Spring naar bijdragen

zaterdag 12 april

albertina

Aanbevolen berichten

Een dikke bedankt terug, Trees.
En het is waar, door de drank zijn we nu hier, en ik moet je eerlijk bekennen dat ik graag op dit punt ben gekomen... (meestal)!
Het ging vanavond op verschillende momenten door me heen, maar ik kon steeds bedenken dat ik er niets mee win. Te weinig toegevoegde waarde zogezegd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom ook nog effe kijken..Ha die Spud feli hè, mooi dat je het recht weet te houden :present:
Tis toch wat met mannen en vrouwen, ik benijd de vrouwen niet die in een mannenwereld moeten leven :D, ze worden er wat mannelijker van terwijl de mannen wat vrouwelijker worden en dat maakt het allemaal nog gecompliceerder :huh:
Je kunt maar beter onzijdig zijn :P

En Trees hopelijk werken de kaarsjes, ben toch benieuwd..

Nogmaals truste, rare dag vandaag tabee :clock:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Trees daar kan ik me helemaal bij aansluiten!

Al zou ik er dan wel van maken dat de drank dan toch nòg ergens goed voor "geweest" is.. ;)

Ik ben i.i.g. blij dat ik op een gegeven moment dit draadje gevonden heb! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Pippi heel veel sterkte!
Ik las laatst dat je problemen had met je dochter, zijn die enigzins opgelost of is dat nog steeds het probleem waarom het eigenlijk wel beter met je zou kunnen gaan?
"plop" een anijsklontje in je warme melk voor een betere nachtrust. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, is het weer een beetje rustig bij jou? Nog wat van je dochter gehoord? Ik hoop echt dat jullie eruit komen! Zware tijden, hè?

Mensen, ik ga eens kijken of de slaap me kan vatten. Neem maar een boekje mee. En de hond, heb ik ten minste warme voeten!
Fijne nacht voor de rest van de nachtbrakers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

In de kliniek waar ik gezeten heb hadden ze een remedie voor een te vol hoofd. Visueel afdraaien en op je nachtkasje zetten... Kun je je het al voorstellen al die hoofden op de nachtkastjes? ;)
Mij lukte het niet maar bij anderen heeft het wel gewerkt dus ik zeg het toch maar ff misschien lukt het jou ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...