Spring naar bijdragen

zaterdag 12 april

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har, mijn hele beeldscherm is gevuld met tekst. Ik heb die rubrieken (wie is wie enzo) niet in beeld staan. Daarvoor moet ik terug naar ''forums''. Het lijkt er dus op dat er verschillende versies zijn.
Raadselachtig...ik weet niet hoe ik jullie een afdruk van mijn beeldscherm kan laten zien, zoals jij dat hebt gedaan.
Brr...irritant als ik iets niet voor elkaar krijg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Vie en toeval bestaat niet inderdaad..Moet er wel eens aan herinnerd worden maar zie mijn leven als een aaneenschakeling van gebeurtenissen en keuzes die me gevormd hebben. Kwaliteit van leven heeft voor mij alles met vrijheid in keuzes te maken; op creatief vlak ligt mijn uitdaging. Mooi dat "jezelf zijn" in die kaart naar boven komt, is mijn grootste goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve oude bekenden en nieuwelingen, ik heb jullie lange tijd niet gevolgd. Ik heb het erg druk gehad de laatste tijd, ik speel amateur toneel en heb erge leuke uitvoeringen gehad. het voordeel was dat ik nuchter ten tonele moest komen! Voor de rest ben ik er nog lang niet, dagelijks veel te veel inname! Ik weet dat ik wat moet ondernemen, maar heb de moed en kracht nu niet. Ik wens jullie alle liefs toe en moed en kracht in jullie( mijn) geworstel tegen die rottige drankduivel! liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Anjo, maar je vroeg kaart 12, ik had niet goed gelezen. Dus als je dit nog terugleest:
Je hebt Zwaarden Aas.
Je geest wil zich ontdoen van alle oude patronen om zich tot volle kracht te kunnen ontwikkelen. Daarbij loop je ook het gevaar om jezelf van je wortels, de omgeving waar je vandaan komt, te ontvreemden. Je "bungelt" min of meer tussen oud en nieuw. Deze kaart zegt, dat het jouw taak is om je verleden en je heden met elkaar te verzoenen. Pas dan kun je de kroon op je eigen leven zetten en in jezelf een eenheid vormen. Je hebt nu nog te maken met twijfels en dubbelheden. Benut je scherpzinnigheid (de tweesnijdende kant van het zwaard) en zie het als een geschenk. Laat die tweespalt je niet meer in verwarring brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje,
Dame toch. Toch leuk dat je al die voorstellingen hebt meegedaan, zonder. Zie nu eens het leven als een voorstelling waarin je meespeelt en waarin je nuchter ten tonele mag verschijnen.
Je hoeft toch niet te drinken. Die rottige rotalcohol.
Geef het stoppen i.i.g. niet op, dan blijf je in de goede richting bewegen.

Har,
Ik heb Windows XP home edition.
En hij staat op linear (kan niet anders, daar springt hij automatisch op)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor, uit angst om iedereen vreselijk te vervelen heb ik An haar kaart via PB gestuurd. Maar toen Tapas zei dat het best op de draad kon, heb ik dat verder ook maar gedaan.
Har ik ben nieuwsgierig wat jij er van vond, jouw kaart.

Hihi, op deze manier is het in een wip al bijna half acht, heb ik deze dag nog niets uitgevoerd behalve wat meeschrijven, lezen en een tukje doen en bakken vol zelfgemaakte tomatensoep eten. Wel lekker eigenlijk. Geliefde is vandaag weg, komt vanavond laat pas thuis. Ik heb het eigenlijk wel naar de zin en er is geen drank in huis, dus gevaar is er ook niet. Wat mij betreft trek ik straks de gordijnen dicht en de telefoon uit, lekker alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Har, mijn hele beeldscherm is gevuld met tekst. Ik heb die rubrieken (wie is wie enzo) niet in beeld staan. Daarvoor moet ik terug naar ''forums''. Het lijkt er dus op dat er verschillende versies zijn.

Raadselachtig...ik weet niet hoe ik jullie een afdruk van mijn beeldscherm kan laten zien, zoals jij dat hebt gedaan.

Trees om je scherm als foto op te slaan toets je Ctrl en PrtScn (printscreen) tegelijk in, je ziet dan niets gebeuren maar de pagina wordt gekopieerd. Open een fotobewerkingsprogramma en klik op bewerken/ plakken als nieuwe afbeelding. Heb je wel eens een foto op het forum geplaatst? Zo ja, dan moet het lukken. Verklein de afbeelding tot formaat 800x600 (imageshack bijv.). Abracadabra en voila...succes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

dat heb ik ook hoor Trees, ik gebruik gewoon de "maatjeslijst" maar iedereen hier is toch vriend/vriendin??

kaarsje brandt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Corinne, hoe is het? En nee hoor , ik blijf proberen! Anders zoek ik jullie niet op he! Goed om jullie weer even te spreken! xxx
Ha , die Bammie, long time no see!!! hoe is het met je? Nou, met mij zeer matig, maar dat had je begrepen. Ik kan weer eens niet lang blijven hier, heb twee logeetjes en morge een hok vol mensen voor de verjaardag van mijn dochter die 12 wordt. en dus weer veel drank in huis. Ik hoop jullie weer snel te zien/te spreken. Hoe gaat het met Koh en Knuffie? xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Visje, sorry dat ik zo door je heen fiets..ben iets aan het uitleggen.
Ik denk dat jullie een nieuwe versie van Adb moeten downloaden.
Ik kan hier onder profile "use sidebar" aanklikken, althans die staat aangeklikt.
Pas wel op dat je weer in kunt loggen...misschien dat je opnieuw het wachtwoord op moet vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...