Spring naar bijdragen

vrijdag 28 maart

Vie

Aanbevolen berichten

O.a., Har, vandaag niet.
En de 11 valt toevallig op een vrijdag en dat is mijn vrije dag en dan ga ik mijn cadeautje bekijken. Ik heb het al in huis. Doe ik wel 's morgens, dan kan niemand zich eraan storen.

Ach, Water, Dag per dag is het ook goed, toch? Je doet het uitstekend. Je bent een week of zo voor mij gestopt, als ik me goed herinner (ik ga het niet opzoeken, mag een ander doen).

Floortje, Rivella is niet mijn smaak, maar het is zeker veel en veel beter dan wijn. Bovendien heb je zowiezo 1,5 l vocht nodig per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kohtje,
Helemaal gelezen. Lieve man, het verleden kun je niet wijzigen. Leef in het NU en werk aan de toekomst, want toekomst heb je. Maak je dromen en streef ze na. (Hou het wel realistisch, anders wordt het zo een deceptie.)
Je was niet minderwaardig, je bent niet minderwaardig en je wordt niet minderwaardig. Je bent een waardevol mens.

Floortje,
Ben je soms een alcoholist. Die kunnen namelijk zo onmatig zijn in van alles en nog wat. :D

Water,
En water is oh, zo lekker en goedkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,

We moeten diep gaan om tot inkeer te komen. Ook ik ging diep. Wilde niet nog dieper zakken en sta nu op het randje van het ravijn ................... net niet gevallen!!!

Nu zullen we samen, voetje voor voetje, stapje voor stapje van dat ravijn weg moeten lopen. Heel rustig, heel kalm. Zodat we geen verkeerde zet doen en alsnog gaan vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik leef zeer zeker in het nu, maar wil ik met een schoon geweten de toekomst ingaan dan moet ik met de gekwetsten uit mijn verleden schoon schip maken.. daar ben ik nu heel voorzichtig mee begonnen.. niet makkelijk, maar mij blijkt nu dat ik warmte terugontvang voor de openheid die ik geef..openheid over mijn eigen tekortkomingen.. ik zie ze zo goed voor mezelf. Maar hoe zien mijn "slachtoffers ze??" Misschien is dat die discutabele Hogere Macht wel?? Weet ik veel.. het gaat mij er ook helemaal niet om hoe die Hogere Macht vormgegeven moet worden maar om hoe ik deze Macht ervaar.. en ik ervaar wel dingen.. misschien dus H.M......What's in a name??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is zoveel geschreven en mijn hoofd is een zeefje, dus ik ga lekker niet;)
op iedereen reageren.
Zit nu lekker op de bank naar een super stom programma op tv. te kijken,
pootje omhoog want dat heeft het weer zwaar te verduren gehad vandaag.
Ik moet momenteel kilometers lopen voor mijn gevoel.
Vanmiddag gewerkt, allemaal nieuwe seizoens krachten pffffff zeker 20 nieuwe
mensen, hoe moet ik al die namen nu weer onthouden?
En er zitten van die rare buitenlandse namen tussen ik weet ze niet eens
uit te spreken:(. Laat staan dat ik ze kan schrijven.
Dus ren ik nu met een lijst rond van ben jij.......dan is het van, nee ik ben......en
u spreekt het zo en zo uit, hahahah.
En bij dat u voel ik mij meteen bejaard;). Nou ja in de ogen van die jonge meiden
is dat natuurlijk ook zo!
Zo nu even een lekker bakje koffie en een sigaretje.
Het bejaarde lijfje moet ook wat rust, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu eerst maar weer verder met bijlezen vanaf woensdag, want ik merk (bij de meesten) een soort van weerstand om te reageren op iemand die zomaar koud op het dak valt... en dat kan ik me ook voorstellen, want ik vind het zelf ook moeilijk reageren op iemand die zomaar komt binnenvallen.. dus ....excuses voor het "zomaar ineens- bericht". Ik zal me inlezen en dan softer proberen binnen te komen...

Met dank aan Corinne, Water en Floor en Har... maar geen verwijt aan de anderen... OK??????

Tot later misschien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe je wel voorzichtig met dat pootje Albertina? Toen ik op schiphol werkte liep ik me de benen uit het lijf maar ik moest ook mensen vervoeren van gate naar gate, dus van de A pier naar de F pier bv, was je toch wel bijna 20 minuten onderweg! Ik heb daar wat kilometers gemaakt zeg!!

Ik zit hier ook heerlijk naar hollands got talent te kijken... niet mijn soort programma maar toch wel verfrissend op de een of andere manier.

Kohtje wat fijn om te horen dat je weer op de rails staat... vooral zo doorgaan!! minder piekeren en meer leven! Fijn dat je een goede manier hebt gevonden om dat weer te gaan doen!!

Houtje, jeetje bijna 2,5 jaar! echt mooi, en hoe je het ook doet, je doet het goed! alcohol de baas, daar gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Ziza

Safi en Pipi,

Adem in , adem uit...

Safi,

Als je in kuil zit en je wil eruit kun je het beste stoppen met graven...want je komt alleen maar dieper...en het wordt donkerder en donkerder...

En het wordt nog problematischer als je in andermans kuilen gaat graven...

En het is niet leuk als er negatief over je gepraat wordt op dit forum als je er zelf niet bij bent...

Laten we onszelf aub niet zo superserieus nemen... we schrijven/vertellen allemaal bij tijd en wijle gewoon minder subtiele dingen en zelfs regelrechte onzin en dat is helmaal niet erg want de mooiste bloemen groeien in de modder...en ik doe dat zelf ook nog regelmatig hahaha....en jij ook hahaha...

Kijk liever naar wat je vandaag anders kunt doen dan gisteren...twee dingen anders doen dan gisteren en dat een jaar volhouden levert een kompleet nieuw leven op...

Houtje,

Gefeliciteerd mevrouw...op jouw manier een succes...respect...

Love and peace

Ziza,

Het moet mij toch even van het hart, jouw opmerking naar Houtje vind ik zeer
ongepast en bijzonder hard en onaardig.

Mensen sorry het is niet mijn bedoeling een slechte stemming te kweken, maar ik
moest het even kwijt:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch staat er volgens mij, respect...

Maak je niet sappel, de intentie is goed.
We feliciteren niet allemaal op dezelfde manier naar iedereen.
Het lijkt me niet belangrijk dit naar boven te halen.

Met alle respect hoor Tina!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,
Rust maar lekker uit en kijk lekker met het verstand even op nul naar een super stom programma.
Ach ja, je moet maar denken dat ze met onze namen soms ook geen raad weten.

Har,
Slaap ze.

Kohtje,
Ga zo door.

Tapas,
Dat was nog eens conditietraining. Heb je daaraan je liefde voor het hardlopen aan overgehouden? :D

Marjo,
ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,

Ik voel héél goed wat je bedoelt en bedankt dat je :) dat voor mij wilt verwoorden (ik zeg het voorzichtig met respect voor iedereen) ik heb ZZ ook gevraagd of hij er iets specifieks mee bedoelt vóór dat ik ga voelen dat het "minder" waardevol zou zijn en KIJK

inmiddels heb ik een helpende gedachte ontwikkeld: ja, ik doe het op mijn manier, maar IEDEREEN doet het toch op ZIJN of HAAR manier dus laat ik het positief opvatten met respect dat MIJN MANIER blijkbaar al bijna 2,5 jaar werkt.

Okee? Okee. Okee !!!!!

Kohtje, sorry dat ik niet op je aankomst reageerde. Maar ik ren heen en weer tussen strijkijzer, kinderen, computer en Nederland II (Nova). Natúúrlijk mag je zo maar binnen komen vallen, daar is dit forum toch juist voor? Als dan niet welkom zou zijn.....zou het niet best zijn.

Ik vind dat je hartstikke goed bezig bent. En met die HM zou ik niet zitten, ik heb al eerder geschreven dat ik me soms krachtig en sterk voel, en dat ik dat ook als mijn persoonlijk HM kan omschreven, als het Beessie maar een naampje heeft, toch? En ik geloof zeer zeker dat de methode van de 12 stappen veel te bieden heeft. Tactus heeft het niet voor niets over genomen. Ik wens je dan ook oprecht alle goeds toe, je verdient het mèn :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Ik zit hier ook met bonkend hart omdat ik er helemaal niet goed in ben
kritiek te leveren op iemand.
Eigenlijk vind ik het doodeng!!
Toch ben ik er nu wel trots op dat ik het wel gedaan heb, omdat ik zo vreselijk
veel respect heb voor jou, moest ik het gewoon eventjes kwijt.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...