Spring naar bijdragen

vrijdag 11 april

Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve Corinne,

Mag ik je zeer van harte feliciteren met dit schitterende resultaat (het lijkt wel een Sun-reclame-spotje).
En dan vandaag de volgende grote stap: stoppen met roken. Ik weet zeker dat je het kán, maar het zal niet altijd vanzelf gaan, en dan zijn wij er allemaal om tegen aan te mekkeren. Want dat is beter dan roken. Mijn gordijnen hangen 5 jaar, één gewassen, géén verschil met de rest, alleen kreukels dus laat maar.

Ik vind het TOPPIE van je dat je dit allemaal onderneemt en AANDURFT !!! :heart:

XXX

Houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

We gaan hier vrolijk verder en ik ga vrolijk slapen. Met mijn zere linkerarm (heb mijn triceps verrekt ik weet niet hoe) ik lag om 18 uur te huilen in bed van de pijn.

Maar ja, morgen werken dus ik ga echt slapen nu.

Welterusten allemaal :lips: en rookvrij weer op :clock: en een :rose: nige dag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik had het draadje al klaarliggen en hoefde alleen te posten toen de klok op 00.00 sloeg.

Ik heb jouw verhalen met bewondering gelezen, meid meid wat ben jij veranderd zeg het laatste jaar, ongelofelijk !!! Complimenten en ga zo door en veel plezier met je werk in de thuiszorg. Leuk joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Een jaar geleden had ik dat zelfs met de grootste fantasie niet kunnen geloven.
Dank je.
Leuk eindelijk een baantje. En van het ene komt het andere. Je bent een echte doorzetter.

Pippi,
OOk bedankt.

Safi,
Niet zelf voor gekozen, dit moment. Het vonnis van de huisarts.
Dank je.

Goh, ik voel me helemaal een feestvarkentje.

Dank jullie allemaal, maar nu ga ik wel naar bed. Ik zit over mijn structuur heen. Foei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik nog even, na het draadje van gisteren te hebben gelezen voel ik mij reuze
verdrietig en wel over het feit dat er zoveel verschil is mbt tot het wel of niet hoeven werken.
Ik heb hier al eerder over geschreven en wil hier niemand mee beledigen, maar het moet mij toch even
van het hart, dat ik mij door de keuringsarts en het systeem, niet begrepen voel.
Door mijn voet, waaraan ik dystrofie heb, kan ik moeilijk lopen en heb er best veel pijn aan, toch moet ik fulltime werken, waardoor ik na mijn werk totaal uitgeput ben.
Er blijft dus weinig ruimte over om leuke dingen te doen als ik vrij ben.
En als ik dan toch nog iets ga ondernemen, zoals gisteren, moet ik dat vandaag bekopen met extra veel pijn.
Werkelijk ik begrijp er helemaal niets meer van, het huidige systeem.
Ook in november toen ik drie keer in het ziekenhuis heb gelegen, en dat was echt geen lolletje, moest ik na 2 weken weer aan de slag.
Ondanks het feit dat ik last heb van cronische depressie moet ik toch echt gewoon werken, ook dat valt mij niet altijd makkelijk!
Het is allemaal best zwaar, ik kom er echt wel, maar helemaal begrijpen doe ik het niet, echt niet.
Ik ben blij dat ik werk, daar niet van, maar ik zou ook graag een stapje terug doen, helaas is dat niet mogelijk.

Zo en nu ga ik toch nog even slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet naar mijn werk maar Karinneke, wat een problemen allemaal. Probeer ze één voor één te behappen, en naar je werk toe, het duurt nog 7 maanden of zo voor het zover is. Het is mij indertijd ook gelukt te blijven werken 3,5 dag met één kindje.
Je krijgt wel alles achter elkaar en op elkaar. Maar misschien is dit kindje ook wel een mooi geschenk?
En soms lijkt het of alles tegelijk gebeurt maar met wat rust valt het toch wel mee en heb je tijd om eraan te wennen. Sterkte!

En je wordt niet genegeerd maar iedereen logt even in om hoi te zeggen het is nog vroeg en gaat dan weg dat is niet zo gek, trek het je niet persoonlijk aan.

Albertina, jouw verhaal is de spiegel van mijn verhaal en doet ook pijn. Mij ook pijn. Je bent een dappere vrouw je bent de laatste tijd zo opgeruimd en vrolijk, of is dat maar nep? Nee toch hè. Dat hoop ik van niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke,

Jeetje, Karinneke, misschien een baby. Het is overigens niet gezegd dat vrouwen boven de 40 een kindje krijgen die niet helemaal goed is; tijdens mijn zwangerschapsyoga was er 1 vrouw rondom of onder 30 die een kindje met down-syndroom (mongooltje) kreeg en 1 vrouw rondom 42 die een gezond kind kreeg. Daar is dus niet echt iets van te zeggen.

Ik lees eigenlijk dat je denkt dat je zwanger bent, dat het mis ging en dat je toch nog hoop hebt. VOEL je je zwanger Karinneke? Ik wist zelf nog voor de test uit dat ik zwanger was. Ik zei ja, de test nee. Mijn moeder zei nog: je bent zo zeker van je zaak, doe voorzichtig met jezelf en doe volgende week weer een test. En die laatste test was ja en bleef ja. Na negen maanden kreeg ik een prachtige dochter :heart:

Ik krijg sterk de indruk van je schrijven dat je het echt graag wilt. Je bent zelfs bereid om de paarden op een pension te zetten en er eventueel twee weg te doen. Dat is niet niks. Partner is er niet echt blij mee, maar dat hoor je vaker van mannen in het begin. De zwangerschap is voor de vrouw en als het er eenmaal is (en vooral als het zo groot is dat er wat mee gespeeld kan worden) dan draaien die mannen weer bij. Dit laatste heb ik van verhalen en niet uit ervaring. Ik heb er bewust voor gekozen zwanger te worden van dochter en de kans dat die partner me zou verlaten was heel erg groot, maar niet mijn zorg.
Ik wilde dochter. Zelf vind ik een egoistische keuze van de moeder in deze (ook over het idee van een kindje krijgen) de allerbeste keuze die er is voor het kind. Als de moeder er echt voor wil gaan, dan komt het wel goed. Voor iedereen die dit meeleest: DIT IS MIJN MENING!! Iedereen die er het hare/zijne van denkt, ook welkom!! :)

Karinneke nog een beetje commentaar (moet toch even kunnen :huh: , ik vind het wel nog een beetje vroeg om het al op je werk te vertellen. En zeker over de mail - dat doe je niet. Zeker niet tegen een aardige baas. Het kan ook zijn dat je hem straks heel hard nodig hebt inzake werktijden/schooltijden en dan maakt het werk wat je doet veel minder uit. Dan is dat je je leven kunt regelen veel belangrijker!!

Meestal wachten mensen met dit soort dingen te vertellen tot ze 12 weken zijn. Juist omdat in die eerste weken het zo gemakkelijk mis kan gaan. Wie weet hoeveel vrouwen er wel eens kort zwanger waren en (iets later dan gewoonlijk) gewoon weer ongesteld?

Ik wijt de laatste paragraaf aan je enthousiasme. Niets mis mee vind ik, maar probeer het alleen met je partner te delen. En als jij blij bent en hij nog niet - dan kan zelfs dat niet eens.

Ik denk dat je maar eerst even drie keer rustig adem moet halen en daarna eerst een positieve test afwacht voordat je je hele leven op zijn kop gooit. Als er een kindje komt, dan is dat niet morgen of overmorgen. Als het er echt komt, dan heb je nog acht a negen maanden om je voor te bereiden en alles goed te regelen. En goed regelen, dat doe je niet "even snel" en "per mail".

Denk ook aan je alcoholgebruik: Nu is dat al helemaal niet goed, ook niet 1 glaasje. Na ongeveer twee maanden heb ik tijdens de zwangerschap 1 glas wijn per week gedronken. meer kan echt niet en zou ik ook niet doen. Je loopt toch al kans op iets verhoogde complicaties vanwege je leeftijd. Het kan, maar je zult er meer om moeten denken dan een jonge meid.

Karinneke, heel veel Kracht, Moed en Wijsheid. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en wil de uitslag graag van je horen. :present:

Goed, een heel verhaal en nu ga ik maar ballonnetjes opblazen voor Corinne. Hapfffff, hapfffff ... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet hollen, vliegen, rennen!! Ik moet naar mijn werk! :huh:

Het verhaal dat ik net geschreven heb was een beetje lang, maar Corinne, ik blijf blazen hoor! Terwijl ik mijn jas aan doe, op de fiets (hijg - lucht tekort), de trap op naar kantoor .................... Hapffff, Hapffff ...

Kom straks terug!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIEPERDEPIEPOERA!!!!!!!!!!!

Corinne is de baas!!!! Niks geen ienemienemutte, het is een uitgemaakte zaak!
In control over die stomme alcohol, al een jaar lang!! SÚPER!!!

:clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote::clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote::clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote::clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote::clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote::clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote::clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote::clock::light::lips::rose::present:B):moon::moon::moon::heart::camera::D:P:musicnote::musicnote:

En nog een extra :heart: voor onder de riem! Veel succes bij het stoppen met roken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne van:heart:te met je 1e jaar!!!!!!!

:heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light::rose::heart::present::):musicnote::light:

meid, wat heb jij dit verdiend, wat heb je er hard voor gewerkt!
En daarbij als iemand hier het forum draagt ben jij het wel...voor iedereen een hartig woord, al die energie die je in de ander stopt..onvoorwaardelijk en met een groot hart. We hebben veel aan jou te danken met voor jezelf de beloning, dat je het 1e jaar er nu op hebt zitten :musicnote:
En nu stop je ook nog met roken, heel veel succes daarmee :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, sorry meid, ik weet niet zo goed wat te zeggen.
Heel veel sterkte, en wat er ook gebeurt, kop op en hou je taai! :present:

Klaas is onderweg naar het hoofdkantoor in Diemen, om waarschijnlijk zijn ontslag te ontvangen. Er is nog niets anders, dus we moeten zien! Het allerbelangrijkste is dat we nu een stuk gezonder leven en dat er absoluut geen reden is om te gaan drinken. We zien...

Heb heerlijk geslapen. Ook al was het een virtuele keus, hij was wel heel belangrijk. Marjo hóeft niet álles mee te maken!!:D

We zullen zien wat de dag ons verder brengt. Beetje rustig aan. De heup is nog stijf, maar minder erg dan verwacht, had hem liefdevol ingesmeerd met SRL-gelei gisteravond. Straks maar even rustig wandelen:P

Ik merk nu vooruitgang in mijn wezen. Dat is heel fijn. Heb zelfs een muziekje aan, was er redelijk op tijd uit.. Als ik zo doorga, kom ik er wel! Maar dan moet ik wel dóórgaan. Het zou wat zijn hè!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Karinneke,
wat een toestand! ik hoop dat je inmiddels de uitslag hebt! Ik sluit me aan bij Floortje, maak je niet gek. Alle tijd is er om dingen te regelen! Sterkte! :present:

Charlie,
jij gaat hardstikke goed! Goede wacht gehad?

Aura,
Prioriteiten stellen, als je energie beperkt is. Ga voor je zoon, de rest komt later!
Denk aan jezelf en aan je zoon! Verder ga je goed!! :present:

An,

Gefeliciteerd met je slagen!!!!!
:rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon::rose::):moon:

Corinne,
sterkte met je stoppen met roken!! Je bent wel heel erg goed bezig!

Houtje,
succes met de cursus!

Tina,
sterkte met je voet!

Alle anderen een prettige dag!

Ik ga me klaarmaken voor een orienterend gesprek op de arbeidsmarkt! Mijn CV op monsterboard gezet en leuke uitnodigingen gehad. Daar zat er 1 bij, waarvan ik meer wil weten. Vandaar mijn ritje naar Houten vandaag! Houtje ik zwaai naar je straks!

Tot leter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...