Spring naar bijdragen

25 maart

knuffie

Aanbevolen berichten

An, ga je alles weg halen. Ik had er drie zinnen bijgezet!! Je blijft tenminste lopen. Ook mij verbaas je, met het grote vertrouwen in jezelf. Moet haast wel goed komen, vind je niet? :)
An, de aanhouder wint. Je verliest wat veldslagen, maar wint de oorlog.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor Pip:

Het Pippi Langkous Lied
Twee maal drie is vier, wiedewiedewiet en twee is negen.
'k Richt de wereld in wiedewiede naar mijn eigen zin.

Hai! Pippi Langkous, tollahé, tollahé, tollahopsasa
Hai! Pippi Langkous, die doet haar eigen zin.

Drie maal drie is vijf, wiedewiede wie wil van mij leren?
Vier min vijf is twee, diedeldodel doe eens met ons mee.

Hai! Pippi Langkous, tollahé, tollahé, tollahopsasa
Hai! Pippi Langkous, die doet haar eigen zin.

Ik heb een huis, een kakelbont geval
Een aapje en een paard, gebruiken het gewoon als stal

Ik heb een huis, ofschoon ik heel graag reis
En ieder die mij mag, die neuriet mee op onze wijs

Drie maal drie is vijf, wiedewiede wie wil van mij leren?
Vier min vijf is twee, diedeldodel doe eens met ons m

:D :D :D :D :D :D :D :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik een heel verhaal met dankjewel enz naar jullie geschreven crasht de pc weer...
De tekst ben ik dus helaas kwijt, maar ik wilde in eerste instantie jullie allemaal bedanken...dat heb ik wel vaker gedaan, dacht ik.
Maar goed, als ik te klagerig overkom en ik begin irritant te worden, dan sorry...kom ik hier even niet meer.

Ik ga hier geen namen typen (zijn er te veel), maar een ieder :

Thanx,:heart::present:

en als de sfeer weer een beetje beter word, dan meld ik me ook weer.

En voor de goede orde; geen boosheid vanaf deze kant van de pc...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet een grappig/triest verhaal van toen ik nog rookte, maar het lijkt ook heel veel op de tijd dat ik nog dronk.
Ik wilde stoppen met roken. Stoppen met drinken was me immers in die tijd ook al 3 maanden gelukt, dus dat roken moest er ook uit. Alle asbakken werden geleegd in een vuilniszak, maar toevallig was het ook tijd om de kattenbakken te verschonen. Vloeitjes had ik nog wel.
De volgende morgen werd ik om zes uur wakker, nog geen winkel open en heb ik alle peukjes uit de vuilniszak gevist, al stonken ze naar kattenpis, om er nieuwe peuken van te draaien. Hoe verslaafd kan je zijn?

An en Pippi, om nog even terug te komen op vormen van verslaving. uiteraard is elke verslaving een vorm van afhankelijkheid. Ik vond het bij de Boumannstichting toch niet fijn om in een wachtkamer te zitten tussen zenuwachtige heroïneverslaafden die op hun middelen zaten te wachten. Dat is geen kwestie van "je beter voelen dan een ander", maar wel dat je wil dat je situatie in wat privacy wordt behandeld.

Houtje ik dacht niet dat hier enig Korsakov-koppie zat, daarvoor zijn we allemaal veel te scherp. Ik vertel hier niet veel over de hodgkin omdat me te verstaan is gegeven dat dit een ADB-forum is, en dat heb ik me goed in de oren geknoopt. Dus ik vertel er alleen iets over als er ecpliciet iets over wordt gevraagd. En verder wil ik het ook liever over het overwinnen van jww hebben.

Har ik vond die foto van jou wel grappig, aaarrggghhh, we hebben hem plat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Orleando, ik ben niet onder de indruk van je "ietwat" zwaar op de hand zijn. Zeg wat je kwijt wil.
Het is zo zonde voor jezelf!! Laat de drank staan, dan is iedere dag een intiem Orleando feestje, en de rest komt als het tijd is. Sommige dingen komen misschien nooit goed, maar zonder drank, laat alles zich beter voegen. En het zelfmedelijden wordt minder. Dan krijg je toch iets van een overwinnaars gevoel!
Groetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Har, ik moet om je lachen, ook om Charlie.

Orleando: volgens mij is er niks met de sfeer op het forum

Pippi: joh je hebt harstikke gelijk. Er is al eerder geschreven over je analytisch vermogen. Nou mij heb je goed geanalyseerd . Ben harstikke zenuwachtig, harstikke krampachtig bezig.
Ik gooi het nu maar even op mijn afstuderen. Alles MOET binnen drie weken af zijn.
Ik moet recht op mijn benen blijven staan en ben als de dood voor mezelf dat ik aan de zuip ga, dan loopt alles in de soep.
Eerlijker kan ik niet zijn. Ook een :heart: voor jou. Ben bang dat ik nu niet relaxter kan doen dan dat ik ben. Snappie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An relax..het gaat allemaal goedkomen.
Kijk naar vandaag...morgen is weer een dag...er is niets om bang voor te zijn
ik hou je hand vast...voel maar!

Orleando
Juist om irritaties te voorkomen wordt er soms direct geschreven wat men vind.
Je bent niet de eerste aan het ontvangende eindje en zal ook niet de laatste zijn.
Het is niet gemeen bedoeld maar een soort schopje onder je derriere.

Van klagen wat we allemaal anders zouden willen zijn we geen van allen nog beter geworden.
Aktie is het woord en positieve helpende gedachten.
Kijk naar wat allemaal goed is in je leven en verander wat je kan.
Accepteer wat je nu nog niet kan veranderen en blijf nuchter.
Als je alleen maar kijkt naar wat er fout ids dan ga je gauwer weer troost zoeken bij JWW.
Meid gewoon blijven schrijven maar iets meer over hoe jij het zou willen en wat je daar aan gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie ik heb in mijn travellers tijd wel eens zo naar een peuk verlangt dat ik peuken van parkeerterreinen van supermarkten oppikte en daar weer nieuwe van draaide. Ze smaakten afgrijselijk!

Ben nu 10 jaar van die rotzooi af en heb nooit weer terug gekeken.
Dat wil ik nu met deze zooi ook!

Het blijft hier maar sneeuwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

daar ben ik weer even, het begint te kriebelen dus ik blijf druk maar heb helaas een lijf die dat niet toestaat dus moet veel rusten en dan denk ik er veel aan maar niet zo van: ik moet nu drinken, het is nog vroeg...
Mijn meissie komt zo thuis en moet naar dansen gebracht en nog ff koken (deed ik altijd samen met mijn grote vrien"wijn" ) en dan die kleine ophalen van de oppas dus inderdaad ik heb eigenlijk geen tijd om te drinken en trouwens ik Wil het niet!!! :-)
En misschien moeten we allemaal een btje voorzichtig met elkaar zijn want als je het moeilijk hebt ben je gevoeliger dan anders, ik iniedergeval wel :- )

Orleando blijf gewoon joh, ik heb ook de eerste stap gezet, al lees je alleen maar kan ook al veel helpen, het geeft mij iniedergeval nu al heeeel erg het gevoel dat je er niet alleen voor staat maar je moet het wel Zelf doen maar met al die lieve mensen die je met raad en daad bijstaan is het een stuk prettiger en wellicht beter te doen!

Hou taai en ga niet weg!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe,

Ik kom uit mijn werk met een super kort lontje, bah.
Mijn goede humeur is helemaal verdwenen, ze springen daar qua management
van de hak op de tak.
De ene week moet het weer zus, heb je daar een planning voor gemaakt, veranderen de
ideeen weer, moet het weer zo.
Ja gek word ik er van, en het mooiste van alles is nog dat ik 50% werk maar wel werk voor 100%
moet afleveren.
Met als gevolg dat ik hier nog uren per dag achter de pc zit.
Daar houd ik per vandaag mee op want met zo'n wisselvallige directeur kan je het nooit goed deon.
Gelukkig denken mijn collegae er ook zo over en sta ik niet alleen.
Frustrerend is het wel............
Nou ja pffffffffff. zo dat ben ik even kwijt, nu moet ik naar de fysio voor mijn voet waar ik
ook niet blij van wordt.
Zo genoeg geklaagd. het lucht al weer op dat ik jullie ermee lastig val;).

Nu de sneeuwstorm weer in.
Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: voor mij hoef je niet af te sluiten.

Tina: welkom hier, gooi het eruit. Bah vervelende directeuren, nou spreek me er niet van, weet daar ook alles van. Nooit goed genoeg, een keer een waarderend woord, je werkt je uit de naad........ etc. zo iets?
Nu ff uitrusten. Ik moet straks nog op pad en ben pas heel laat thuis. Wordt ook niet gewaardeerd door mijn baas. Maarja, we hebben werk, zo zie ik het maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,
Ik heb alles gelezen en de goede tips en trucs slaan hopelijk aan.
Ook ik heb slechte ervaringen met de ambulante verslavingszorg gehad en m.n. de verslavingsarts. De consulente waar ik gesprekken mee voerde, wist me steeds in de goede richting te duwen, maar na een bezoek aan de verslavingsarts gebeurde het nogal weleens dat ik gelijk naar de slijter liep. Stom, natuurlijk. Ik voelde me altijd platgetrapt en verworpen. Het in zijn waarde laten van een hulpvragende is toch essentieel wil je resultaat boeken. De heroïneverslaafden hadden overigens wel een andere ingang. Toch vond ik het hoge drempel om te nemen.
Ik ga dadelijk toch weer liggen. Ik heb net een sneetje brood op en dat zit er nog in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An ik heb zo'n goed gevoel over ons ..over mij.
Tot nu toe heb ik tijden lopen zeuren dat ik niet wist of ik wilde stoppen en vond dat als ik sociaal kon drinken best wel zo mocht door gaan en niet zo hard voor mezelf hoefde te zijn.
Maar in mijn achterhoofd wist ik het natuurlijk wel dat het waanzin was wat ik zat te verkondigen en zo het tegenovergestelde van wat ik weet en wat ik zie.
En terug naar af wil en kan ik niet en ga ik niet.
En wat is alcohol nu eigenlijk, het maakt je drouzy, misselijk, katerig, nep, chagerijnig, overgevoelig en mijn maag zegt elke keer dat ik wat dronk...BURP....BURP...wat doe je NOU!!
En als ik de verhalen lees van alle anderen die al 8-9 maanden droogstaan en daar over vertellen...die rust...die wil ik.
daar ga ik voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Neem gewoon het onderschrift dat bij je past. Het moet bij JOU passen en niet bij Pippi. Pippi heeft haar eigen onderschrift. Ik ben ooit zwaar gekrenkt door Delta die meende dat mijn onderschrift (ADB vanaf 28 oktober 2005) niet klopt wegens een uitglijer daarna. Dat was van MIJ niet slim, dat IK me liet krenken.

Zullen we Hein Vergeer dan ook maar uit het Olympisch Comité zetten omdat hij als kind met leren schaatsen HEUS wel eens gevallen zal zijn en dus EIGENLIJK geen goeie schaatser is en DUS EIGENLIJK zijn plek in het IOC niet verdient?

Het is jouw forum, jouw posting en jouw onderschrift. En als JIJ vindt dat 15 regels bij je passen, dan neem je er 15. En als het te erg wordt grijpt de moderator wel in (Corinne heeft er ook 5 of zo, nog nooit iemand over gehoord).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, niemand hoeft weg en dat geldt ook voor Orleando.

@Orleando, de sfeer is niet vijandig tegen je, maar ik geloof dat ik niet de énige bent die het gewoon soms niet meer kan volgen. Ik vind het belangrijk dat je hulp gaat zoeken, als IK mag kiezen, liefst samen met je man, en je hebt de eerste stap gezet :heart: je gaat jezelf een mooi :musicnote: geven. Mooi toch.

Mijn reis per arreslee (er zaten wieltjes onder voor de zekerheid) is perfekt verlopen. Grote zonnebril, een zilveren shawl (zilver is dé modekleur hè dames, let even op !!!) minzaam wuiven en iedereen dacht dat er een grote bekende voorbij kwam. Op de busbaan staat gelukkig niet "verboden voor arreslees" dus we hadden vrij baan.

Op de terugweg even bij de Super gestopt en nog wat victualiën (niet te verwarren met spiritualiën) ingeslagen voor het avondmaal als zijnde kipfilet, röstirondjes en een pak rode kool. Na al het culinaire geweld met de Pasen doen we nu maar weer rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

Heb net het eten alvast gemaakt vergezeld door een dubbele tomatensap met tabasco!
Was best goed te doen maar mijn dochter opjagen an achter haar broek zitten ga je verkleden , je moet nog dit en dat anders kom je te laat en dan haar reactie, dat hemelen en met haar tong klakken en duhuuuu... (bijna 12) dan spring ik helemaal uit mijn vel, nu net dus en wil ik drinken!
Moet haar nu wegbrengen en kom langs tig winkels maar ga het niet doen pfff...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi: Ja, ik wil ook wel bij die 8 en 9 maanden gaan horen, ben mezelf zat. Een beetje 'sociaal' meedoen werkt echt niet bij mij. Maar ik ben nu eenmaal hardleers.

Houtje: tja, ik zoek een nieuw onderschrift. En nee, ik ben niet gekrenkt door Pippi, integendeel. Ze liet me duidelijk zien waar ik mee bezig ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...