charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Dank je wel, Tapas, enne...is jouw huisje ooit wel eens klaar???????
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 quote: Originally posted by: SpudIk heb ooit eens geprobeert om de hals van de fles eraf te meppen. Zoals ze dat wel eens in films doen. Was geen succes kon alles van de grond slurpen.. Hahahaha, geweldig.....bij mij vielen de flessen zelf op de grond als ik met de kurkentrekker bezig was......en heb idd wel eens liggen slurpen, zo zonde vond ik het...Nee Pippi, hierna nog ééntje........
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Lastig hoor Marieke...praat hij er behalve met je zus al met bv een deskundige over????Een kind moet zich toch "thuis" voelen?? Heel veel sterkte in ieder geval hoor, ook voor je zoon!En mss knapt ie van zn stage inderdaad wel lekker op, duimen maar!
Trees Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Corinne, ik ben (weer) blij dat ik niet drink hoor!
bliksem Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 hallo allemaal.de zondag is voorbij. voor mij een heftige zondag. het grote pluspunt van vandaag is, dat ik het nog steeds hou bij water.een fijne dag morgen. ik wilde wel gaan zwemmen, maar het zwembad is voor een dag gesloten. morgenvroeg krijg ik een nieuwe combiketel. voor water en verwarming. dus ik denk dat dat ook wel een tijdje zonder water zitten betekent.weltrusten allemaal. een goede nachtrust gewenst en een mooie zonsopkomst.
CPAS Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Tapas,Goed gewerkt!Slaap lekker.Charlie,Tja, maar jij moet wakker zijn. Je hebt nachtdienst.Ik moet er morgen toch vroeg uit. Schroefdoppen die dol draaien: 2 gaatjes in boren of prikken. Marjo,Kan een nuttig boek zijn.Pippi,Ook goedenavond.Spud,Slurpte je toch niet echt van de grond? Marieke,Als het om die buurjongens gaat. Tjee.
CPAS Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Trees,Bliksem,Vul dan maar vooraf flessen en emmers.He, en dat voelt goed he, niet drinken.Spud, Charlie,Och daarom likte ik het niet van de grond. Ben geen geboren Nederlander.
CPAS Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Spud,Wat deed je dan met de blikopener open?
Trees Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Ik gebruikte voor zo'n dolgedraaide schroefdop altijd de waterpomptang...ik kan me nóg voor de geest halen hoe ik me dan voelde!....Bliksem, goed van je! Je mag trots zijn op jezelf!
CPAS Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Ben maar wat blij dat ik niet meer drink.Nu vertoon ik tenminste geen verknipt gedrag meer.
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Ha Trees, ik probeerde er met een scherp mes een gat in te maken, klokte ook wel.. En ach Pippi, vieze varkens worden niet vet...
Mai Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Voor iedereen die gaat slapen; welterusten.ik blijf nog even voor de "cooling down" Wel nodig!Bliksem, alsnog welkom! Je gaat goed!!!
Trees Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 We zijn weer goed op dreef, zo op de late avond! Wat zou ik zonder jullie moeten?
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Ik wel Corinne, ik verstop de bonbons nu......
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 en sommige dingen heb ik té goed verstopt, kom er soms nog tegen....in de schuur bv, in de kist voor de tuinkussens....of in mn naaibox...
Mai Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Ik zou juist zeggen, eerst maar heel verknipt. Daarna maar eens zien wat ik dan nog wil veranderen om in de rat-race mee te kunnen doen.Op míjn manier, en anders maar niet! Lekker!!!!
CPAS Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Charlie,Vieze varkens worden niet vet?Wel moddervet?He, nou krijg ik trek door die verstopte bonbons van je.Marjo,Cool lekker down en slaap lekker voor straks.Trees,Slapen!Spud,Ach, de restjes. Dat ik daar nou niet op kom! Tja, dronk ook geen bier.Ik verdenk ze er trouwens van in de fabrieken de overgebleven schillen te gebruiken van de ingeblikte ananassen.
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Hoe zouden ze aan al die smaakjesthee komen, vraag ik me nu opeens af....
Trees Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Ik heb meegelezen hoor Pip, en je hebt niets gezegd waarmee je vandaag iemand had kunnen kwetsen!
CPAS Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Mij heb je niet gekwetst, Pippi.En ik vond ook niets kwetsend in je bericht.Mensen,Ik ga toch maar in mijn bed liggen. Slaap ik niet, het zij zo dan, maar mijn lichaam kan dan wel rusten.Slaap lekker allemaal.
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 als je die zak maar niet te hard opentrekt, kun je ze alsnog op gaan rapen!En volgens mij zei je ook niks verkeerds hoor, Pip!Welterusten wie gaan slapen!!
charlie Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Ik ga ook uitloggen, de plicht roept me.Tot morgen, slaap lekker!!
Mai Geplaatst 16 maart 2008 Rapport Geplaatst 16 maart 2008 Trusten Luctoria en Spud!Werkze Charlie!Pippi, geniet van die luxe, nu kan het! (wedden dat je morgen om half 7 wakker bent )Ik ga weer voor de wekker, gelukkig!Ook fijn, om er weer te kunnen zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden