charlie Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Hoi luitjesik ben uitgeoppast voor vandaag, het was weer geweldig, wat gaat dat gozertje kletsen zeg!! En napraten...Morgen weer de hele dag en als toetje, s'avonds ook nog effies....vrijdag dan de hele dag cursusen zondag komt de hele bups hier, dan zijn we 30 jaar getrouwd, jaja!!Dus wanneer ik mn huisje een beetje in orde moet maken, geen idee....Maar, "alles zal reg kom" Orleando, ik krijg ook nooit een goed woordje als ik droogsta, alleen een grauw en een snauw als het weer eens mis ging.En een spontane knuffel mis ik ook al heel lang.Toch kruip ik lekker tegen hem aan s'nachts en sla mn arm om HEM heen!Vergeet niet, dat voor onze mannen het heel normaal is, niet te drinken! Dat wij moeten, begrijpen ze niet. Bovendien zijn ze te vaak teleurgesteld door ons, als we het weer eens beloofden dat we nu echt gingen stoppen...om vervolgens weer opnieuw te gaan drinken.Dat vertrouwen kan alleen maar heel langzaam teruggewonnen worden.Wij zijn nu gewoon 2 hele goeie vriendjes, doen heel veel samen, behalve dat ene, als je begrijpt wat ik bedoel. Ook ik heb daar heel erg mee gezeten, maar ga nu echt voor mezelf, maar probeer ook weer zn vertrouwen terug te winnen.Ik wens je heel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt!!BBrrr, mn kachel staat op storing, dat gaan we eerst eens zien op te lossen!
orleando Geplaatst 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Charlie, sla ik een arm om hem heen, duwt hij me weg..en dat doet pijn...Nogmaals, ik hoef niet de hemel ingeprezen te worden, maar dit (voor mij) afwijzende gedrag helpt me ook niet..Manlief heeft hier nog steeds blikjes bier staan (en daar kom ik niet aan), maar hij hoeft ze niet. Geen behoefte aan als ik jou k.o. zie, zegt hij dan... Maar echt, ik heb geen problemen ermee als hij geniet van z'n biertje. Ik heb deze dag overwonnen met veel huishouderlijke karweitjes en thee (ijsjes zijn me te koud).Straks zwemles van onze oudste, maar durf nauwelijks thuis te komen, omdat hij dan weer denkt, dat ik drank gekocht heb. Maar ik neem alleen m'n rijbewijs mee en het zwempasje. Geen geld en pakjes sap (voor na het zwemmen voor de kids, want het is er altijd zo warm) liggen ook al in de auto. Bovendien is het te koud voor een blokje om en ZEER belangrijk...ik heb geen trek. Helaas ook niet in eten, maar bier hoef ik nu al helemaal niet. Ik hoef niet, ik wil niet en dus drink ik niet (en koop dus niet, want hier heb ik niks in huis).Moet knopen aannaaien aan z'n werkbroeken (geen zin, maar doe het toch maar) en de ritsen van de kinderen (broeken en jassen) inmiddels versteld. Strijk gedaan, gezogen en gedweild...Ben moe, maar drink na de zwemles 1 glas water en geen thee, want dan kan ik weer tig keer van bed om te plassen en dan denkt manlief weer....
orleando Geplaatst 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Spud, hoe ging je sollicitatie?Ik meld me denk ik pas morgen weer. Zometeen eerst een paar vriendjes naar huis brengen, dan zwemles, eten, bedtijd voor de kids enz.Soothe, Har, An, Houtje, Pippi en wie ik allemaal vergeten ben,thanx voor jullie steun en virtuele knuffens!!Voor jullie alemaal:heart:
charlie Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 quote: Originally posted by: orleandoCharlie, sla ik een arm om hem heen, duwt hij me weg..en dat doet pijn...Nogmaals, ik hoef niet de hemel ingeprezen te worden, maar dit (voor mij) afwijzende gedrag helpt me ook niet.. Manlief heeft hier nog steeds blikjes bier staan (en daar kom ik niet aan), maar hij hoeft ze niet. Geen behoefte aan als ik jou k.o. zie, zegt hij dan... Maar echt, ik heb geen problemen ermee als hij geniet van z'n biertje. Ik heb deze dag overwonnen met veel huishouderlijke karweitjes en thee (ijsjes zijn me te koud). Straks zwemles van onze oudste, maar durf nauwelijks thuis te komen, omdat hij dan weer denkt, dat ik drank gekocht heb. Maar ik neem alleen m'n rijbewijs mee en het zwempasje. Geen geld en pakjes sap (voor na het zwemmen voor de kids, want het is er altijd zo warm) liggen ook al in de auto. Bovendien is het te koud voor een blokje om en ZEER belangrijk...ik heb geen trek. Helaas ook niet in eten, maar bier hoef ik nu al helemaal niet. Ik hoef niet, ik wil niet en dus drink ik niet (en koop dus niet, want hier heb ik niks in huis). Moet knopen aannaaien aan z'n werkbroeken (geen zin, maar doe het toch maar) en de ritsen van de kinderen (broeken en jassen) inmiddels versteld. Strijk gedaan, gezogen en gedweild...Ben moe, maar drink na de zwemles 1 glas water en geen thee, want dan kan ik weer tig keer van bed om te plassen en dan denkt manlief weer.... Meid, die tijd heb ik ook gehad, mn man zei ijskoud dat ie niet met een vrouw die naar drank rook naar bed wilde...Geef hem tijd, en als ie weer denkt dat je gedronken heeft, laat je hem demonstratief aan je adem ruiken..Als je je zelf maar vertrouwt, daar gaat het nu in eerste instantie om, toch?Succes!
charlie Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Kijk, het stoppen begint zn vruchten langzaam af te werpen....Werd ik laatst verrast met een ontbijtje op bed, nu kreeg ik net zomaar een doosje chocolade, van een echte "bonbonmaker" ....( en ik heb nog...hihi)Typefoutje
Sammy Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Charlie, stuur er maar een paar deze kant op. (jammie)Fijn dat je verwend wordt. Je verdient het.
Sammy Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Onze p.C staat boven op een kamer aan de noordkant. Omdat de zon veel in de kamer schijnt vandaag, slaat de c.v. weinig aan, en is het me hier te koud.Heb ik een keer tijd , is dà t het euvel weer.
Sammy Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Fruitvlieg, jij gaat wel heel goed, dat je zelfs al in de kroeg een voetbalwedstrijd aandurft. Knap hoor.
Soothe Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Charlie, je leven wint langzaam aan kwaliteit! Dat krijg ik niet eens, ontbijt op bed. Je kan meer dan je denkt. Houd vol!
Soothe Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Fruitvlieg Toppie,Niet een slok bij winst, of om het verlies te"verwerken". Je gaat goed!
Soothe Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Fruitvlieg, ik ontwijk ook niet! Dan zou men niets meer kunnen ondernemen. En we doen het toch niet, dus geen probleem. Eerdaags staan de terrasjes weer uit. Lekker jutje drinken.Groet
charlie Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Thanx, luitjes!!Fruitvlieg: still going strong, super!!
Rosan Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Hallo allemaal,Log ook nog even in om iedereen smakelijk eten te wensen!Fijne droge avond toegewenst!
albertina Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Hoi Medeforummers,En bijzonder lange dag erop zitten, vanmorgen om 5 uur de deur uit en 17.30 thuis.Pfff, niks mis mee maar ben wel moe.De hele dag was prima, en nu ineens heb ik een kleine inzinking.Het is ook best wel zwaar om weer in mijn functie te werken.Het is leuk maar ik moet er helemaal inkomen, kost veel energie.Ik heb ook een nieuw team en de dames proberen je dan gelijk even uit,kijken hoever ze kunnen gaan.En natuurlijk het laatste woord willengelijk of geen gelijk.Hahahah.Die draakjes kunnen een behoorlijkgrote mond hebben, en ik moet dan toch op een goede manier dediscussie in de hand houden, was even vergeten hoe dat ook al weer was.Maar vandaag twee keer de vuurproef gehad!! Ik had even de oude gewoonte om het op mezelf te betrekken, maar de gedachte snel omgebogen.Dus niet aangetrokken.Gewoon doorgaan.......Het is onbegonnen werk om een draadje van de hele dag te lezen.Wel even wennen dat niet te doen, heb het idee dat ik van alles mis.Hoop dat ieder het droog heeft gehouden.Til ben beniewd hoe het met je zoon in het ZH is gegaan.Lieve mensen ik ga eten maken en vanavond relaxen.Fijne Avond. |
charlie Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Eet ze!!Ik heb al lekker gegeten, witlof met ham en kaas uit de oven, aardappels en een bieflapje.En een griesmeeltoetje met bessensap toe, mmmmm.En net werd er verse spinazie aan de deur gebracht, rechtstreeks uit de kas, dus morgen eet ik weer lekker!!
blacky Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 charlie hoe herkenbaar je mail , hier gaat het stillekes aan de goede kant uit , maar het volledige vertrouwen is er nog niet van mijn partner , nu ja inderdaad men kan ze geen ongelijk geven .orleando jij bent triest omdat je man zoi nors tegen jou is , maar hoeveel keren zouden onze partners triest geweest zijn omdat wij weer k.o waren ??inderdaad vandaag 14 jaar samen , maar sinds 2001 is dat niet altijd over rozen gegaan , ik heb mijn fouten gehad maar mijn partner ok , ook ik moet nog hard werken om mijn vertrouwen in haar terug te vinden door iets wat ooit gebeurd is , maar de laatse tijd gaat het redelijk , mogelijk omdat ik geleerd heb mijn mond te houden ik ben 46 jaar en van datte al 1 1/2 jaar niets meer , vroeger toen ik dronk dwingde of zeurde ik lang genoeg , nu is er gewoon respect en dat is denk ik het belangerijkste in een relatie , en dan komt de rest ook wel in orde .naar brussel geweest en ja mijn geld terug heb ik uit dankaarheid de verkoper een kopje koffie betaald eindelijk een nieuw bandje aan mijn japanse horloge laten plaatsen .eens terug thuis het hallentje boven behangen grgrgr ik kan gee behangpapier meer zien ;-((maar het is allemaal heel mooi .zo en nu eventjes platte rust , we zijn een kebab wezen eten , speciaal eten doen we mogelijk zaterdag aan zee .
Sammy Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Blacky, gefeliciteerd.Charlie, hier ook witlof met ham en kaas gegeten met aardappels.Ik doe er dan niet ook nog vlees bij.Ben in een mooi boek aan het lezen van Racha Pepers. Vingers van marsepein.
Har Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Heb vanmiddag de uitslag van het bloedonderzoek gekregen, gelukkig valt de schade mee. Er is weliswaar een lichte afwijking (ontstekingjes) aan de lever geconstateerd maar de verslavingsarts verwacht dat dit door mijn stop vanzelf verdwijnt. Nieren, schildklier, alvleesklier zijn oke, alleen heb ik wel een verhoogd cholesterolgehalte. Ik neem daarover contact op met mijn huisarts.Moet toegeven dat ik het best spannend vond; vooral het laatste jaar weinig gegeten en erg veel gedronken. Ook schaam ik me dat ik zo roekeloos met mijn gezondheid ben omgegaan, vooral tijdens artsbezoek. Die mogen de boel dan weer oplappen denk ik dan...stomme **kel! :$Heb hem trouwens gevraagd of ik B1 en B complex moet gaan slikken, hij vindt dat niet nodig zolang ik niet drink en goed eet. Dat verrastte me wel een beetje..maar goed, die centen kan ik dus op zak houden. Ik slik trouwens sinds de stop multivitaminen dagelijks.Al met al geruststellend en ooh..hij zei trouwens ook dat de vermoeidheid niet met de lever te maken had. Is denk ik toch een nasleep van de burn-out, mijn ongezonde leefwijze + de alcohol; kwestie van tijd om te kunnen helen.Voortaan maar eens goed met mijn lijf omgaan, dat heeft onderhand mijn respect en zorgzaamheid wel verdiend na al die mishandelingen.
Kate Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Hoi Har,Fijn dat de schade meeviel. Nu lekker goed voor jezelf zorgen.liefs,Kate
charlie Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Blacky, ik heb ook afgeleerd om te zeuren, in elk geval is het respect er weer, gelukkig.Sammy, manlief lust geen witlof, dus helaas was er ook vlees voor mij... (ben gek op vlees..)Har, ik slik ook medicijnen tegen een verhoogd cholesterolgehalte, kan dat ook al van de alcohol komen????
Soothe Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Ja Charlie, alcohol verhoogt het cholesterol!!!! Mijn cardioloog heeft mij ook Pravastatine voorgeschreven,maar daar kleven een hoop nadelen aan. Dus ik neem die troep niet in!Ik ga het deze week met de huisarts doorpraten en een nieuwe bepaling vragen. Men zegt dat het afneemt, als de alcohol uit het leven is!Groetje.
Anna Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Hoi,Ik val er zomaar even midden tussen, omdat ik inmiddels in alle staten ben. Vandaag zou een nieuw meubelstuk bezorgd worden, dat ik mezelf gegund had. Bezorging tussen 16.15 en 19.15 uur, maar je weet nooit helemaal zeker of de chauffeurs niet van hun route afwijken, dus zit ik al trouw de hele middag te wachten.Wel de tijd goed gevuld, want uiteraard moest de kamer deels leeggeruimd, gelijk alles schoon gemaakt (wat lag er in stof in de vergeten hoekjes :$ ), gesorteerd wat weg kan en wat niet, rotzooi weggegooid en een hoop spullen tijdelijk op een andere kamer geparkeerd. Dus rond etenstijd was ik doodmoe, en hoopte ik mijn levering snel te krijgen.Wat denken jullie? Nog steeds niets! En ik heb slechts een website waarop nog steeds beweerd wordt dat er tussen 16.15 en 19.15 uur geleverd wordt (wat dus niet gebeurd is), een 0900-nummer waarop ik uitsluitend een bandje te horen krijg en niet doorgeschakeld kan worden, en een e-mailadres waarop ik mijn ongenoegen kan uiten (wat ik inmiddels in geuren en kleuren gedaan heb), maar waarvan ik uiteraard vanavond geen reactie meer hoef te verwachten.GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heb ik dat weer?Ik heb geen flauw idee of ik vanavond nog iets kan verwachten of niet, maar ik vrees het ergste. Gelukkig weet ik inmiddels dat een fles wijn naar binnen gieten niets, maar dan ook niets aan de situatie verbetert. En eveneens gelukkig heb ik ook geen wijn in huis. Maar als iemand een manier weet waarop ik mijn frustratie bot kan vieren zonder mijn laatste serviesgoed kapot te gooien, dan houd ik me aanbevolen!
CPAS Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Beste mensen,Het gesprek vanmiddag duurde ruim een uur. Er gaat nu een behandelplan opgesteld worden. Ik was er aardig gaar van. Aansluitend heb ik nog wat boodschappen gedaan. Eigenlijk wel goed, een beetje wind door mijn hoofd kon ik wel gebruiken.Thuisgekomen de kinderen de nodige aandacht gegeven. Gelukkig begrepen ze wel dat ik me even niet helemaal kon openstellen. Belde mijn moeder nog op i.v.m. pasen. Die heb ik beloofd terug te bellen. Het was me even te veel.Mijn man was vroeg thuis en ik heb het nog even met hem doorgepraat. Dan eten klaarmaken en eten. Ik heb het simpel gehouden: rijst, broccoli en cotelletto's. Daarna ben ik maar een uur gaan liggen (middagdut was erbij ingeschoten). Nu ben ik wel wat bijgekomen.Zo meteen ga ik lezen wat jullie zoal schreven.
Soothe Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Roken ook Charlie, de nicotine maakt de vaatwand poreus zodat de plaque beter hecht. Roken doe ik ook. Als ik alles vroeger had geweten, dan had ik de eerste nooit opgestoken!
CPAS Geplaatst 19 maart 2008 Rapport Geplaatst 19 maart 2008 Anna,Heb je kartonnen dozen in huis of telefoonboeken, reklamefolders o.i.d., dan zou je die grondig kunnen gaan scheuren met bij elke scheur een flinke verwijt naar het hoofd van de verkopers?Je hebt toch nie (en hier drukte mijn linkerpols op de linkermuisknop, dat krijg je als je de muis tussen je armen laat liggen tijdens het typen)Je hebt toch niet vooruitbetaald hoop ik?Een stevig kussen op de bank en maar rammen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden