Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Mensen, ouwe en nieuwe hap... zal me worst wezen... ik ga naar m'n bedje toe in het kader van structuur aanbrengen... Morgen begin ik aan mijn achtste droge week.. hihihi... klinkt net iets meer als dat ik zeg dat ik er zeven weken op heb zitten.. Nou ja, het is niet eens zo belangrijk hoelang ik al droog sta. Belangrijker is wat niemand weet: hoe lang ga ik nog droog staan....Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Kan Tactus zo goed koppelen dan???:DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 24 uur Koh, dat is te overzien. De rest is niet belangrijk. KMW:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Nou Kohtje, je kunt je in ieder geval vast voornemen om ook morgen droog te staan! Dan wordt het al zeven weken en 1 dag.Ik ga mijn hondje uitlaten, en ook op tijd naar bed. Ik ben een beetje moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hoi BB, ja, Tactus is een enorme koppelaar. Wist je dat niet dan? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Goh Anna, echt waar???Gossie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Truste Koh en ouwe hap Ga mezelf maar eens vervelen, voordat ik in slaap val Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Da's je derde koppie dan al, geloof ik, Harry? Wispelturig baasje zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Verveel ze Har! En slaap lekker.Ben met mijn hondje uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ik hou van afwisseling Trees, die heb ik de laatste tijd wat te weinig...moet het met een icoontje doen nu snif....ben eigenlijk best wel zielig...snif...Nou, weltrusten dan maar...snifffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ja Bammie en Anna, per dag.. of zelfs per halve dag of nog minder.. maar groeien gebeurt in de toekomst, niet in het verleden. Nee, fout..... groeien gebeurt Nu.. naar de toekomst toe. Maar het verleden is stil.. Droogstaan in het verleden is niet belangrijk... droogstaan in de toekomst wel, gezien vanuit het nu.. Nou ja, nu echt welterusten. Liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Zo, ben ik weer, externe harde schijf gekocht en ben nu bezig mijn foto's erop te zetten.. moet nog zeker 11 uur duren grmpff, dus die laat ik vannacht maar aanstaan. Ik heb zowiezo veel geld uitgegeven vandaag, ook nog een flitser en een bouncer (wit dingetje voor op de flitser) en een UV lens. Mezelf verwend dus! Ik moet eigenlijk ook stoppen met roken en voor het eerst in 30 jaar zie ik daar de noodzaak voor in. Maar vandaag nog even niet hoor!trusten voor de bedgangers, ik zal er wel weer laat inliggen, neem me altijd voor om er op tijd in te gaan maar gisteren was het ook half 3.. foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Tapas,Zo, zo, je zou best meer van die dure dagen kunnen organiseren als je eenmaal met roken bent gestopt.Laat je compu maar werken vannacht. 11 uur nog zeg je, nou, dan kun je zelfs lekker lang uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ik ga zo afsluiten en naar bed.Mijn man en zoon lopen morgen de marathon van Rotjeknor. In ieder geval zal hij morgen niet onderbroken worden wegens de hitte.Ik heb ze een half uur geleden al het beste gewenst.Ik ben blij dat het niet roken mij tot hiertoe lukt.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Grmpff, straatverlichting doet het hier weer eens niet. Valt niet mee om in het stikkedonker je hond uit te laten, vooral niet omdat ze pas overal bomen omgezaagd hebben, en de rommel overal ligt. Onder het lopen viel me ineens in dat ik helemaal vergeten ben een fles wijn voor het bezoek te kopen. Vind ik eigenlijk wel vervelend, want ik heb er helemaal geen bezwaar tegen als een ander een wijntje drinkt. Maar er is nu niets meer aan te doen, hier is geen zondagwinkel open. Wel heb ik frisdrank en sapjes genoeg. Ocharme Har, nu ik dit lees hoop ik toch maar dat je je niet verveelt.Wat leuk Tapas, dat je je zo verwend hebt. En een groot deel van het geld heb je waarschijnlijk uitgespaard door niet te drinken!Fijn dat het niet roken je lukt Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ik hoop maar dat ik op de juiste versie van ADB ben... Bedankt voor alle felicitaties!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hé Spudje, dat heb je toch maar voor elkaar gekregen, hè?:present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ach Anna, als de visite percee wijn wil drinken kunnen ze dat toch ook zelf meenemen.. Zo doe ik dat tenminste met de veel drinkers tegenwoordig, daar ga ik echt geen tig flessen meer voor versjouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ja Trees, stiekem toch maar wel Die deals met Animal werken echt super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Was trouwens wel super hartverwarmend om niks vermoedend hier het draadje te lezen en gefeliciteerd te worden. Was het namelijk ff vergeten. Hebben de kaarsjes al goed werk verricht Trees? Hier branden er ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Deze vond ik wel lachen en wilde ik jullie zeker niet onthouden Gedichtje over mannen en vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Het wordt hier "verdacht" stil dus ik maak me maar ff uit de voeten voordat ik hier weer een hele pagina met een rolstoel zit te vullen Welteruste lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Slaap lekker, lieve Spud! Ik blijf nog maar even hangen!.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hoi!Kwam nog even om het hoekje kijken.Alles goed hier, zo (snel) te lezen!Corinne, knap van je hoor!Ben sedert een uurtje terug van optreden van de kinderen met hun jeugdorkest ism een bekende Friese troubadour. Was leuk! Toch weer vreemd thuis komen na zo'n avondje en maar snel een beker slaapthee gezet.Drukke dag gehad, maar wel leuk! Morgen een beetje uitslapen en 's middags eer een feestje. Verheug me nu al op mijn vrije (tuttel,-) maandag Trees, ik heb geen kaarsje voor je gebrand, maar wel aan je gedacht! Hopelijk is het goed. Goed dat je met de refusal bent gestopt, knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 "t moet me even van het hart: wat zijn jullie toch allemaal lieverds!En zonder drank zouden we elkaar nooit ontmoet hebben! (is de drank toch nog érgens goed voor...nou ja, een beetje dan...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden