Spring naar bijdragen

weer een dag erbij!


orleando

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lief, lief Houtje...dat komt me te dichtbij..oh *$%^&$%^waarom is dit zo moeilijk???
Ik durf de huisarts al niet eens te bellen (maar ga dat wel doen) en dan ben jij zo lief...
Ik hoop niet dat jouw ouders net als die van mij waren.....Ik bedoel over de doden niks dan goeds, maar je begrijpt me wel...Een ding hebben we echt gemeen; jouw moeder en mijn vader zijn op hetzelfde tijstip overleden, alleen op een andere datum. Oh a, onze grote vijand mr alcohol, dat hebben we ook gemeen, helaas..alleen ben jij sterker dan ik. Maar ik kom er wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HUH !!!!!!!
Ik ben langer bezig, dat is het enige.
Ik vind het soms ook nog hartstikke moeilijk, maar het is wel de moeite waard. Maar dat heb ik je al geschreven. Dat inzicht en dat vertrouwen in jezelf moet groeien hoor. Neem de tijd !!!!

@Spud, succes vanmiddag, je merkt vanzelf of het bij je past hoor.

Ik ben nu echt weg en zal tussen de middag even komen "piepen".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat worden 2 flinke bobbels achter het behang dan Pippi ;)

Misschien een lijst met afspraken en regels ergens zichbaar in huis hangen? Is dat een optie?
Kunnen ze ze i.i.g. niet meer vergeten.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, gesprekken, afspraken en beloftes blijven maar moeizaam hangen?
Herkenbaar voor mij, en dan niet alleen bij de kinderen maar ik bedoel écht bij mij.
En dan vraag ik mij af zou ik het prettig hebben gevonden er een brief over te krijgen?

De afspraken zichtbaar ophangen, oké! Maar blijf in gesprek.
Besef, het is droge rommel en hoort ook een beetje bij het leven.

Paar keer diep adem halen, big smile, en samen werken toch?
En ja, ik heb makkelijk praten. ;)

Sooth, jouw hond is het snoepje van de week, wat een dotje!
Voor mij hoeven ze écht niet groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,

Aanpakken die dekselse kids. En je zeker niet laten slaan en uitschelden.
Zijn ze nu helemaal bedonderd. Maar ik heb makkelijk praten. Die van mij, heb ik al aan de maatschappij afgeleverd.Waren ook geen doetjes. maar hun ouders slaan of uitschelden hebben ze nooit gedurfd.
Dan zwaaide er wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zonnetje schijnt hier weer. ga zo maar even boodschappen doen. we zouden 3 dagen naar Leuven gaan met vrienden. Helaas heeft mijn man een scheurtje in zijn kuitspier opgelopen. Kreupeld nu meer ,dan dat je het lopen kunt noemen.Aangezien het weer ook al niet veel goeds beloofde, hebben we het hotel maar geannuleerd. Gevolg:Kinderen komen eerste paasdag thuis eten. En jawel moeders loopt weer met ellenlange boodschappen lijstjes langs de winkels. Het schijnt dat er met Pasen net zo idioot veel ingekocht wordt dan met Kerst. Daar doe ik niet aan mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...