druppels ook nog te bemachtigen.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Goed gewerkt!
Slaap lekker.

Charlie,
Tja, maar jij moet wakker zijn. Je hebt nachtdienst.
Ik moet er morgen toch vroeg uit. :(
Schroefdoppen die dol draaien: 2 gaatjes in boren of prikken. :(

Marjo,
Kan een nuttig boek zijn.

Pippi,
Ook goedenavond.

Spud,
Slurpte je toch niet echt van de grond? :brokenheart:

Marieke,
Als het om die buurjongens gaat. Tjee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...