Spring naar bijdragen

ik ben nieuw op t forum


MarQ

Aanbevolen berichten

hallo ik ben een man van 42 en ik heb een alcohol probleem

ik drink elke dag en ben ik behandeling bij de jellinek en ik vind dat niet voldoende vandaar dat ik dit forum gevonden heb. Op het moment sta ik nu 2 weken en 2 dagen droog en wil hier steun vinden om dit vol te houden, ik heb vorige week in een moeilijk moment de AA noodlijn gebeld en ben er aadig door heen geholpen

ik hoop dat mijn introductie zo voldoende is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hay MarQ, welkom,

natuurlijk heb je niet genoeg verteld (grapje).
Misschien wel voor ons wat makkelijker om te reageren als we wat afweten over je gebruik van...... , en dan bedoel ik: hoeveel dronk je, wat dronk je, elke dag of .....
Uiteraard zullen we je een helpende hand toesteken, waar mogelijk is.
Blijf schrijven, ook dat helpt al

Groetjes bb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik drink al jaren bv na t werk het cafe tot ik echt meer dan genoeg had

ben inmiddels al jaren afgekeurt wegens psychische problemen icm alcohol gebruik

ik ben een bier drinker, elke dag min. 4-6 halve liter en in het weekend begon ik smorgens al.

ik kreeg er op t laatst ook maag klachten van en kon mn medicatie smorgen niet goed nemen wat weer andere problemen gaf

ik heb ook bloed laten prikken en mn lever waarden waren te hoog natuurlijk , nog geen onsteking aan de lever maar wel te hoog

en waarom ik dit forum wil gebruiken is omdat jullie inprinciepe ervarings deskundigen zijn wat wel fijn is om feedback te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi MarQ
een warm welkom hier!
Ervaringsdeskundige ben jij ook natuurlijk
dus je hebt ons ook vast steun te bieden
als dat nodig is, en krijgt het vanzelfsprekend ook!
Je bent al goed bezig, net op tijd denk ik, want wat
je schrijft is niet mis. En 16 dagen droog is een mooie forumstart
ik hoop je op de ditjes en datjes (onze virtuele huiskamer) tegen te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marq.
Welkom hier .. hoop dat we je vaak gaan zien op de 'ditjes en datjes'
Ik heb al een berichtje gestuurd naar de moderator met het verzoek om je profiel te sluiten.
Tot dat dat is gedaan is het aan te raden jouw echt naam even te wijzigen naar een verzonnen naam .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi marq

als je elke dag drinkt, is dat echt wel teveel, en dan ben je hier op z'n plaats om te stoppen.
je kunt hier veel lezen, tot tijden terug, en je zal zien dat er hier genoeg mensen zijn die je tweeling zouden kunnen zijn.
ik kan ook niet minderen, wat in huis is en geopend, moet op en leeg gemaakt worden, dus dan maar helemaal niks.
je leert vanzelf iedereen kennen.

succes en sterkte
walbo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi spike

ik volg idd de lifestyle training bij de jellinek, maar kon de disipline niet op brengen om braaf mn huis werk te doen. zet de hoge lever waarde jou niet aan het denken dan ?

ik wil in zijn algemeenheid nog evne zeggen dat ik blij ben dat ik dit forum heb gevonden . Want de weekenden zijn het moeilijkst voor me en daar ik ook zonder campral of antabus ben gestopt want antabus en refusal mag ik niet hebben omdat ik ook anti psychotica gebruik en dat gaat niet samen.

en nu pas besef ik hoe verslaaft ik ben want ik ben er 24/7 mee bezig in mn hoofd

lastig , heel lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marq welkom:present:

Ja lastig hè dat je hoofd blijft malen over die alcohol. Voor mijn gevoel was ik er ook na het stoppen met drinken erger mee bezig dan toen ik nog dronk:$ Maar merkte gelukkig wel dat dit na een paar maanden bij mij minder werd. Misschien gaat dat bij jou wel sneller;) Maar het wordt minder dat geldt niet alleen voor mij, maar vast ook voor jou!

Succes:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...