Spring naar bijdragen

zondag 16 maart


albertina

Aanbevolen berichten

Nee Trees dit meen ik altijd weer het zelfde liedje. Het lezen ven Q brengt me op hetzelfde gevoel, je bent welkom bij bepaalde mensen en anderen helemaal niet. Je zou zeggen scrollen dan maar, dit werkt niet m.i.. want je bent hier ook niet voor niets. Ik heb het gevoel dat ik me niet kan verdedigen maar eigenlijk kan ik het wel door de PB van een pepaalde persoon opnbaar te maken maar zo ben ik niet. Dan geeft dit me geen sterkte die ik nodig heb. En voor je het weet is je naam hier van het bord verswenen....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, Druppel, als ik eerlijk ben vind ik jouw reactie naar Pippi toe erg onaardig! Alles hoeft hier toch niet alleen over alcohol te gaan?
Enn heb je er wel eens bij stilgestaan, dat je Pippi zó van de site afjaagt? Een beetje meer vriendelijkheid en verdraagzaamheid zou prettig zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me aan bij Trees.

Ik zou het jammer vinden als Pippi hierdoor weg zou blijven.

En als ik voor mezelf spreek, ik wil best met iedereen rekening houden.. Maar dat sluit niet uit dat ik wel eens een keer iets zeg wat bij een ander hard binnenkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het even hard te zeggen.
Dit is een forum voor mensen met een alcoholprobleem.
Een alcoholprobleem kent vele oorzaken (nu even afgezien van het feit dat het de alcoholist is die kiest om die zooi door zijn strot te gieten).
Ik ben een heel gevoelig mens, maar nog wel een realist.
Ik ben een mens en de mens is een omnivoor.
Ik hou graag rekening met ieders gevoelens, maar er zijn toch grenzen.
Vlees wordt gegeten, ook door niet drinkende alcoholisten.
Ik eet vlees en ik weet waar het vandaan komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Wat is dat toch vreemd. Elke keer als er iets in het vooruitzicht is kan ik niet slapen en heb dikke paniekaanvallen... Eenmaal ter restaurante; niets aan de hand! Heerlijke spa blauw en geen centje pijn. Heb trouwens een heerlijke kabeljauwfilet geserveerd op een tartaarje van gamba's gegeten. Geert Mak kwam ook nog binnen... (ja, dat kan in Friesland waar ... verdwenen is..).
Maar goed bij eindbesluit toch maar vriendin nog gebeld, wie ik eerlijk had gezegd om beter even niet op maandag op haar hond te passen, wat denk je, krijg ik alsnog de bal terug gekaatst want zij voelt zich ook rot... Ben je eens assertief, loop jer er de hele week al mee rond... Gevolg; weer die heerlijke knallende koppijn die ik net kwijt was. Probeer het van me af te zetten.. maar ja!
Ze kent nb het hele verhaal, dus ik vertel ook nog dat ik op de goede weg zit, maar dingen momenteel erg veel tijd kosten. Dan het goed bedoelde advies er meteen over heen, om toch niet eens hulp erbij te zoeken.... gevog; recalcitrant-stand! Verdere uitleg dat ik daar inderdaad wel eens aan denk, maar het nu nog te vroeg vind, deed een grote stilte veroorzaken aan de andere kant van de lijn...
Nou, dan maar weer even hoofdpijn, maar ik werd juist een beetje vrolijker van mezelf, dat het ondanks die kruiperige langzame hersteltijd, eigenlijk wel heel erg verrékte goed gaat met Marjo.
Alleen dat komt niet echt door, want ik heb natuurlijk ook altijd die hardste versnelling getoond,. Een tandje terug vind niet alleen ík moeilijk, mijn omgeving kan er ook nog niet echt brood van bakken...
Dus, ga ik zo maar op de tegels (met vloerverwarming) liggen om even heel debiel mijn ademhaing en explosief hoofd te reguleren....

Druppeltje, jammer dat je de kont elke keer zo demonstratief tegen de krib gooit. Ik denk dat je mensen tegen je in het harnas jaagt met deze, kortebondige en aanvallende berichtgevingen. misschien moet je het ietsje anders formuleren?
Ach, en ik kan het ook wel als ik wil, maar probeer meestal even tot 10 te tellen voor ik in de aanval ga. Want op zo'n manier lost het niet echt iets op, of wel?

Nou, goed, slecht of er tussen in, in ieder geval weer een droge dag. dat blijft hoofddoel nr. 1!
En morgen weer een bijkom-dag van het oh zo sociale weekend. Al was ik ook liever naar mijn werk gefietst... Maar nu nog even niet. komt tijd... komt raad! :rose:

Trouwens, ach.. wat schattig die lammetjes. Morgen maar eens even bij de buren kijken hoe ver ze daar zijn. Woon je er zo dicht bij... Tja, alles kan terug komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Sorry dat ik zo uitvloog. 'k Had er beter aan gedaan tot 10 te tellen en meer afgewogen moeten reageren. Nu heb mss andere mensen gekwetst. Ik bewaar al mijn PB-correspontie en heb er geen kunnen vinden met Druppeltje.

Marjo,
Ik hoop dat je hoofdpijn snel over is en je ademhaling op pijl.
En op die manier je hoofdpijn bestrijden vind ik niet debiel.
Ik heb daar ook zo mijn methodes voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, jij hebt het volste recht om op jouw rem te gaan staan. Vaak is het zo dat die ander dat niet begrijpt maar dat is geen reden om je schuldig te voelen.
Wekelijks stoot mijn vriendin op onbegrip vanwege haar vele ziek zijn. Nog steeds wordt dat niet begrepen op een enkeling na, die zelf de rust heeft in weten bouwen.
Zelfs haar kinderen gaan eraan voorbij juist omdat ze continu door moeten om alles bij te kunnen benen; juist voor de renners in deze maatschappij is dit moeilijk te bevatten.
Blijf voor jezelf opkomen een ander zal dat niet voor je doen.
Sterkte met je hoofdpijn :present:

@druppeltje Slaat werkelijk nergens op waar je mee bezig bent, hou eens op met die flauwe insinuaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Dat deed ik als ik de kurk er niet af kreeg. Doordrukken. En om dan het gruis van de kurk niet te hebben, nam ik de trechter met een koffiefilter en goot de wijn in een andere fles over.
Om geluid te voorkomen gebruikte ik wel eens een stopnaald.
Lukte niet altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viel ik vroeger (nou ja, vroeger..) als een blok in slaap met de nodige percentages achter mn kiezen, na een uurtje of 3 was ik wel weer wakker om niet meer te kunnen slapen, overdag dan.. Nu, zonder, ga ik wel later naar bed soms, niet omdat ik moe ben maar omdat het moet, hihi, maar slaap als een blok! Wordt even wakker gemaakt om 18.00 uur, voor een warme hap (heerlijk!), maar om 22.00 uur moet je me echt weer wakker maken hoor!!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet forceren is hier het toverwoord. Als ik het niet in mijn eigen tempo en op mijn eigen manier kan doen, wordt ik hartstikke @#$!
Heb in de gang een boksbal voor zoonlief hangen, hij werd net door mij te licht bevonden. heb rare tai-chi-achtige bewegingen hier lopen doen in de kamer, met lekkere rare kreten erbij.. de woede en frustratie moet eruit. Er valt immers niets meer te dempen. Zou ik mijn werkelijke trigger hebben. Ik trek me alles aan, kan niets naast me neer leggen. Even heel lichamelijk bezig zijn heeft geholpen, daarna met koud water het lijf afgesopt. Wat te doen met een verhit hoofd? Koelen!
Nog wel hoofdpijn. Maar goed, ook enige opluchting. Mijn eigen grenzen opzoeken en afbakenen, frustraties eruit gooien ipv opkroppen... morgen een marjo-dag.

Zoon zei bij het naar bed brengen dat ie zo graag wil dat ik 's ochtends er weer bij ben. Gezegd, dat ik dat weer ga proberen, dat ik me al een stukje beter voel de laatste tijd. kijk, dat staat héél dicht bij me, dát is belangrijk. Dáár ga ik voor. dan desnoods 'smiddags maar weer even op de bank. Herstructureren!

Het deed me trouwens bere-goed dat jullie op mijn frustraties reageerden! Dank je.
hoe vonden jullie de keuze van mijn gerecht? Njummie toch! Ik ga niet vaak uit eten, maar dit was zo'n gezellig relaxt eetcafé, dus ik was erg op mijn gemak. De kinderen waren ook snoezig... (scheelt ook)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...