Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hihi Kohtje, wat een idee! Het probleem is dat niemand mijn zooi wil hebben, behalve ikzelf. Ik kan nergens afstand van doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Houtje, Houtje!!! halloooo... ben je er nog????? hee, halloooooo houtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hihi...Anna, waar heb je Soothe nou voor??? ( Sorry Soothe, maar jij zat toch al met een afwas van 4 dagen, las ik ergens... hihi...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Houtje... houtje..... ben je nu echt weg?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 oei, ik bevind me tussen de ouwe hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Alweer twee dagen Koh, mijn hulp is er niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ja, Soothie, pak jij die tuin van Anna eens aan! Verdien je je kostje eens terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Har, ik ben geen ouwe hap, ik ben lauwe hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ik heb echt altijd gedacht dat roken stress verminderde....echt niet dus he!Ik merk nu dat je er juist meer stress bij kreeg...!Maar ja, da's achter af he!Ik pas gewoon de trucs van het niet drinken toe op het niet roken....niks in huis halen, lastige situaties voorlopig omzeilen (niet zo moeilijk wantik was zo ongeveer de laatste roker overal) en vooral de voordelen voor ogen houden.En.....ik MAG wel, maar ik WIL niet meer!Komt goed!Nu duik ik mijn bed in, morgen weer een drukke manege-dag.Fijn weekend allemaal, Anna sterkte met het bezoek morgen!Houtje, voorzichtig aan he, met je arm!Koh, gezellig...dat je meestopt, maar nu wel volhouden he..Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Anna,Fijne dag en sterkte morgen.Ik prijs mijzelf gelukkig dat het huishouden mij nauwelijks boeit. En al komt de koningin op bezoek, ik doe niks als ik niks wens te doen. Laat ze dan de stofzuiger maar pakken of ergens een stofdoek gaan zoeken. Het staat mijn visite vrij om schoon te maken indien ze dat wensen.Joann,Ik heb niet alleen een hand vrij, maar ook tijd. Wel is het zo dat ik sinds ik gestopt ben, niets gelezen heb, ook de krant niet. Lezen deed ik altijd als ik ging roken. Mijn boek heb ik gelijk bij mijn compu gelegd en hier ligt het nog, ongeopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Houtje, Joann, Anna, en alle anderen die gaan slapen: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Was ik nou toch maar bij M. gebleven, zit hier gewoon mijn tijd te verdoen..pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Joann, volhouden???? watte??? wat moet ik volhouden???Soothie... ik heb net vanmorgen de afwas van de afgelopen week gedaan.. Tja, dat ene, soms twee bordje(s) per dag... de moeite niet waard om daar een sopje aan te besteden.. maar toch na vier à vijf dagen.. pff en niet alleen de bordjes, maar de koffiekopjes, lepels, vorken, messen... pannen... etc. toch een beste berg.. en ook hier: allemaal handwas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Oeps Har, ik dacht even dat je Haddock was. Wilde hem al welkom heten.Kohtje, ik was wat traag van begrip. Vroeg me af wat Soothe met mijn zooi zou moeten, hij is een stuk ordelijker dan ik. Maar tuinieren is geen slecht idee! Soothe, hoe zou je het vinden mijn voortuin eens onderhanden te nemen? En mijn ramen? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Tsja, die Haddock is me een mooie, jammer dat ie zo weinig post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Oi Har.. ik had je ook even niet herkend... Heb je de klok alweer vooruit gezet?? Of voel je je niet goed ineens?? Vanwaar deze veroudering?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hé Har, je zal het niet weten, maar dat icoontje is besproken hè? Ouwe hap zeg maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ik zit hier tussen de ouwe hap dus dacht kzal me effe aanpassen. Ben me toch een partij melig...pfoe, ga af Har! GRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Jammer ja, maar zo gaat dat hier op het forum, mensen komen en mensen gaan. En sommigen blijven nogal lang. In de praktijk is het ook zo dat als je hier minder schrijft, je ook minder respons krijgt. En daardoor weer minder animo om te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Har,Pak je ouwe jonge koppie weer, a.j.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Dat kunnen we niet hebben, Anna, dus ik geef je gelijk antwoord!En ik geef je groot gelijk, laat Sooth je tuintje maar eens aanpakken!Is zeker grappig, hè, om elkaar zowel op het forum tegen te komen alwel in privé-life!Hebben jullie Tactus al van zijn koppelkwaliteiten verwittigd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 quote: Originally posted by: TreesHé Har, je zal het niet weten, maar dat icoontje is besproken hè? Ouwe hap zeg maar! Heb laatst zijn post hier gelezen, geletterd figuur lijkt me dat Vooruit, zal weer omschakelen naar Kuifje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ja Trees, het is heel leuk om iemand van het forum ook privé te kennen. Zou wel willen dat Soothe nu in real life bij me was , maar ik vind het ook leuk hem hier te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Har,Zo ken ik je weer, met die gezellige hushpuppie-ogen.Vandaag moet ik vroeg gaan slapen. Ik heb mijn medicijn een uur te vroeg ingenomen.Dus geen nachtbraken voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden